CityHost.UA
Допомога і підтримка

Зовнішня оптимізація

blog 389 Огляд панелей керування на VPS

Огляд трьох панелей керування, які встановлюються на VPS-сервера: ISPmanager, VestaCP і HestiaCP. У чому відмінності та схожість, яку панель вибирати?

blog 386 Пошук інформації на сайті: огляд модулів і готових сервісів

Представляємо вам огляд різних способів установки модуля пошуку інформації на сайті: платні та безкоштовні сервіси, готові рішення для CMS.

blog 373 Корисні вебінари від Collaborator у квітні

Хостинг-провайдер Cityhost виступає партнером у серії вебінарів від Collaborator. У матеріалі анонси вебінарів квітня. 

blog 186 Поради по проведенню маркетингу в період пандемії

Пандемія COVID-19 поставила суспільство в надзвичайно складну ситуацію, що охоплює багато рівні.

blog 388 Що таке преміум-домени

Що таке преміум-домени, скільки вони коштують і для чого потрібні? Як замовити преміум-домен на Cityhost?

blog 385 Як платити за хостинг менше?

Cityhost пропонує багато можливостей економії на послугах. Сьогодні розповідаємо про пакетні пропозиції, знижкові акції,

blog 371 Як зробити SEO-рутину простіше і ефективніше: огляд сервісу PRNEWS.IO

PRNEWS.IO - сервіс, який дозволяє швидко і просто публікувати власні статті і прес-релізи в ЗМІ. У нашому огляді всі подробиці про сервіс.

blog 187 Корисні сервіси для аналізу конкурентів

В даний час є безліч сервісів, які займаються докладним аналізом конкурентів.

blog 387 Сервер під хостинг: технічні характеристики обладнання

Як вибрати сервер під хостинг і на які критерії орієнтуватися: технічні характеристики, операційна система, панель управління.

blog 381 Корисні вебінари від Collaborator у травні

Хостинг-провайдер Cityhost виступає партнером у серії вебінарів від Collaborator. У матеріалі анонси вебінарів травня. 

blog 251 Фільтри пошукової системи Google

Фільтр Google Panda - являє собою алгоритм, в завдання якого входить песимізація позицій сайтів з контентом низької якості.

blog 161 Що таке ранжирування посилань

Що значить ранжирування посилань? Це певний алгоритм, який застосовується пошуковими системами для розрахунку місця сайту

Якщо внутрішня оптимізація сайту направлена ​​на роботу з самим веб-ресурсом, то зовнішня – на роботу з його посилальним профілем. За допомогою якісних посилань можна дати зрозуміти пошуковим системам, що проект цікавий користувачам, його обговорюють і рекомендують. Чим більше лінків – тим вище авторітность площадки в очах пошукових систем. Зрозуміло, посилання повинні бути якісними - однією кількістю потрібного результату не домогтися.

Основні види посилань

Щоб зовнішня оптимізація сайту дала хороший ефект, потрібно розбиратися в різновидах посилань. І розуміти, які використовувати, а від яких краще відмовитися.

Так, існують:

Всі вони пов'язані між собою і не виключають один одного. Наприклад, анкорне посилання може бути платним, відкритим, трастовим, активним. Або ж закритим, безкоштовним, неактивним, спамним і тимчасовим. Іншими словами, тут можливі комбінації в будь-якому порядку.

З яких посилань повинен складатися посилальний профіль? Складно сказати. Для кожного сайту контрольний профіль буде різним. Головне – щоб посилання були якісними. І бажано, звичайно ж, намагатися робити посилальний профіль максимально різноманітним, тобто використовувати різні види лінків. При такому підході зовнішня оптимізація дасть потрібний результат.

Виняток становлять посилання:

  1. Спамні. Вони мають низьку якість, та й за спам пошуковики по голові не погладять.
  2. Тимчасові. Подібні посилання треба щомісяця продовжувати. Якщо забути – вони миттєво зникнуть. Щоб уникнути цього, краще не використовувати їх зовсім.
  3. Закриті. Вони не передают вагу сайту, а тому в них немає ніякого сенсу. А якщо закриті посилання ще й покупні – то це і викинуті на вітер гроші.

Від даних лінків бажано відмовитися. А решту види можна використовувати в будь-якій комбінації.

Працюйте над зовнішньою оптимізацією з розумом!

Тепер ви знаєте, що таке зовнішня оптимізація. По суті, вона спрямована на роботу над репутацією сайту в очах пошукових систем. Чим більше у веб-ресурсу якісних посилань – тим вище авторитет. І тим кращими будуть позиції в пошуковій видачі.

Робота над посилальним профілем є важливою частиною пошукової оптимізації. Тому їй потрібно приділяти не меншу увагу, аніж внутрішньої оптимізації сайту. Детальніше про важливі аспекти роботи над зовнішньою оптимізацією читайте в блозі компанії CityHost.