CityHost.UA
Допомога і підтримка

Як додати компанію на Google Maps у 2023 році

 16524
12.05.2023
article

 

З початком повномасштабного вторгнення росії в нашу країну Google карту України було заблоковано для додавання нових компаній та відгуків. Нещодавно з'явилася інформація на AIN, що незабаром знову відкриється можливість додавати відгуки, фото та рейтинги. Крім того, за неофіційними даними, Google готується знову відкрити функцію додавання компаній на карту для України. Це гарна новина для бізнесу. Ми вирішили нагадати користувачам, як додати компанію на Google Maps — ця інструкція стане у нагоді відразу, як тільки Google оголосить про відновлення можливості опублікувати на карті позначку для бізнесу. Можливо зараз, коли ви читаєте цю статтю, вона вже доступна.

Для чого потрібно додавати компанію на Карти Гугл? Якому бізнесу особливо рекомендується зробити це? На ці питання ми детально відповідаємо нижче. Все, що знадобиться — ноутбук чи смартфон, робочий акаунт у Google та інформація про компанію, яку ви хочете додати на карту.

Карти Google: чому варто додати свою компанію

Вже мільйони людей тільки у нашій країні користуються картами Гугл. В них шукають потрібну вулицю, прораховують маршрут, і ще частіше — знаходять фірми та організації, якщо вони є на карті. Це дуже зручно, коли ви чекаєте живих відвідувачів у своєму магазині чи офісі: з позначкою на карті потенційні клієнти ніколи не загубляться.

Отже, хто має бути занесений до Google Maps:

  1. Фірми, які ще не мають ресурсу для створення власного сайту — не потрібно реєструвати домен, купувати хостинг, платити розробнику. За допомогою позначки на мапі ви абсолютно безкоштовно виводите свій бізнес на міжнародний майданчик, який відвідують мільйони людей.  

  2. Невеликі бізнеси, які працюють лише для споживачів у своїй місцевості. Наприклад, хоче жінка зробити зачіску, вводить у пошуку слово «Перукарня», і карта показує всі заклади навкруги. А вашої перукарні там немає… Дуже шкода.

  3. Офіси чи склади, які чекають відвідувачів. Інколи без чіткої позначки на карті знайти потрібну адресу так важко!

  4. Великі фірми, підприємства та організації. Вони підвищують свій рейтинг, якщо мають профіль у сервісах Гугл.

  5. Наявність відмітки на мапі дозволяє знизити вартість реклами та SEO-просування сайту компанії.

  6. Якщо вашу компанію будуть шукати через Google-пошук, вводячи назву, то її профіль буде показуватись на першій сторінці. 

Якщо хоча б один пункт – це про вас, тоді читайте статтю далі. Адже ми підготували дуже детальну інструкцію про те, як в Україні додати компанію на карту Google у 2023 році.

Читайте також: Як запустити систему відеоспостереження на сервері

дешевий хостинг

У яких випадках потрібно відмічати організацію на Google Maps

Єдина причина, через яку можна не додавати свою фірму до Google Maps — це відсутність фізичної адреси (якщо таке буває). Але навіть у цьому випадку варто створити профіль компанії у Гугл, адже тоді при пошуку за назвою користувач зможе побачити цей профіль справа на першій сторінці. 

Google Maps допомагають збільшити присутність у видачі

В усіх інших випадках наявність компанії на карті Гугл — це найкраща безкоштовна реклама.

Пристуствие на Гугл Мепс - это бесплатная реклама

Як додати компанію на карті Google: інструкція

Раніше для того, щоб зареєструвати компанію, потрібно було спочатку створювати акаунт у My business Google. Але зараз цей додаток не працює (про що пишуть на офіційному сайті):

My business Google не працює

Та він і не потрібен, адже тепер достатньо лише зареєструвати профіль компанії, щоб відомості про неї з’явилися в усіх сервісах Google, зокрема на картах.

Читайте також: Як створити бізнес-сторінку в Facebook

Замість реєстрації в My Business Google створюємо профіль компанії

Зареєструвати профіль можна кількома способами. Ми покажемо два найпростіші. Приклади наведемо при роботі з ноутбуком, але на смартфоні принцип той самий:

  • відкрийте карту Google; 

  • правою кнопкою миші клікніть по карті;

  • у віконці виберіть пункт «Додати відомості про компанію».

Як додати організацію на Google Maps

Або можна на карті вибрати меню зліва, і в ньому також натиснути пункт «Додати відомості про компанію»:

Додавання на карти Google - другий спосіб

Що б ви не вибрали, результат буде однаковий: відкриється вікно, з якого почнеться шлях до вашої мети — створення профілю компанії на мапі.

Розміщення інформації про компанію на карті Google

Просто слідуйте інструкціям, які будуть писатись у кожному новому віконці, і все вийде. Що саме вас попросять вказати:

  1. Назву компанії. Якщо у вас є сайт, пишіть поруч і його назву: так буде краще для пошуку. З цією ж ціллю вкажіть прямо тут сферу діяльності (Перукарня «Красуня», Кафе «Маєток» і т.д.).

  2. Вид діяльності. Тут попросять вказати, як клієнти можуть взаємодіяти з компанією: купити товари на сайті, приїхати в офіс чи замовити послуги з виїздом додому.

  3. Адресу сайту чи інтернет магазину, якщо є. Якщо немає — нічого страшного: на Гугл картах розміщуються навіть маленькі крамнички місцевого призначення, і кожен може їх знайти поруч із своїм домом.

  4. Сферу діяльності. Вибирайте уважно, адже це вплине на те, кому Google буде показувати компанію, і кого саме вона зацікавить. Одна й та сама організація може бути як інтернет-магазином, так і представництвом чи салоном. Не можете вирішити — не страшно: потім в налаштуваннях можна буде внести додаткові категорії.

  5. Район, що обслуговує компанія: вся країна, місто чи село. А може ви доставляєте товари за кордон? Тоді обов’язково вкажіть це, вибравши потрібні країни чи міста.

  6. Номер контактного телефону компанії. Він повинен бути робочим, бо на нього, скоріш за все, прийде код підтвердження при подальшій реєстрації.

  7. Адресу з індексом для розміщення мітки на мапі. Індекс можна знайти на сайті Укрпошти.

Після цього вас попросять вибрати спосіб підтвердження – покажіть Гуглу, що ви не робот, і що ця компанія справді існує. Це може бути смс-повідомлення, електронний лист, чи більш складні методи, які обирає сам Google. Що він запропонує — наперед ніхто не знає. Інколи код можуть надіслати навіть паперовим листом! Чекати доведеться довго, але воно того варте.

Очікування підтвердження інформації про організацію на Google Maps

Але це ще не все. Далі потрібно буде ввести робочі години компанії, додати кілька слів чи абзаців про неї, ввімкнути чи вимкнути 2-3 налаштування — і майже готово. Залишиться лише отримати останнє підтвердження.

Сміливо тицяйте «Далі», щоб побачити попередній профіль компанії. Його крім адміністратора профілю ніхто не побачить до остаточного підтвердження. Але ви зможете помітити, яких помилок припустилися, і що можна буде додати у майбутньому.

Google Maps – перевірка інформації профілю компанії

Якщо натиснете на «Деталі», то зможете побачити статус заявки. Нам знадобилось 10 хвилин, щоб реєстрація завершилась.

Підтвердження даних компанії в Google Maps

Коли ви натиснете на кнопку перевірки статусу, Google попросить підтвердити електронну пошту акаунту, з якого реєстрували компанію. І лише через 5-7 хвилин компанію буде зареєстровано. Але побачити її користувачі Інтернету зможуть лише через кілька днів чи навіть тижнів — стільки часу потрібно для публікації профілю компанії. Дочекайтесь.

Публікація профілю організації в Гугл Мепс

Читайте також: Чек-лист - як відкрити інтернет-магазин на 1000 товарів

Чи потрібно ставити мітку на Гугл Мепс

Ну ось, профіль компанії створено. Чи треба ще додатково ставити мітку на карті для того, щоб про вашу організацію дізнався весь світ? Як пише Google — не потрібно. Адже ви при реєстрації вже вказали адресу, яка підтягнеться у Google Maps. Але треба також почекати якийсь час.

Карти Google — корисний сервіс для розвитку бізнесу

Сподіваємось, наша інструкція була цінною, і ви швидко зможете додати свою компанію на Google Maps. Бо це дійсно чудовий спосіб без грошей заявити про бізнес на весь світ. Тим паче, що тепер, у 2023 році, цей вид безкоштовної реклами знову буде доступний в Україні.

Розвивайте свій бізнес за допомогою карт, звертайтеся до користувачів з проханням поставити оцінку, залишити відгук або фотографію вашого закладу. Чим більше інформації зможуть знайти потенційні клієнти, тим більше шансів, що вони звернуться саме до вас. 


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям:

Автор: Богдана Гайворонська

Журналіст (з 2003 року), IT-копірайтер (з 2013 року), контент-маркетолог Cityhost.ua. Спеціалізується на статтях про технології, створення та просування сайтів.