CityHost.UA
Допомога і підтримка

Внутрішня оптимізація

blog 66 Як писати заголовки для оптимізації сторінки

Внутрішня оптимізація сайту включає в себе безліч пунктів, які враховують пошуковики.

blog 61 Налаштовуємо мапу сайту зображень сайту

Одним из важнейших элементов сайта является его карта sitemap. Нередко создается одновременно две – для страниц и для картинок.

blog 57 Особливості оптимізації багатомовного сайту

Оптимізація мультимовного сайту. З якими проблемами та особливостями стикаються при оптимізації мультимовного сайту.

blog 54 Як правильно скласти url-адреса

Яким повинен бути правильний / оптимізований URL сторінки сайту.

blog 65 Чому велика кількість сторінок в індексі не завжди добре

Думка «чим більше сторінок проіндексовано, тим краще» в корні невірна.

blog 62 Що таке дзеркало сайту і як його правильно налаштувати

Що таке дзеркало сайту і як його використовувати в оптимізації сайтів.

blog 55 Правила складання title і alt картинок

Про атрибут title і атрибути alt. CityHost пропонує дізнатися, як оптимізувати зображення сайту.

blog 53 Вплив рівня вкладеності на просування

Яким повинен бути рівень вкладеності сторінки і що це таке.

blog 64 Принципи розподілу ваги сторінок сайту

Внутрішня перелінковка сайту являється одним з важливих аспектів для успішного просування проекту.

blog 60 Як без втрат трафіку перенести сайт на https

Як перенести сайт з http на https швидко, просто, без втрат трафіку.

blog 56 Що таке пагінація сайту і як її налаштувати

Грамотна пагінація сайту і що таке таке пагінація взагалі.

blog 52 Мікророзмітки сайту

Мікророзмітка сайту — це додатковий синтаксис сторінок, який допомагає веб-краулерам більш точно визначити їхній вміст.

Внутрішня оптимізація сайту – один з ключових етапів просування проекту. Направлена ​​на роботу з самим проектом: починаючи від структури і закінчуючи контентом.

Внутрішня оптимізація в першу чергу виконується для користувачів, які будуть заходити на сайт. Від того, наскільки їм зрозуміла структура веб-ресурсу, наскільки легко вони зможуть знаходити потрібні розділи і оформляти замовлення, безпосередньо залежить прибуток компанії. Адже якщо пошуковики бачать, що інтернет-магазин людям подобається, і вони проводять на ньому багато часу – то підвищують позиції у видачі.

Якщо ж користувачі заходять і швидко виходять – значить, юзабіліті сайту залишає бажати кращого. Такий проект вимагає доопрацювання, а тому не заслуговує місця в ТОП-10.

Основні етапи внутрішньої оптимізації сайту

Внутрішня оптимізація включає в себе роботу над:

  1. Контентом. Контент – це не тільки тексти. Це все, що розміщується на сайті: опис товарів, перелік характеристик, зображення, відео. Те, що надає користувачам інформації про продукцію або послуги. Для користувачів контент повинен бути експертним і корисним, а для пошукових систем – унікальним та оптимізованим.
  2. Структурою сайту. Пошукові системи уважно аналізують структуру веб-ресурсу. Вони дивляться, наскільки грамотно вона побудована, чи дотримана ієрархія, чи правильно розподілені ключові запити по сторінках, чи зручно користувачам орієнтуватися на сайті.
  3. Title. Це важливий елемент оптимізації коду сторінок. По ньому пошуковики розуміють, під які ключові слова просувається конкретний розділ. А користувачі бачать Title в пошуковій видачі. Якщо даний заголовок їх зацікавить – вони зайдуть до вас, а не до конкурентів.
  4. Заголовком H1. Якщо Title відображається в пошуковій видачі, то заголовок H1 – на самій сторінці. За важливістю вони приблизно однакові. Для пошукових систем – це додатковий фактор, що показує, по яких запитах просувається сторінка. А користувачам він допомагає визначити тематику сайту і зрозуміти, в якому розділі вони зараз знаходяться.
  5. Підзаголовками H2. Вони розбавляють об'ємний контент, дозволяють пробігтися очима по тексту і швидко знайти абзац, що містить потрібну для людини інформацію. Google з Яндексом теж враховують підзаголовки H2, їх кількість, корисність, розташування. Плюс їх можна оптимізувати під другорядні запити, тим самим отримавши непогану надбавку трафіку за додатковими ключовими словами.
  6. Перелінковкою. Внутрішня перелінковка сайту – потужний інструмент для оптимізації. Притому – безкоштовний. Проставляючи посилання на різних сторінках в межах сайту можна грамотно розподіляти вагу, «переводити» користувачів на корисні для них розділи і навіть покращувати позиції в пошуковій видачі.

Внутрішня оптимізація – фундамент вашого сайту

Тепер ви знаєте, що таке внутрішня оптимізація, і що вона дає. Навіть перерахованих вище 6 пунктів достатньо, аби потрапити в ТОП пошукових систем. Але їх насправді набагато більше. Працювати з нею доведеться постійно, так як внутрішня оптимізація сайту не закінчується ніколи. Завжди можна щось поліпшити. Що саме – читайте в блозі компанії CityHost.