Якісний контент – запорука успішного просування сайту. Про це твердять всі: SEO-оптимізатори.
У попередній публікації ми вже розглядали, що таке юзабіліті сайту і як воно впливає на ранжування.
Що таке мета-тег robots і навіщо його використовувати. Яка функція мета-тега robots.
Думка «чим більше сторінок проіндексовано, тим краще» в корні невірна.
Результати просування сайту залежать від багатьох факторів. Наприклад, від якості зібраного семантичного ядра.
Інтернет-магазину потрібен не тільки надійний хостинг сайтів.
Існує безліч міфів про вплив якорів на просування сайту.
Внутрішня перелінковка сайту являється одним з важливих аспектів для успішного просування проекту.
Про біржу Advego знають всі, хто працює з сайтами і наповнює їх контентом.
Необхідність у зміні структури сайту може виникнути з різних причин.
Внутрішня оптимізація сайту включає в себе безліч пунктів, які враховують пошуковики.
Одним из важнейших элементов сайта является его карта sitemap. Нередко создается одновременно две – для страниц и для картинок.
Внутрішня оптимізація сайту – один з ключових етапів просування проекту. Направлена на роботу з самим проектом: починаючи від структури і закінчуючи контентом.
Внутрішня оптимізація в першу чергу виконується для користувачів, які будуть заходити на сайт. Від того, наскільки їм зрозуміла структура веб-ресурсу, наскільки легко вони зможуть знаходити потрібні розділи і оформляти замовлення, безпосередньо залежить прибуток компанії. Адже якщо пошуковики бачать, що інтернет-магазин людям подобається, і вони проводять на ньому багато часу – то підвищують позиції у видачі.
Якщо ж користувачі заходять і швидко виходять – значить, юзабіліті сайту залишає бажати кращого. Такий проект вимагає доопрацювання, а тому не заслуговує місця в ТОП-10.
Внутрішня оптимізація включає в себе роботу над:
Тепер ви знаєте, що таке внутрішня оптимізація, і що вона дає. Навіть перерахованих вище 6 пунктів достатньо, аби потрапити в ТОП пошукових систем. Але їх насправді набагато більше. Працювати з нею доведеться постійно, так як внутрішня оптимізація сайту не закінчується ніколи. Завжди можна щось поліпшити. Що саме – читайте в блозі компанії CityHost.