CityHost.UA
Допомога і підтримка

Блог компанії CityHost

blog 534 Історії наших користувачів: як благодійний фонд «99 PROBLEMS» допомагає людям із розсіяним склерозом

З нашої нової статті ви дізнаєтесь про фонд 99 PROBLEMS та його допомогу людям із розсіяним склерозом

blog 531 Як зробити хайлайтс в Інстаграм: покрокова інструкція

Обов'язкові правила та перевірені рекомендації зі створення «вічних сторіз», покрокова інструкція з додавання хайлайтс в Інстаграм.

blog 528 Авторські права в інтернеті: як захистити свій контент та як самому не стати порушником

Дізнайтеся важливу інформацію про авторське право, яка дозволить безпечно використовувати чужий контент та надійно захищати свої матеріали.

blog 523 Яким був 2023 для Cityhost.ua — підсумки року
 3098

Цей рік був непростим, але команда Cityhost.ua продовжувала працювати і розвивати компанію — читайте у статті про наші досягнення за 2023 рік.

blog 533 SEO на мінімалках — що власник сайту може зробити самостійно для просування сайту без залучення спеціалістів

SEO — довготривала та складна робота, яка потребує залучення спеціалістів. Але деякі покращення можливо провести на своєму сайті самостійно.

blog 530 Що може розказати теплова карта сайту та як її створити

Карта кліків — один із найцікавіших методів аналітики. Він допоможе побачити, як користувачі взаємодіють із сайтом та куди найчастіше клікають.

blog 527 Як робити UTM-мітки та для чого вони потрібні

Як дізнатися, яка з рекламних кампаній спрацювала краще, якщо вони запущені одночасно? За допомогою UTM-міток, про які поговоримо в цій статті.

blog 522 Кібербезпека на робочу місці — правила інформаційної гігієни для керівництва та працівників компаній
 3427

Що таке кібербезпека, які є поширені типи кібератак та як захистити від них компанію – це все в новій статті від наших спеціалістів.

blog 532 Як дізнатися відвідуваність чужого сайту

Читайте, як можна дізнатися відвідуваність чужого сайту та навіщо це робити. А також — огляд найкращих онлайн-сервісів для аналізу трафіку.

blog 529 Швидше, краще, ефективніше: автоматизація продажів в eCommerce

Для ефективної роботи інтернет-магазину варто автоматизувати всі додаткові процеси — оплату, логістику, спілкування з клієнтами. Як це зробити?

blog 524 Чому немає дзвінків з сайту та що потрібно перевірити в першу чергу

Не дзвонять клієнти? Можливо, вони не можуть знайти телефон на сайті або менеджери пропускають дзвінки. Давайте з’ясуємо основні причини.

blog 521 Кібербулінг у коментарях — як опрацьовувати несправедливі негативні відгуки на Google Maps та у Facebook

Несправедлива одиниця на сайті відгуків — це боляче і неприємно, але з цим потрібно працювати. Розповідаємо, як реагувати на негативні відгуки.