Внутрішня перелінковка — це проставлення гіперпосилань з одних сторінок сайту на інші. Прикладів таких посилань безліч:
- з головного меню новинного порталу на рубрики;
- з тексту статті в блозі на іншу статтю цього ж блогу;
- з блоку «Разом із цим товаром купують» на сторінці продукту на інші товари інтернет-магазину.
Правильна перелінковка — важлива складова оптимізації сайту. Виконавши її за вказаними далі рекомендаціями, ви помітите збільшення швидкості росту позицій у Гуглі і Яндексі.
Як грамотна перелінковка впливає на позиції сайту
Від бездумної розстановки посилань з одних web-сторінок на інші користі буде мало. Але якщо виконаєте внутрішню перелінковку сайту правильно, готуйтеся зібрати такі плоди старань:
- Зручність і простота користування онлайн-ресурсом. Продумана розстановка гіперпосилань і, як результат, правильно створена структура сайту, допоможуть відвідувачам швидко знайти те, що їм потрібно.
- Поліпшення поведінкових факторів. Пошуковики відстежують сумарний час, який користувач проводить в інтернет-магазині, блозі або порталі, а також кількість відвідуваних ним сторінок. Високі показники цих значень підвищують рейтинг онлайн-ресурсу в очах Гугла і Яндекса. А це — величезний плюс до ймовірності прискорення зростання позицій.
- Розподіл «ваги» сайту. Коректна перелінковка підкаже веб-краулеру, які сторінки ресурсу важливіші в порівнянні з іншими.
- Збільшення прибутку. Припустимо, ви продаєте смартфони. Якщо на сторінці кожної з моделей вказати посилання на картки чохлів, гарнітур, захисних стекол, збільшиться ймовірність того, що ці аксесуари будуть куплені. І середній чек також збільшиться.
Тепер ви знаєте що таке перелінковка і як вона впливає на просування. І настав час дізнатися, як правильно проставляти гіперпосилання з одних веб-сторінок на інші.
Як створити правильну внутрішню перелінковку
- Не допускайте появи циклічних посилань. Жодна з web-сторінок не повинна посилатися на саму себе. Наприклад, якщо в головному меню інтернет-магазину є пункт, який веде на «Доставку й оплату», на цій сторінці посилання з даного пункту повинно бути неактивним (неклікабельним).
- Не ставте більше ніж одне гіперпосилання на одну сторінку. Це правило стосується блоків онлайн-ресурсу, що містять текстовий контент. Наприклад, описи товарів і категорій, новини, статті, текст «Про компанію» тощо. У таких блоках заборонено вказувати більше ніж одне гіперпосилання на одну й ту ж web-сторінку.
- Використовуйте ключові слова в анкорах (текстах посилань). Наприклад, якщо ви займаєтеся оптимізацією перелинковки сайту електронної комерції, де продаються смарт-годинники, і хочете поставити посилання зі статті блогу на категорію «Дитячі смарт-годинники», анкор повинен або бути ідентичним назві цієї категорії, або включати популярний релевантний запит («розумні годинники для дітей», «дитячі розумні годинники», «розумні дитячі годинники» тощо).
- Не ставте більше ніж 50 гіперпосилань на одній web-сторінці. Зазначимо відразу, що це число не включає посилання з головного меню, оскільки пошукові системи розуміють, що продумана навігація — основа юзабіліті. Йдеться про гіперпосилання всередині футера й сайдбара, статей і новин, описів товарів і категорій.
Особливості перелінковки домашньої сторінки
Перше, що запам’ятайте — на кожній сторінці сайту повинне стояти гіперпосилання на головну. Друге — на головній розміщуйте посилання тільки на пріоритетні сторінки сайту. Наприклад, якщо мова йде про інтернет-магазин, поставте на домашній сторінці посилання на категорії або популярні трендові товари, які приносять бізнесу високий дохід.
Як бачите, правильна перелінковка сайту — нескладна дія, якя приносить користь для SEO. Незалежно від того, просуваєте ви сайти на WordPress або на іншому движку, продумана система внутрішніх посилань допоможе зробити їх зручними і зрозумілими як для веб-павуків, так і для відвідувачів.
Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах і додавайтеся в наш Telegram канал. Нагадаємо, що купити український хостинг ви можете у хостинг-компанія CityHost. З технічних питань звертайтесь до онлайн чату або по телефону ☎️ 0 800 219 220.