CityHost.UA
Допомога і підтримка

Внутрішня оптимізація

blog 317 Навіщо вашому сайту блог та 6 порад з його ефективності

Корпоративний блог - це не просто новинна стрічка компанії. Сама суть блогу має на увазі діалог між компанією і читачами.

blog 250 Що таке «нудота» тексту і сторінки?

На сьогоднішній день абсолютно всі сайти заповнені текстовим контентом.

blog 211 Як створити свій успіх або контент-план новачкові

Просування власного ресурсу починається з простих кроків: якісного рекламування себе і щирості.

blog 137 Як оптимізувати статтю сайту

Що ж таке оптимізація статті? Давайте розберемося.

blog 258 Чи потрібен сертифікат SSL

SSL (Secure Socket Layer) - це інструмент, який використовується для підтвердження надійності домену.

blog 237 Веб-аналітика: призначення і особливості

Якщо не користуватися веб-аналітикою, то сайт просувається наосліп. Аналітика допомагає дізнатися все про сайт, який просувається і його користувачів.

blog 183 Різниця між абсолютним і відносним URL

В статті мы детально розглянемо різницю між обома форматами, аби ви могли визначитися який же вам більше підходить.

blog 134 Що таке геозалежні і негеозалежні запити

Раніше через високу конкуренцію невеликі регіональні фірми не могли змагатися з великими столичними компаніями за місце в ТОП-10.

blog 252 Як скоротити посилання: 15 ТОП сервісів

Для просування сайту важливо використовувати масу інструментів, в тому числі і короткі посилання.

blog 213 Як дізнатися ключові слова чужого сайта

Щоб ефективно просувати сайт процес необхідно провести збір семантики, це не просто, але абсолютно необхідно.

blog 150 Що таке FAQ і навіщо він потрібен

Сторінка FAQ – ключовий розділ будь-якого сайту.

blog 132 Що таке каннібалізація ключових фраз

Досить часто при просуванні сайту відразу кілька сторінок оптимізується під однакові ключові слова.

Внутрішня оптимізація сайту – один з ключових етапів просування проекту. Направлена ​​на роботу з самим проектом: починаючи від структури і закінчуючи контентом.

Внутрішня оптимізація в першу чергу виконується для користувачів, які будуть заходити на сайт. Від того, наскільки їм зрозуміла структура веб-ресурсу, наскільки легко вони зможуть знаходити потрібні розділи і оформляти замовлення, безпосередньо залежить прибуток компанії. Адже якщо пошуковики бачать, що інтернет-магазин людям подобається, і вони проводять на ньому багато часу – то підвищують позиції у видачі.

Якщо ж користувачі заходять і швидко виходять – значить, юзабіліті сайту залишає бажати кращого. Такий проект вимагає доопрацювання, а тому не заслуговує місця в ТОП-10.

Основні етапи внутрішньої оптимізації сайту

Внутрішня оптимізація включає в себе роботу над:

  1. Контентом. Контент – це не тільки тексти. Це все, що розміщується на сайті: опис товарів, перелік характеристик, зображення, відео. Те, що надає користувачам інформації про продукцію або послуги. Для користувачів контент повинен бути експертним і корисним, а для пошукових систем – унікальним та оптимізованим.
  2. Структурою сайту. Пошукові системи уважно аналізують структуру веб-ресурсу. Вони дивляться, наскільки грамотно вона побудована, чи дотримана ієрархія, чи правильно розподілені ключові запити по сторінках, чи зручно користувачам орієнтуватися на сайті.
  3. Title. Це важливий елемент оптимізації коду сторінок. По ньому пошуковики розуміють, під які ключові слова просувається конкретний розділ. А користувачі бачать Title в пошуковій видачі. Якщо даний заголовок їх зацікавить – вони зайдуть до вас, а не до конкурентів.
  4. Заголовком H1. Якщо Title відображається в пошуковій видачі, то заголовок H1 – на самій сторінці. За важливістю вони приблизно однакові. Для пошукових систем – це додатковий фактор, що показує, по яких запитах просувається сторінка. А користувачам він допомагає визначити тематику сайту і зрозуміти, в якому розділі вони зараз знаходяться.
  5. Підзаголовками H2. Вони розбавляють об'ємний контент, дозволяють пробігтися очима по тексту і швидко знайти абзац, що містить потрібну для людини інформацію. Google з Яндексом теж враховують підзаголовки H2, їх кількість, корисність, розташування. Плюс їх можна оптимізувати під другорядні запити, тим самим отримавши непогану надбавку трафіку за додатковими ключовими словами.
  6. Перелінковкою. Внутрішня перелінковка сайту – потужний інструмент для оптимізації. Притому – безкоштовний. Проставляючи посилання на різних сторінках в межах сайту можна грамотно розподіляти вагу, «переводити» користувачів на корисні для них розділи і навіть покращувати позиції в пошуковій видачі.

Внутрішня оптимізація – фундамент вашого сайту

Тепер ви знаєте, що таке внутрішня оптимізація, і що вона дає. Навіть перерахованих вище 6 пунктів достатньо, аби потрапити в ТОП пошукових систем. Але їх насправді набагато більше. Працювати з нею доведеться постійно, так як внутрішня оптимізація сайту не закінчується ніколи. Завжди можна щось поліпшити. Що саме – читайте в блозі компанії CityHost.