Досить часто при просуванні сайту відразу кілька сторінок оптимізується під однакові ключові слова.
При створенні нового веб-ресурсу можна зареєструвати домен або купити його.
Продаж домену – прекрасна можливість позбутися від нього і частково повернути витрачені кошти.
Під час просування сайту треба регулярно моніторити позиції, щоб не проґавити момент, коли вони просядуть.
Багато хто користується Яндекс.Вордстатом для збору ключових слів.
Ті, хто вже замовляли хостинг сайту, знають про піддомени багато.
Швидкість завантаження сайту – один з ключових параметрів його роботи.
Як вибрати ім'я домену сайту в залежності від специфіки інтернет-проекту. Грамотний вибір імені для власного сайту.
Сучасна IT-індустрія швидко реагує на потреби бізнесу. Усім компаніям, які хочуть постійно...
Будь-який сайт, що просувається в пошукових системах, повинен містити не тільки суцільні простирадла тексту.
Внутрішня оптимізація сайту – один з ключових етапів просування проекту. Направлена на роботу з самим проектом: починаючи від структури і закінчуючи контентом.
Внутрішня оптимізація в першу чергу виконується для користувачів, які будуть заходити на сайт. Від того, наскільки їм зрозуміла структура веб-ресурсу, наскільки легко вони зможуть знаходити потрібні розділи і оформляти замовлення, безпосередньо залежить прибуток компанії. Адже якщо пошуковики бачать, що інтернет-магазин людям подобається, і вони проводять на ньому багато часу – то підвищують позиції у видачі.
Якщо ж користувачі заходять і швидко виходять – значить, юзабіліті сайту залишає бажати кращого. Такий проект вимагає доопрацювання, а тому не заслуговує місця в ТОП-10.
Внутрішня оптимізація включає в себе роботу над:
Тепер ви знаєте, що таке внутрішня оптимізація, і що вона дає. Навіть перерахованих вище 6 пунктів достатньо, аби потрапити в ТОП пошукових систем. Але їх насправді набагато більше. Працювати з нею доведеться постійно, так як внутрішня оптимізація сайту не закінчується ніколи. Завжди можна щось поліпшити. Що саме – читайте в блозі компанії CityHost.