Як залучити більше коментарів до свого блогу
Коментарі у блозі — це чудовий спосіб покращити SEO сайту та створити лояльне ком’юніті користувачів. Як це зробити? Читайте у статті.
Історії наших користувачів: як благодійний фонд «99 PROBLEMS» допомагає людям із розсіяним склерозом
З нашої нової статті ви дізнаєтесь про фонд 99 PROBLEMS та його допомогу людям із розсіяним склерозом
Як зробити хайлайтс в Інстаграм: покрокова інструкція
Обов'язкові правила та перевірені рекомендації зі створення «вічних сторіз», покрокова інструкція з додавання хайлайтс в Інстаграм.
Авторські права в інтернеті: як захистити свій контент та як самому не стати порушником
Дізнайтеся важливу інформацію про авторське право, яка дозволить безпечно використовувати чужий контент та надійно захищати свої матеріали.
Історії наших користувачів: як харків’янка Ніна Абрамова створює сайти та допомагає жінкам шукати своє покликання
Перша робота в копірайтингу, сайти на WordPress та створення проєкту підтримки жінок — розповідаємо історію харків’янки Ніни Абрамової.
SEO на мінімалках — що власник сайту може зробити самостійно для просування сайту без залучення спеціалістів
SEO — довготривала та складна робота, яка потребує залучення спеціалістів. Але деякі покращення можливо провести на своєму сайті самостійно.
Що може розказати теплова карта сайту та як її створити
Карта кліків — один із найцікавіших методів аналітики. Він допоможе побачити, як користувачі взаємодіють із сайтом та куди найчастіше клікають.
Як робити UTM-мітки та для чого вони потрібні
Як дізнатися, яка з рекламних кампаній спрацювала краще, якщо вони запущені одночасно? За допомогою UTM-міток, про які поговоримо в цій статті.
Шахраї у Фейсбуці — як вберегти свою бізнес-сторінку від крадіжки
Втрата бізнес-сторінки у Facebook несе за собою серйозні репутаційні втрати та витік персональних даних. Як запобігти крадіжці бізнес-сторінки?
Як дізнатися відвідуваність чужого сайту
Читайте, як можна дізнатися відвідуваність чужого сайту та навіщо це робити. А також — огляд найкращих онлайн-сервісів для аналізу трафіку.
Швидше, краще, ефективніше: автоматизація продажів в eCommerce
Для ефективної роботи інтернет-магазину варто автоматизувати всі додаткові процеси — оплату, логістику, спілкування з клієнтами. Як це зробити?
Чому немає дзвінків з сайту та що потрібно перевірити в першу чергу
Не дзвонять клієнти? Можливо, вони не можуть знайти телефон на сайті або менеджери пропускають дзвінки. Давайте з’ясуємо основні причини.