CityHost.UA
Допомога і підтримка

Зовнішня оптимізація

blog 508 Що таке посилання nofollow і dofollow, і чому обидва види потрібні для SEO-просування сайту

Створюєте стратегію побудови посилань і вирішуєте, чи потрібні вам nofollow? Прочитайте статтю, щоб дізнатися про їхній вплив на ранжування сайту

blog 453 Як вік сайту впливає на просування в Google

Скільки потрібно часу, щоб Google проіндексував сайт? Чи може молодий сайт одразу вийти в ТОП? Довго чекати? Відповідаємо на питання у статті.

blog 371 Як зробити SEO-рутину простіше і ефективніше: огляд сервісу PRNEWS.IO

PRNEWS.IO - сервіс, який дозволяє швидко і просто публікувати власні статті і прес-релізи в ЗМІ. У нашому огляді всі подробиці про сервіс.

blog 187 Корисні сервіси для аналізу конкурентів

В даний час є безліч сервісів, які займаються докладним аналізом конкурентів.

blog 495 Як додати компанію на Google Maps у 2023 році

Карти Google знову відкривають доступ до позначення об’єктів в Україні. Якщо ви досі не додали свій бізнес на карту — саме час це зробити.

blog 432 Як підвищити авторитет домена: перевірка та покращення показника DA

Що таке авторитет домену і як він впливає на SEO. Наші друзі з Collaborator.pro діляться дієвими порадами, як перевірити та підвищити DA.

blog 251 Фільтри пошукової системи Google

Фільтр Google Panda - являє собою алгоритм, в завдання якого входить песимізація позицій сайтів з контентом низької якості.

blog 161 Що таке ранжирування посилань

Що значить ранжирування посилань? Це певний алгоритм, який застосовується пошуковими системами для розрахунку місця сайту

blog 468 ТОП-10 порад із SEO та лінкбілдингу на 2023 рік

У грудні ми побували на SEO-конференції від Collaborator, дізналися багато цікавого. Яким буде просування сайтів у 2023 році: поради від лекторів

blog 373 Корисні вебінари від Collaborator у квітні

Хостинг-провайдер Cityhost виступає партнером у серії вебінарів від Collaborator. У матеріалі анонси вебінарів квітня. 

blog 186 Поради по проведенню маркетингу в період пандемії

Пандемія COVID-19 поставила суспільство в надзвичайно складну ситуацію, що охоплює багато рівні.

blog 126 Як дізнатися хостинг чужого сайту

Часто виникає необхідність дізнатися хостинг сайту. Наприклад, щоб зрозуміти, послугами якого провайдера користується конкурент.

Якщо внутрішня оптимізація сайту направлена ​​на роботу з самим веб-ресурсом, то зовнішня – на роботу з його посилальним профілем. За допомогою якісних посилань можна дати зрозуміти пошуковим системам, що проект цікавий користувачам, його обговорюють і рекомендують. Чим більше лінків – тим вище авторітность площадки в очах пошукових систем. Зрозуміло, посилання повинні бути якісними - однією кількістю потрібного результату не домогтися.

Основні види посилань

Щоб зовнішня оптимізація сайту дала хороший ефект, потрібно розбиратися в різновидах посилань. І розуміти, які використовувати, а від яких краще відмовитися.

Так, існують:

Всі вони пов'язані між собою і не виключають один одного. Наприклад, анкорне посилання може бути платним, відкритим, трастовим, активним. Або ж закритим, безкоштовним, неактивним, спамним і тимчасовим. Іншими словами, тут можливі комбінації в будь-якому порядку.

З яких посилань повинен складатися посилальний профіль? Складно сказати. Для кожного сайту контрольний профіль буде різним. Головне – щоб посилання були якісними. І бажано, звичайно ж, намагатися робити посилальний профіль максимально різноманітним, тобто використовувати різні види лінків. При такому підході зовнішня оптимізація дасть потрібний результат.

Виняток становлять посилання:

  1. Спамні. Вони мають низьку якість, та й за спам пошуковики по голові не погладять.
  2. Тимчасові. Подібні посилання треба щомісяця продовжувати. Якщо забути – вони миттєво зникнуть. Щоб уникнути цього, краще не використовувати їх зовсім.
  3. Закриті. Вони не передают вагу сайту, а тому в них немає ніякого сенсу. А якщо закриті посилання ще й покупні – то це і викинуті на вітер гроші.

Від даних лінків бажано відмовитися. А решту види можна використовувати в будь-якій комбінації.

Працюйте над зовнішньою оптимізацією з розумом!

Тепер ви знаєте, що таке зовнішня оптимізація. По суті, вона спрямована на роботу над репутацією сайту в очах пошукових систем. Чим більше у веб-ресурсу якісних посилань – тим вище авторитет. І тим кращими будуть позиції в пошуковій видачі.

Робота над посилальним профілем є важливою частиною пошукової оптимізації. Тому їй потрібно приділяти не меншу увагу, аніж внутрішньої оптимізації сайту. Детальніше про важливі аспекти роботи над зовнішньою оптимізацією читайте в блозі компанії CityHost.