
- Як грамотна перелінковка впливає на позиції сайту
- Як створити правильну внутрішню перелінковку
- Особливості перелінковки домашньої сторінки
Внутрішня перелінковка — це проставлення гіперпосилань з одних сторінок сайту на інші. Їх можна ставити з головного меню новинного порталу на рубрики, з однієї статті блогу на інші, з блоку «Разом із цим товаром купують» на сторінці продукту на інші товари інтернет-магазину тощо. Вона допомагає перерозподілити вагу, підвищити релевантність сторінок та прискорити їх індексацію, збільшити тривалість перебування на веб-ресурсі та кількість переглядів на одного відвідувача. Виконавши її за вказаними далі рекомендаціями, ви помітите збільшення швидкості росту позицій в Google.
Як грамотна перелінковка впливає на позиції сайту
Від бездумного розставляння посилань з одних web-сторінок на інші користі буде мало. Але якщо виконаєте внутрішню перелінковку сайту правильно, готуйтеся зібрати такі плоди старань:
- Зручність і простота користування онлайн-ресурсом. Продумане розставлення гіперпосилань і, як результат, правильно створена структура інтернет-проекту, допоможуть відвідувачам швидко знайти те, що їм потрібно.
- Поліпшення поведінкових факторів. Пошуковики відстежують сумарний час, який користувач проводить в інтернет-магазині, блозі або порталі, а також кількість відвідуваних ним сторінок. Високі показники цих значень підвищують рейтинг онлайн-ресурсу в очах Гугла, відповідно — покращують позиції.
- Розподіл «ваги» сайту. Коректна перелінковка підкаже веб-краулеру, які сторінки ресурсу важливіші в порівнянні з іншими.
- Збільшення прибутку. Припустимо, ви продаєте смартфони. Якщо на сторінці кожної з моделей поставити лінки на картки чохлів, гарнітур та захисних стекол, збільшиться ймовірність того, що ці аксесуари будуть куплені. І середній чек також збільшиться.
Тепер ви знаєте що таке перелінковка і як вона впливає на просування. І настав час дізнатися, як правильно проставляти гіперпосилання з одних веб-сторінок на інші.
Читайте також: Що таке посилання nofollow і dofollow, і чому обидва види потрібні для SEO-просування сайту
Як створити правильну внутрішню перелінковку
Не допускайте появи циклічних посилань: жодна з web-сторінок не повинна посилатися на саму себе. Наприклад, якщо в головному меню інтернет-магазину є пункт, який веде на «Доставку й оплату», на цій сторінці лінк з даного пункту повинен бути неактивним (неклікабельним).
Не ставте більше ніж одне гіперпосилання на одну сторінку. Це правило стосується блоків онлайн-ресурсу, що містять текстовий контент: описи товарів і категорій, новини, статті, текст «Про компанію» тощо. У таких блоках заборонено вказувати більше ніж одне гіперпосилання на одну й ту ж web-сторінку.
Використовуйте ключові слова в анкорах (текстах посилань). Наприклад, якщо ви виконуєте внутрішню оптимізацію сайту електронної комерції, де продаються смарт-годинники, і хочете поставити посилання зі статті блогу на категорію «Дитячі смарт-годинники», анкор повинен або бути ідентичним назві цієї категорії, або містити популярний релевантний запит («розумні годинники для дітей», «дитячі розумні годинники», «розумні дитячі годинники» тощо).
Не ставте більше ніж 50 гіперпосилань на одній web-сторінці. Зазначимо відразу, що це число не включає посилання з головного меню, оскільки пошукові системи розуміють, що продумана навігація — основа юзабіліті. Йдеться про лінки всередині футера й сайдбара, статей і новин, описів товарів і категорій.
Читайте також: Як побудувати сильний посилальний профіль сайту у 2024 році
Особливості перелінковки домашньої сторінки
Перший важливий момент — на кожній сторінці сайту повинне стояти гіперпосилання на головну. Другий — на головній варто розміщувати посилання тільки на пріоритетні сторінки веб-ресурсу. Наприклад, якщо мова йде про інтернет-магазин, поставте на домашній сторінці лінки на категорії або популярні трендові товари, які приносять бізнесу високий дохід.
Як бачите, правильна перелінковка сайту — нескладна дія, яка приносить користь для SEO. Незалежно від того, просуваєте ви сайти на WordPress або на іншому движку, продумана система внутрішніх посилань допоможе зробити їх зручними та зрозумілими як для веб-павуків, так і для відвідувачів.
Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах і додавайтеся в наш Telegram канал. Нагадаємо, що купити український хостинг ви можете в компанії Cityhost. З технічних питань звертайтесь до онлайн чату або телефоном ☎️ 0 800 219 220.