Як оформлювати заголовки в статтях для кращого SEO та читабельності — технічні та стилістичні поради
Заголовки та підзаголовки — важлива частина структури статті. Як їх складати, щоб покращити SEO-показники та зробити статтю цікавою для читача?
Що таке LSI-текст і як його писати
Під час наповнення сайту текстами потрібно враховувати не тільки SEO-стратегії створення контенту, а і приховане семантичне індексування — LSI.
Як знайти биті посилання і що таке биті посилання сайту
Що таке биті посилання і який їхній вплив на сайт? Докладніше про те, за допомогою яких сервісів шукати биті посилання і чому вони такі шкідливі.
Як адаптувати сайт для людей з порушеннями зору
Люди з порушеннями зору активно користуються інтернетом. Як адаптувати дизайн та розмітку сайту, щоб зробити їхню роботу більш комфортною?
SEO-оптимізація зображень: як оптимізувати картинки на сайті
Ця стаття допоможе розібратися в SEO-оптимізації зображень для сайту, основних методах оптимізації та поширених помилках.
ТОП-10 порад із SEO та лінкбілдингу на 2023 рік
У грудні ми побували на SEO-конференції від Collaborator, дізналися багато цікавого. Яким буде просування сайтів у 2023 році: поради від лекторів
Пошук інформації на сайті: огляд модулів і готових сервісів
Представляємо вам огляд різних способів установки модуля пошуку інформації на сайті: платні та безкоштовні сервіси, готові рішення для CMS.
Як самостійно створити семантичне ядро
Семантичне ядро — перший крок у створенні сайту. Грамотно зібрана семантика допоможе створити структуру сайту з високими шансами потрапити у ТОП.
Основні метрики швидкості завантаження сайту: TTFB, FCP, LCP та інші
Під час аналізу швидкості сайту сервіси показують цілу низку параметрів завантаження. Розберемося, що вони означають та як їх покращити.
Як хостинг впливає на ранжування та просування сайту
Чи впливає хостинг на просування сайту? Ми знаємо відповідь! А ще підготували огляд сервісів для визначення швидкості завантаження сайту.
Навіщо вашому сайту блог та 6 порад з його ефективності
Корпоративний блог - це не просто новинна стрічка компанії. Сама суть блогу має на увазі діалог між компанією і читачами.
Внутрішня оптимізація сайту – один з ключових етапів просування проекту. Направлена на роботу з самим проектом: починаючи від структури і закінчуючи контентом.
Внутрішня оптимізація в першу чергу виконується для користувачів, які будуть заходити на сайт. Від того, наскільки їм зрозуміла структура веб-ресурсу, наскільки легко вони зможуть знаходити потрібні розділи і оформляти замовлення, безпосередньо залежить прибуток компанії. Адже якщо пошуковики бачать, що інтернет-магазин людям подобається, і вони проводять на ньому багато часу – то підвищують позиції у видачі.
Якщо ж користувачі заходять і швидко виходять – значить, юзабіліті сайту залишає бажати кращого. Такий проект вимагає доопрацювання, а тому не заслуговує місця в ТОП-10.
Внутрішня оптимізація включає в себе роботу над:
Тепер ви знаєте, що таке внутрішня оптимізація, і що вона дає. Навіть перерахованих вище 6 пунктів достатньо, аби потрапити в ТОП пошукових систем. Але їх насправді набагато більше. Працювати з нею доведеться постійно, так як внутрішня оптимізація сайту не закінчується ніколи. Завжди можна щось поліпшити. Що саме – читайте в блозі компанії CityHost.