CityHost.UA
Допомога і підтримка

Що таке description

10.06.2019
article

Description — це метатег, який використовується для визначення короткого опису контенту веб-сторінки. Він відображається у видачі пошукових систем під тайтлом і URL. Розміщується дескрипшн всередині елемента < head >…< /head > сторінки і виглядає так:

< head >

< meta name="description" content="Це приклад метатега description. Цей текст відобразиться в результатах пошуку."  >

< /head >

Якщо ви збираєтеся встановити WordPress на хостинг, прописати дескрипшн кожної сторінки сайту безпосередньо з адмінки движка можна після встановлення плагіну Yoast SEO або All in One SEO Pack.

Чи впливає description на ранжування сайту

У вересні 2009 року в офіційному блозі компанії Google для веб-майстрів з’явилася новина про те, що ні дескрипшн, ні кейвордс не є факторами ранжування сайтів. Водночас, збільшити потік відвідувачів часто вдається лише після коректного визначення мета тега description. Що це означає й чому так відбувається?

Дескрипшн — метатег, який грає величезну роль у тому, яким буде CTR. Ця абревіатура розшифровується як Click-Through Rate і вказує на співвідношення числа переходів на конкретну сторінку сайту з результатів видачі до загальної кількості її показів. Наприклад, якщо посилання на сторінку блога або інтернет-магазину по низці запитів показано 200 разів, з яких по ньому клікнули 10 разів, показник CTR дорівнюватиме 10/200*100 = 5 %.

Тепер, коли ви дізналися що таке description і навіщо він потрібен, почитайте про те, як його скласти. Застосувавши викладені далі рекомендації з написання цього метатега, зумієте без клопоту підвищити CTR. А це збільшить кількість відвідувачів і прибуток від продажу товарів, партнерських продуктів або реклами.

Як скласти коректний description

  1. Оптимальна довжина дескрипшна — 70–155 символів. У цьому контексті «оптимальна» — не синонім «обов’язкова». Його довжину можна змінювати залежно від ситуації й пам’ятати, що більш важливо — додати в тег description таку інформацію, яка буде спонукати користувачів перейти на сайт.
  2. Дескрипшни повинні бути релевантними контенту сторінки. Наприклад, якщо метатег складається для головної сторінки інтернет-магазину бездротових навушників, варто писати в ньому про цей електронний аксесуар, а не, наприклад, про портативні колонки або MP3-плеєри.
  3. Дескрипшни кожної сторінки сайту повинні бути унікальними між собою.
  4. Додайте в метатег ключовики, але у жодному разі не допускайте переспаму. Раніше вже писалося про те, що безпосередньо для SEO description не грає важливої ​​ролі. Однак якщо запит, який шукає користувач, є в дескрипшні, він буде виділений напівжирним шрифтом. Така особливість може привернути увагу відвідувача й підштовхнути його до переходу на сайт.
  5. Постарайтеся додати заклик до дії в дескрипшн, який, по суті, є описом сайту. Приклад: якщо метатег складається для програмного рішення або онлайн-сервісу, додайте в description фрагмент на кшталт «… Зареєструйтеся сьогодні й отримаєте 30 днів безплатного тестування».
  6. Часто додані в description спецсимволи і значки підвищують CTR. Використовувати їх слід тільки в тих випадках, коли вони будуть виглядати доречно й не викличуть дисонанс із голосом бренду і способом подачі інформації на сторінках сайту.

Важливо пам’ятати, що складання коректного дескрипшна — це лише один із пунктів On-Page оптимізації. Щоби Гугл і Яндекс полюбили онлайн-ресурс, слід знати, як правильно написати Title, оптимізувати зображення, збільшити швидкість завантаження кожного елемента веб-сторінки і т. д. Слідкуйте за оновленнями нашого блогу і ви дізнаєтеся про тонкощі і прийоми On-Page SEO, які допоможуть сайту прискорити рух до заповітного ТОП-1.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям: