Втрата бізнес-сторінки у Facebook несе за собою серйозні репутаційні втрати та витік персональних даних. Як запобігти крадіжці бізнес-сторінки?
Навіщо потрібні сервіси для роботи з блогерами та який вибрати? Розглядаємо особливості функціоналу trendHERO, GetBlogger та LiveDune.
Збільшення відвідуваності веб-сайту, а також збільшення кількості запитів з мобільних пристроїв.
Просування сайту в соціальних мережах – відмінний спосіб поліпшити результати зовнішньої оптимізації і домогтися більш високих позицій.
Обов'язкові правила та перевірені рекомендації зі створення «вічних сторіз», покрокова інструкція з додавання хайлайтс в Інстаграм.
Де підприємцю шукати актуальну інформацію про інструменти розвитку бізнесу і управління співробітниками?
Зареєструвати Youtube канал нескладно. Але він просто стане одним з багатьох і загубиться.
Оптимізатори та власники сайтів знають, наскільки сильно впливають соцмережі на позиції сайту у видачі.
Бізнес-сторінка у Фейсбуці — як її зареєструвати та налаштувати. Інструкція, яка допоможе правильно оформити ефективний бізнес-акаунт.
Для успішного просування потрібно створити портрет цільової аудиторії, яка буде працювати.
Соцмережі вже давно увійшли в наше життя. Тепер ранок починається не з кави, а з відкриття власної сторінки в Facebook
Контент соціальних мереж – ключовий аспект, необхідний для ефективного просування спільноти.
Не виходить вивести сайт в ТОП-10? А чи врахували ви ключові фактори його просування? Зовнішня і внутрішня оптимізація сайту – це добре, але недостатньо. Адже поліпшити позиції також допомагає просування в соціальних мережах. Яким чином?
При ранжируванні видачі пошуковики дивляться на соціальні чинники: лайки, репости, відгуки. Чим більше подібних сигналів, тим вище рейтинг сайту в очах Google і Яндекса. І тим краще позиції у видачі.
Аби просування сайту в соціальних мережах дало результат, потрібно створити групу на кожній окремій площадці. Як мінімум, на найбільш авторитетних.
Сьогодні Twitter вважається однією з популярних соцмереж. Йому пошуковики приділяють особливу увагу. Вони відстежують будь-які пости, в яких є посилання на сайт. І заодно дивляться на кількість підписників, постів, реакцію читачів.
Просування в соціальних мережах бажано починати з Twitter. Щоб отримати помітний результат, можна розмістити пости у знайомих з розкрученими акаунтами (у яких багато фоловерів). Або замовити публікацію постів у авторитетних користувачів. Якщо вони пару раз згадають ваш сайт на сторінці – це може дати відчутний вихлоп для сайту.
Також обов'язково заведіть особистий аккаунт в Twitter. А потім регулярно публікуйте анонси про нові статті, розміщені на сайті.
Просування в цих соціальних мережах виконується за стандартним принципом:
Для початку можна запросити до спільноти друзів, знайомих, щоб вони писали коментарі, ставили лайки, робили репости – тобто проявляли активність і нарощували соціальні сигнали, які відстежуються пошуковиками.
Далі можна організовувати конкурси і вікторини з призами для учасників. Обов'язковими умовами має бути «поставити лайк і зробити репост». Це дозволить в короткі терміни обзавестися новими підписниками.
Просування в соціальній мережі Youtube теж приносить результат. Адже це найпопулярніший відеохостинг в світі. Так, тут розміщується тільки відеоконтент, але й через Youtube теж можна отримувати соціальні сигнали, які враховуються пошуковими системами. Особливо Гуглом, адже це його проект.
Принцип просування сайту в Youtube трохи відрізняється. В даному випадку треба створити власний канал і розміщувати тематичні відеоролики. При великій кількості переглядів, коментарів і лайків пошуковики нагородять сайт високими позиціями у видачі.
Це незвичайна соціальна мережа, основна фішка якої – розміщення графічного контенту (тобто картинок і фотографій). Підходить лише тим, чиї товари або послуги можна красиво подати у вигляді зображень.
Просувати тут компанію, яка продає гайки і болти, явно не вийде. Зате розкрутити магазин дитячих іграшок, колясок, смартфонів, одягу та інших подібних речей – простіше простого.
До цього списку входять Однокласники і Pinterest. Обидві соціальні мережі вважаються малоперспективними, оскільки слабо впливають на просування сайту. Та й аудиторія там сидить специфічна, якій складно щось продати.
Наприклад, Однокласниками користуються люди віку 40+, які заходять переважно поспілкуватися з давніми друзями по школі, технікуму, університету. Їх не цікавить розважальний контент, конкурси, вікторини та інші фішки, якими зазвичай зацікавлюють користувачів. Тому розраховувати на високу активність не доводиться. А якщо не буде соціальних сигналів – то і позиції сайту у видачі залишаться незмінними.
Сьогодні у будь-якої компанії повинен бути не тільки сайт, але і власні спільноти в соцмережах. Як мінімум у найбільш авторитетних. Так можна не тільки отримувати соціальні сигнали, які враховуються пошуковими системами, але і безпосередньо спілкуватися з цільовою аудиторією, підтримувати з нею зв'язок, підігрівати її і стимулювати здійснювати покупки. Головне – щоб у сайту був якісний хостинг, і сторінки при переході по посиланню з соцмереж відкривалися в лічені секунди.