CityHost.UA
Допомога і підтримка

Що таке description

 19577
10.06.2019
article

 

 

Коли ми шукаємо щось в пошуковику, наше рішення перейти на сайт часто залежить від кількох рядків тексту під заголовком. Такий короткий опис називається description — не просто технічний елемент, а інструмент, який може вплинути на кількість переходів на веб-ресурс. Добре написаний дескрипшн дає пошуковим системам зрозуміти зміст сторінки, підвищує клікабельність та допомагає виділитися серед конкурентів.

Купити доменне ім'я у надійного українського провайдера

Що таке description та де його знайти

Description — це метатег, який використовується для визначення короткого опису контенту веб-сторінки. Він відображається у видачі пошукових систем під тайтл та URL. Розміщується дескрипшн всередині елемента < head >…< /head > сторінки й виглядає так:

<head>
<meta name="description" content="Це приклад метатега description. Цей текст відобразиться в результатах пошуку.">
</head>

Якщо ви збираєтеся встановити WordPress на хостинг, прописати дескрипшн кожної сторінки сайту безпосередньо з адмінки движка можна після встановлення плагіну Yoast SEO або All in One SEO Pack.

Чи впливає description на ранжування сайту

У вересні 2009 року в офіційному блозі компанії Google для веб-майстрів з’явилася новина про те, що ні дескрипшн, ні кейвордс не є факторами ранжування сайтів. Водночас збільшити потік відвідувачів часто вдається лише після коректного створення метатега description. Що це означає й чому так відбувається?

Дескрипшн — метатег, який грає величезну роль у тому, яким буде CTR. Ця абревіатура розшифровується як Click-Through Rate та вказує на співвідношення числа переходів на конкретну сторінку сайту з результатів видачі до загальної кількості її показів. Наприклад, якщо посилання на сторінку блогу або інтернет-магазину по низці запитів показано 200 разів, з яких по ньому клікнули 10 разів, показник CTR дорівнюватиме 10/200*100 = 5 %.

Тепер, коли ви дізналися що таке description і навіщо він потрібен, розберемо, як його скласти. Застосувавши викладені далі рекомендації з написання цього метатега, ви зможете без клопоту підвищити CTR. А це збільшить кількість відвідувачів та прибуток від продажу товарів, партнерських продуктів або реклами.

Як правильно написати description

Щоб дескрипшн допомагав просуванню сайту та залученню зацікавлених користувачів, його потрібно писати не навмання, а з урахуванням особливостей пошукових алгоритмів та поведінки цільової аудиторії. Цей текст має вміщувати максимум цінної інформації в мінімальному обсязі. 

Ось кілька порад, як написати ефективний description:

  • Оптимальна довжина дескрипшн — 70–155 символів. У цьому контексті «оптимальна» — не синонім «обов’язкова». Його довжину можна змінювати залежно від ситуації й пам’ятати, що більш важливо — додати в тег description таку інформацію, яка буде спонукати користувачів перейти на сайт.
  • Дескрипшн повинні бути релевантними контенту сторінки. Наприклад, якщо створюєте метатег для головної сторінки інтернет-магазину бездротових навушників, варто писати в ньому про цей електронний аксесуар, а не про портативні колонки або MP3-плеєри.
  • Дескрипшн кожної сторінки сайту повинні бути унікальними.
  • Додайте ключі, але у жодному разі не допускайте переспаму. Раніше вже писалося про те, що безпосередньо для SEO description не грає важливої ​​ролі. Однак якщо запит, який шукає користувач, є в дескрипшн, він буде виділений напівжирним шрифтом. Така особливість може привернути увагу відвідувача й підштовхнути його до переходу на сайт.
  • Постарайтеся додати заклик до дії в дескрипшн, який, по суті, є описом сайту. Приклад: якщо пишете метатег для програмного рішення або онлайн-сервісу, додайте в description фрагмент на кшталт «… Зареєструйтеся сьогодні й отримаєте 30 днів безоплатного тестування».
  • Додані в description спецсимволи та значки нерідко підвищують CTR. Використовувати їх слід тільки в тих випадках, коли вони будуть виглядати доречно й не викличуть дисонанс із голосом бренду та способом подачі інформації на сторінках сайту.

Важливо пам’ятати, що складання коректного дескрипшн — це лише один із пунктів On-Page оптимізації. Щоб Гугл полюбив онлайн-ресурс, слід знати, як правильно написати Title, оптимізувати зображення, збільшити швидкість завантаження кожного елемента веб-сторінки по всім основним метрикам. Слідкуйте за оновленнями нашого блогу і ви дізнаєтеся про тонкощі та прийоми On-Page SEO, які допоможуть сайту прискорити рух до заповітного ТОП-1.

Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах. Нагадаємо, що купити український хостинг ви можете у компанії Cityhost. З технічних питань звертайтесь до онлайн чату або телефоном ☎️ 0 800 219 220.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям:

Автор: Богдана Гайворонська

Журналіст (з 2003 року), IT-копірайтер (з 2013 року), контент-маркетолог Cityhost.ua. Спеціалізується на статтях про технології, створення та просування сайтів.