CityHost.UA
Допомога і підтримка

Внутрішня оптимізація

blog 211 Як створити свій успіх або контент-план новачкові

Просування власного ресурсу починається з простих кроків: якісного рекламування себе і щирості.

blog 134 Що таке геозалежні та генеозалежні запити

Раніше через високу конкуренцію невеликі регіональні фірми не могли змагатися з великими столичними компаніями за місце в ТОП-10.

blog 124 Що таке backup

Ситуації, коли потрібно робити backup сайту, виникають часто.

blog 119 Як грамотно вибрати доменне ім'я сайту

Як вибрати ім'я домену сайту в залежності від специфіки інтернет-проекту. Грамотний вибір імені для власного сайту.

blog 183 Різниця між абсолютним і відносним URL

В статті мы детально розглянемо різницю між обома форматами, аби ви могли визначитися який же вам більше підходить.

blog 132 Що таке каннібалізація ключових фраз

Досить часто при просуванні сайту відразу кілька сторінок оптимізується під однакові ключові слова.

blog 122 Як перевірити домен на санкції від Яндекса

При створенні нового веб-ресурсу можна зареєструвати домен або купити його.

blog 121 Як продати свій домен

Продаж домену – прекрасна можливість позбутися від нього і частково повернути витрачені кошти.

blog 150 Що таке FAQ і навіщо він потрібен

Сторінка FAQ – ключовий розділ будь-якого сайту.

blog 133 Лапки в запиті - корисний оператор Вордстат

Багато хто користується Яндекс.Вордстатом для збору ключових слів.

blog 123 Що таке доменна зона

Перш ніж купити домен, необхідно визначитися з доменною зоною.

blog 117 Що таке піддомен і для чого він потрібен

Ті, хто вже замовляли хостинг сайту, знають про піддомени багато.

Внутрішня оптимізація сайту – один з ключових етапів просування проекту. Направлена ​​на роботу з самим проектом: починаючи від структури і закінчуючи контентом.

Внутрішня оптимізація в першу чергу виконується для користувачів, які будуть заходити на сайт. Від того, наскільки їм зрозуміла структура веб-ресурсу, наскільки легко вони зможуть знаходити потрібні розділи і оформляти замовлення, безпосередньо залежить прибуток компанії. Адже якщо пошуковики бачать, що інтернет-магазин людям подобається, і вони проводять на ньому багато часу – то підвищують позиції у видачі.

Якщо ж користувачі заходять і швидко виходять – значить, юзабіліті сайту залишає бажати кращого. Такий проект вимагає доопрацювання, а тому не заслуговує місця в ТОП-10.

Основні етапи внутрішньої оптимізації сайту

Внутрішня оптимізація включає в себе роботу над:

  1. Контентом. Контент – це не тільки тексти. Це все, що розміщується на сайті: опис товарів, перелік характеристик, зображення, відео. Те, що надає користувачам інформації про продукцію або послуги. Для користувачів контент повинен бути експертним і корисним, а для пошукових систем – унікальним та оптимізованим.
  2. Структурою сайту. Пошукові системи уважно аналізують структуру веб-ресурсу. Вони дивляться, наскільки грамотно вона побудована, чи дотримана ієрархія, чи правильно розподілені ключові запити по сторінках, чи зручно користувачам орієнтуватися на сайті.
  3. Title. Це важливий елемент оптимізації коду сторінок. По ньому пошуковики розуміють, під які ключові слова просувається конкретний розділ. А користувачі бачать Title в пошуковій видачі. Якщо даний заголовок їх зацікавить – вони зайдуть до вас, а не до конкурентів.
  4. Заголовком H1. Якщо Title відображається в пошуковій видачі, то заголовок H1 – на самій сторінці. За важливістю вони приблизно однакові. Для пошукових систем – це додатковий фактор, що показує, по яких запитах просувається сторінка. А користувачам він допомагає визначити тематику сайту і зрозуміти, в якому розділі вони зараз знаходяться.
  5. Підзаголовками H2. Вони розбавляють об'ємний контент, дозволяють пробігтися очима по тексту і швидко знайти абзац, що містить потрібну для людини інформацію. Google з Яндексом теж враховують підзаголовки H2, їх кількість, корисність, розташування. Плюс їх можна оптимізувати під другорядні запити, тим самим отримавши непогану надбавку трафіку за додатковими ключовими словами.
  6. Перелінковкою. Внутрішня перелінковка сайту – потужний інструмент для оптимізації. Притому – безкоштовний. Проставляючи посилання на різних сторінках в межах сайту можна грамотно розподіляти вагу, «переводити» користувачів на корисні для них розділи і навіть покращувати позиції в пошуковій видачі.

Внутрішня оптимізація – фундамент вашого сайту

Тепер ви знаєте, що таке внутрішня оптимізація, і що вона дає. Навіть перерахованих вище 6 пунктів достатньо, аби потрапити в ТОП пошукових систем. Але їх насправді набагато більше. Працювати з нею доведеться постійно, так як внутрішня оптимізація сайту не закінчується ніколи. Завжди можна щось поліпшити. Що саме – читайте в блозі компанії CityHost.