CityHost.UA
Допомога і підтримка

Зовнішня оптимізація

blog 126 Як дізнатися хостинг чужого сайту

Часто виникає необхідність дізнатися хостинг сайту. Наприклад, щоб зрозуміти, послугами якого провайдера користується конкурент.

blog 116 Огляд сервісу SimilarWeb

Під час просування сайту потрібно не тільки перевіряти його трафік і позиції, але і стежити за конкурентами.

blog 115 Огляд сервісу 2ip

Сервіс 2ip – один з популярних інструментів в арсеналі веб-майстрів і SEO-оптимізаторів.

blog 113 Керівництво по використанню сервісу оцінки сайту PR CY

Всім, хто займається SEO-просуванням сайтів, потрібно обов'язково користуватися SEO сервісами

blog 114 Огляд сервісу Quirktools

Адаптивність сайту – важливий момент, який треба враховувати при SEO-просуванні.

blog 112 Кращі сервіси для перевірки позицій сайту

Ручна перевірка позицій сайта - це довгий і тоскне справу. Краще користуватися сервісами.

blog 106 Покрокова інструкція як користуватися сервісом Smmplanner

Smmplanner – спеціалізований сервіс для просування сайту в соціальних мережах.

blog 103 Корисні інструменти для визначення cанкцій пошукових систем

Якщо позиції сайту різко просіли, рекомендується відразу перевірити сайт на санкції з боку пошукових систем.

blog 104 Як користуватися програмою Netpeak Spider

Netpeak Spider – популярна програма, що спеціалізується на технічному аудиті.

blog 101 Огляд сервісу work-zilla.com

Work Zilla – популярна біржа фріланса, з якою приємно працювати.

blog 102 Інструкція по роботі з сервісом linkpad

Під час роботи над зовнішньою оптимізацією сайту часто доводиться користуватися сервісом Linkpad.

blog 98 Ознаки природних посилань

Пошуковики щорічно змінюють правила гри в SEO, придумують алгоритми, ускладнюють життя.

Якщо внутрішня оптимізація сайту направлена ​​на роботу з самим веб-ресурсом, то зовнішня – на роботу з його посилальним профілем. За допомогою якісних посилань можна дати зрозуміти пошуковим системам, що проект цікавий користувачам, його обговорюють і рекомендують. Чим більше лінків – тим вище авторітность площадки в очах пошукових систем. Зрозуміло, посилання повинні бути якісними - однією кількістю потрібного результату не домогтися.

Основні види посилань

Щоб зовнішня оптимізація сайту дала хороший ефект, потрібно розбиратися в різновидах посилань. І розуміти, які використовувати, а від яких краще відмовитися.

Так, існують:

Всі вони пов'язані між собою і не виключають один одного. Наприклад, анкорне посилання може бути платним, відкритим, трастовим, активним. Або ж закритим, безкоштовним, неактивним, спамним і тимчасовим. Іншими словами, тут можливі комбінації в будь-якому порядку.

З яких посилань повинен складатися посилальний профіль? Складно сказати. Для кожного сайту контрольний профіль буде різним. Головне – щоб посилання були якісними. І бажано, звичайно ж, намагатися робити посилальний профіль максимально різноманітним, тобто використовувати різні види лінків. При такому підході зовнішня оптимізація дасть потрібний результат.

Виняток становлять посилання:

  1. Спамні. Вони мають низьку якість, та й за спам пошуковики по голові не погладять.
  2. Тимчасові. Подібні посилання треба щомісяця продовжувати. Якщо забути – вони миттєво зникнуть. Щоб уникнути цього, краще не використовувати їх зовсім.
  3. Закриті. Вони не передают вагу сайту, а тому в них немає ніякого сенсу. А якщо закриті посилання ще й покупні – то це і викинуті на вітер гроші.

Від даних лінків бажано відмовитися. А решту види можна використовувати в будь-якій комбінації.

Працюйте над зовнішньою оптимізацією з розумом!

Тепер ви знаєте, що таке зовнішня оптимізація. По суті, вона спрямована на роботу над репутацією сайту в очах пошукових систем. Чим більше у веб-ресурсу якісних посилань – тим вище авторитет. І тим кращими будуть позиції в пошуковій видачі.

Робота над посилальним профілем є важливою частиною пошукової оптимізації. Тому їй потрібно приділяти не меншу увагу, аніж внутрішньої оптимізації сайту. Детальніше про важливі аспекти роботи над зовнішньою оптимізацією читайте в блозі компанії CityHost.