CityHost.UA
Допомога і підтримка

Внутрішня оптимізація

blog 36 Що таке xml карта сайту

Що таке карта сайту і як вона впливає на сайт. Яке призначення xml карти сайту. Детальніше в бога хостинг-провайдера CityHost. Перейдіть і дізнайтеся, якою має бути xml карта

blog 33 Що таке перелiнковка сайту

Як зробити грамотну перелінковку сайту. Перейдіть за посиланням і дізнайтеся, що таке внутрішня перелінковка сайту, як вона впливає на ранжування і навіщо її робити.

blog 31 Що таке description

Як прописати правильний description? Перейдіть по посилання і дізнайтеся, що таке description, для чого він потрібен, як description впливає на ранжування, яких вимог потрібно дотримуватися

blog 19 Що таке 403 помилка сайту

Помилка 403 забороняє доступ до ресурсів сайту. Дізнайтеся про її причини та способи вирішення.

blog 37 Що таке фавікон сайту і як його встановити

Чи потрібен фавікон сайту? Хостинг-провайдерCityHost пропонує дізнатися, що таке фавікон, яким повинен бути правильний favicon сайту і обов'я

blog 34 Що таке дублі сторінок сайту

Що таке дублі сторінок сайту і їх вплив на просування сайту. Є свій сайт? Хочете бачити його в ТОПі? Дізнайтеся, що таке дублі сторінок і чому їх слід побоюватися.

blog 23 Що таке метатеги

Навіщо потрібні метатеги, як їх правильно скласти, оптимізація та інструменти

blog 18 Що таке ключові слова і як їх підібрати

Як правильно підібрати ключові слова \ фрази для свого сайту. Які інструменти для цього існують.

blog 35 Як прибрати дублі сторінок сайту

Видалити дублі сторінок на сайті без магії просто, якщо слідувати рекомендаціям CityHost. Дізнайтеся, як знайти дублі сторінок, що робити з дублями і як і як від них позбавитися.

blog 32 Як створити структуру сайта

Правильна структура сайту - запорука успіху проекту. Як виглядає правильна структура сайту, що слід враховувати при формуванні структури. Детальніше в блозі CityHost

blog 21 Що таке robots.txt | Як налаштувати robots.txt для WordPress

robots.txt — файл, що регулює, які сторінки сайту сканують пошукові роботи, допомагаючи уникнути дублювання контенту та захистити дані.

Внутрішня оптимізація сайту – один з ключових етапів просування проекту. Направлена ​​на роботу з самим проектом: починаючи від структури і закінчуючи контентом.

Внутрішня оптимізація в першу чергу виконується для користувачів, які будуть заходити на сайт. Від того, наскільки їм зрозуміла структура веб-ресурсу, наскільки легко вони зможуть знаходити потрібні розділи і оформляти замовлення, безпосередньо залежить прибуток компанії. Адже якщо пошуковики бачать, що інтернет-магазин людям подобається, і вони проводять на ньому багато часу – то підвищують позиції у видачі.

Якщо ж користувачі заходять і швидко виходять – значить, юзабіліті сайту залишає бажати кращого. Такий проект вимагає доопрацювання, а тому не заслуговує місця в ТОП-10.

Основні етапи внутрішньої оптимізації сайту

Внутрішня оптимізація включає в себе роботу над:

  1. Контентом. Контент – це не тільки тексти. Це все, що розміщується на сайті: опис товарів, перелік характеристик, зображення, відео. Те, що надає користувачам інформації про продукцію або послуги. Для користувачів контент повинен бути експертним і корисним, а для пошукових систем – унікальним та оптимізованим.
  2. Структурою сайту. Пошукові системи уважно аналізують структуру веб-ресурсу. Вони дивляться, наскільки грамотно вона побудована, чи дотримана ієрархія, чи правильно розподілені ключові запити по сторінках, чи зручно користувачам орієнтуватися на сайті.
  3. Title. Це важливий елемент оптимізації коду сторінок. По ньому пошуковики розуміють, під які ключові слова просувається конкретний розділ. А користувачі бачать Title в пошуковій видачі. Якщо даний заголовок їх зацікавить – вони зайдуть до вас, а не до конкурентів.
  4. Заголовком H1. Якщо Title відображається в пошуковій видачі, то заголовок H1 – на самій сторінці. За важливістю вони приблизно однакові. Для пошукових систем – це додатковий фактор, що показує, по яких запитах просувається сторінка. А користувачам він допомагає визначити тематику сайту і зрозуміти, в якому розділі вони зараз знаходяться.
  5. Підзаголовками H2. Вони розбавляють об'ємний контент, дозволяють пробігтися очима по тексту і швидко знайти абзац, що містить потрібну для людини інформацію. Google з Яндексом теж враховують підзаголовки H2, їх кількість, корисність, розташування. Плюс їх можна оптимізувати під другорядні запити, тим самим отримавши непогану надбавку трафіку за додатковими ключовими словами.
  6. Перелінковкою. Внутрішня перелінковка сайту – потужний інструмент для оптимізації. Притому – безкоштовний. Проставляючи посилання на різних сторінках в межах сайту можна грамотно розподіляти вагу, «переводити» користувачів на корисні для них розділи і навіть покращувати позиції в пошуковій видачі.

Внутрішня оптимізація – фундамент вашого сайту

Тепер ви знаєте, що таке внутрішня оптимізація, і що вона дає. Навіть перерахованих вище 6 пунктів достатньо, аби потрапити в ТОП пошукових систем. Але їх насправді набагато більше. Працювати з нею доведеться постійно, так як внутрішня оптимізація сайту не закінчується ніколи. Завжди можна щось поліпшити. Що саме – читайте в блозі компанії CityHost.