CityHost.UA
Допомога і підтримка

Лапки в запиті - корисний оператор Вордстат

 726
21.02.2020
article

Багато хто користується Яндекс.Вордстатом для збору ключових слів. Адже це найбільш популярний сервіс, причому абсолютно безкоштовний. Але чи вмієте ви правильно їх підбирати? Чи прописуєте запит в лапках? Якщо без – це груба помилка.

Лапки в пошуковому запиті – корисний оператор Wordstat. Він допомагає швидше, а головне – якісніше збирати семантику для сайту.

Навіщо потрібні лапки в пошуковому запиті?

Показуючи клієнту, який замовив просування сайту, можливу кількість клієнтів, несумлінні SEO-фахівці свідомо не прописують ключові слова в лапках. Так цифри виходять більш солідними. Але крім банального обману вони допускають серйозну помилку – не беруть до уваги важливі запити.

Якщо в Wordstat прописувати ключовик без операторів – сервіс відобразить загальну кількість показів запиту з додаванням додаткових слів. І підсумкова цифра вийде в кілька разів вище.

А якщо прописувати ключові слова в лапках – відобразяться вже реальні дані. В даному випадку цифри показуються за конкретним запитом і його словоформам (без додавання додаткових слів).

Читайте також: В чому різниця між групою і бізнес сторінка Facebook.

Наведемо простий приклад:

 кавычки

Як бачите, запити прописані різні, але кількість показів однакова. Wordstat враховує всі можливі словосполучення з додаванням інших слів.

Якщо прописати дані ключові слова в лапках, то вийде так:

использовать кавычки

Як бачите, цифри на порядок менше. Та й кількість показів двох запитів сильно відрізняється. Хоча на попередньому скріншоті вона була однаковою.

Виходить, що для Яндекса це два різних запита. І якщо включити в семантику один і проігнорувати другий – сайт втратить відвідувачів, які могли б стати реальними клієнтами. Але якщо упустити не один запит, а сто чи тисячу? Сайт просто втратить величезний відсоток аудиторії.

Втім, бувають ситуації, коли в семантику включені обидва запита. Але якщо не перевіряти кількість показів за допомогою оператора «лапки», то можна через незнання зосередитися на просуванні по менш значущим ключовим словам. Тим, де кількість показів невелика. В результаті час і кошти будуть витрачені практично даремно, адже результат вийде мізерним.

Підсумки

Якщо являєтесь власником сайту і збираєтеся його просувати, звернувшись до послуг SEO-компанії, будьте уважні. Пам'ятайте, що при складанні семантики потрібно прописувати ключові слова в лапках, щоб відобразити реальні цифри. Тоді і очікування від просування будуть відповідними. І не забувайте, що одна сторінка оптимізується під один запит – інакше може виникнути ефект канібалізації ключових слів, який призводить до вкрай негативних наслідків.

А якщо працюєте SEO-оптимізатором – обов'язково використовуйте оператор «лапки». Так ви не пропустите важливі запити і зможете правильно зрозуміти, під які ключові слова оптимізувати сторінки.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям: