CityHost.UA
Допомога і підтримка

Що таке метатеги

 7966
14.05.2019
article

Іноді буває так, що Гугл або Яндекс ні в яку не хоче піднімати сайт у видачі навіть після того, як ви:

  • додали корисні для відвідувачів тексти, релевантні тематиці ресурсу;
  • залили унікальні фотографії і прописали до кожної з них атрибут alt;
  • знизили швидкість завантаження кожної веб-сторінки до 1–2 секунд (якщо збираєтеся купити хостинг для сайту на СітіХост — швидке завантаження сторінок чекає вас у кожному тарифному плані);
  • додали мікророзмітку schema.org;
  • отримали згадування на авторитетних ресурсах.

І часто головна причина ігнорування пошуковими системами вашого сайту — відсутні або неправильно складені метатеги.

 

Що таке метатеги

Метатеги — це HTML-елементи, які допомагають пошуковим роботам і відвідувачам краще розуміти, про що буде йти мова на конкретній веб-сторінці.

Найбільш важливі для пошукової оптимізації метатеги — Title, Description і Keywords.

Title (тайтл) визначає заголовок видачі в пошуковій системі. Він також відображається в назві вкладок браузера і є ім’ям за умовчанням, яке пропонується під час збереження посилання на сторінку в закладках.

Description (дескрипшн) — це короткий опис контенту веб-сторінки, який відображається в пошуковій видачі під тайтлом.

У метатегах Keywords (кейвордс) вказуються релевантні ключові слова. З 2014 року цей мета тег втратив свою значущість і неї є одним з основних чинників ранжирування, але дозволяє контрольовано вивести сторінку по низькочастотних запитах, які важко інтегрувати в текст. За нашими спостереженнями, великі просунуті сайти все ж використовують keywords.

Читайте також: Що таке ключові фрази та як їх підібрати.

Як скласти оптимізовані метатеги

Складаючи метатег Title, намагайтеся дотримуватися таких рекомендацій:

  • повинні бути на кожній сторінці;
  • оптимальна довжина — 30–65 символів;
  • не повинні повністю дублювати заголовок H1;
  • розміщуйте релевантне високочастотне слово якомога ближче до початку;
  • уникайте дублювання метаданих тайтлів — вони повинні бути унікальними на кожній сторінці;
  • думайте не тільки про пошукові системи, але і про відвідувачів: чи відразу після прочитання Title вони зрозуміють основний зміст сторінки.
 

Під час складання Description враховуйте такі нюанси:

  • повинні бути на кожній сторінці;
  • повинні бути унікальними;
  • оптимальна довжина — 70–155 символів;
  • пишіть дескрипшн, думаючи про відвідувачів — після його прочитання вони повинні захотіти зайти до вас на сайт;
  • додайте ключові слова, але уникайте їхнього надлишку (наприклад, для сторінки сайту, на якій можна замовити доменне ім’я, оптимально згадати ключ «реєстрація домену» один раз);
  • додайте заклик до дії.
 

Єдине, чого слід уникати, складаючи Keywords — надлишку ключових слів — досить вказати 3–5 головних запитів.

 

Інструменти для створення метатегів

Після того, як ви дізналися, що таке метатеги, напевно хочеться подивитися, як вони будуть виглядати в пошуковій видачі. Для цього використовуйте один із інструментів:

  • http://i-leon.ru/tools/snippets

  • http://saney.com/tools/google-snippets-generator.html

  • http://www.bjornenki.com/tools/search-results-preview

 

Зібрати інформацію про те, які метатеги використовують конкуренти, можна легко й безкоштовно за допомогою букмарклета gSERP URLs і Гугл Таблиць:

 
  1. Перетягніть посилання gSERP URLs на панель закладок браузера зі сторінки http://chuvyr.ru/p/bookmarklet.html.

  2. Введіть у Гуглі запит, релевантний тематиці вашого сайту, і натисніть gSERP URLs.

  3. Скопіюйте посилання на сторінці.

  4. Створіть нову Гугл Таблицю з колонками УРЛ, Тайтл, Дескрипшн. У колонку УРЛ вставте скопійовані посилання.

  5. У першу комірку колонки Тайтл вставте формулу =importxml(комірка;"//title"), замінивши слово «комірка» на адресу комірки з посиланням (найчастіше, A2). Простягніть комірку із формулою вниз, щоби завантажити тайтли інших посилань.

  6. Виконайте те ж саме з колонкою Дескрипшн, використовуючи формулу =importxml(комірка;"//meta[@name='description']/@content").

  7. Якщо необхідно підрахувати довжину метатегов, це можна зробити, створивши колонки Довжина тайтла й Довжина Дескрипшна і використавши формулу =LEN(комірка).

 

Маючи інформацію про метатеги конкурентів, ви зможете легко підібрати ключові слова для Title і Description, а також визначити їхню оптимальну довжину.

Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах і додавайтеся в наш Telegram канал. Нагадаємо, що купити український хостинг ви можете у хостинг-компанія CityHost. З технічних питань звертайтесь до онлайн чату або по телефону ☎️ 0 800 219 220.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям: