CityHost.UA
Допомога і підтримка

Внутрішня оптимізація

blog 56 Що таке пагінація сайту і як її налаштувати

Грамотна пагінація сайту і що таке таке пагінація взагалі.

blog 52 Мікророзмітки сайту

Мікророзмітка сайту — це додатковий синтаксис сторінок, який допомагає веб-краулерам більш точно визначити їхній вміст.

blog 49 Основні відмінності редиректів 301 і 302

Різниця між 301-м і 302-м перенаправленням. Що таке 301 редирект і чим він відрізняється від 302-го.

blog 45 Що таке юзабіліті сайту

Що таке юзабіліті сайту. Хостинг-провайдет CityHost пропонує дізнатися, як юзабіліті впливає на ранжування і користувачів сайту компанії, чому слід дбати про юзабіліті.

blog 54 Як правильно скласти url-адреса

Яким повинен бути правильний / оптимізований URL сторінки сайту.

blog 51 Як правильно оформити 404 помилку сайту

Узнайтем, що означає 404 помилка на сторінці сайту.

blog 48 Скільки може бути посилань на сторінці сайту

Оптимальна кількість посилань на сторінці сайту, яке воно? Яка максимальна кількість зовнішніх посилань може бути на одній сторінці

blog 44 Про адаптивність сайту і її вплив

Почему адаптивность сайта так важна для продвижение. CityHost предлагает узнать, что такое адаптивность сайта, как адаптивность сайта влияет на позиции сайта

blog 53 Вплив рівня вкладеності на просування

Яким повинен бути рівень вкладеності сторінки і що це таке.

blog 50 Навіщо сайту сниппет

Що таке сніпет та як він впливає на просування сайту. Перейдіть за посиланням та дізнайтесь про критерії та вимоги досніпету сайту.

blog 47 Як дизайн сайту впливає на його просування

Чи впливає дизайн сайту на його просування в ТОП видачі? На які чинники впливає дизайн сайту і чому слід дбати не тільки про юзабіліті.

blog 43 Перевірка валідності сайту

Що таке валідація сайту. Перейдіть в блог CityHost і дізнайтеся, як перевірити валідність сайту, чому валідація важлива для просування сайту.

Внутрішня оптимізація сайту – один з ключових етапів просування проекту. Направлена ​​на роботу з самим проектом: починаючи від структури і закінчуючи контентом.

Внутрішня оптимізація в першу чергу виконується для користувачів, які будуть заходити на сайт. Від того, наскільки їм зрозуміла структура веб-ресурсу, наскільки легко вони зможуть знаходити потрібні розділи і оформляти замовлення, безпосередньо залежить прибуток компанії. Адже якщо пошуковики бачать, що інтернет-магазин людям подобається, і вони проводять на ньому багато часу – то підвищують позиції у видачі.

Якщо ж користувачі заходять і швидко виходять – значить, юзабіліті сайту залишає бажати кращого. Такий проект вимагає доопрацювання, а тому не заслуговує місця в ТОП-10.

Основні етапи внутрішньої оптимізації сайту

Внутрішня оптимізація включає в себе роботу над:

  1. Контентом. Контент – це не тільки тексти. Це все, що розміщується на сайті: опис товарів, перелік характеристик, зображення, відео. Те, що надає користувачам інформації про продукцію або послуги. Для користувачів контент повинен бути експертним і корисним, а для пошукових систем – унікальним та оптимізованим.
  2. Структурою сайту. Пошукові системи уважно аналізують структуру веб-ресурсу. Вони дивляться, наскільки грамотно вона побудована, чи дотримана ієрархія, чи правильно розподілені ключові запити по сторінках, чи зручно користувачам орієнтуватися на сайті.
  3. Title. Це важливий елемент оптимізації коду сторінок. По ньому пошуковики розуміють, під які ключові слова просувається конкретний розділ. А користувачі бачать Title в пошуковій видачі. Якщо даний заголовок їх зацікавить – вони зайдуть до вас, а не до конкурентів.
  4. Заголовком H1. Якщо Title відображається в пошуковій видачі, то заголовок H1 – на самій сторінці. За важливістю вони приблизно однакові. Для пошукових систем – це додатковий фактор, що показує, по яких запитах просувається сторінка. А користувачам він допомагає визначити тематику сайту і зрозуміти, в якому розділі вони зараз знаходяться.
  5. Підзаголовками H2. Вони розбавляють об'ємний контент, дозволяють пробігтися очима по тексту і швидко знайти абзац, що містить потрібну для людини інформацію. Google з Яндексом теж враховують підзаголовки H2, їх кількість, корисність, розташування. Плюс їх можна оптимізувати під другорядні запити, тим самим отримавши непогану надбавку трафіку за додатковими ключовими словами.
  6. Перелінковкою. Внутрішня перелінковка сайту – потужний інструмент для оптимізації. Притому – безкоштовний. Проставляючи посилання на різних сторінках в межах сайту можна грамотно розподіляти вагу, «переводити» користувачів на корисні для них розділи і навіть покращувати позиції в пошуковій видачі.

Внутрішня оптимізація – фундамент вашого сайту

Тепер ви знаєте, що таке внутрішня оптимізація, і що вона дає. Навіть перерахованих вище 6 пунктів достатньо, аби потрапити в ТОП пошукових систем. Але їх насправді набагато більше. Працювати з нею доведеться постійно, так як внутрішня оптимізація сайту не закінчується ніколи. Завжди можна щось поліпшити. Що саме – читайте в блозі компанії CityHost.