Корпоративний блог - це не просто новинна стрічка компанії. Сама суть блогу має на увазі діалог між компанією і читачами. Як отримати зворотній зв'язок від аудиторії і перетворити читача на клієнта? Яку роль може зіграти корпоративний блог у вашій маркетинговій стратегії? Розповідаємо, яким має бути блог, щоб принести компанії користь.
Посилання на розділи статті:
- Які функції може виконувати блог компанії на сайті?
- ТОП-6 порад для хорошого блогу
- Як перетворити читача блогу на клієнта?
- Висновки
Які функції може виконувати блог компанії на сайті?
Корпоративний блог може виконувати кілька корисних функцій для бізнесу. Завдяки ньому ви зможете донести до читачів та клієнтів потрібну інформацію, показати свою експертність, підвищити трафік сайту та залучати нових клієнтів. Докладніше, розповідаємо про кожну функцію:
Донесення важливої інформації до клієнтів: через блог ви можете, наприклад, розказати про нову послугу, “показати” як працює новий функціонал, розповісти про ваші маркетингові активності або соціальні проекти. Додавайте до тексту медіафайли - фото, скріншоти, гіфки та відеозаписи. Це зробить матеріал більш привабливим для читача.
Демонстрація експертності компанії: за допомогою блогу ви можете стати лідером думок на ринку, показати досвід і компетентність компанії і таким чином завоювати довіру клієнтів і партнерів. Пишіть унікальні та корисні матеріали через які буде видно вашу експертизу. Робіть дослідження в сфері, якій працюєте, розповідайте успішні і неуспішні кейси своєї роботи з виводами.
Збільшення трафіку на сайті: поряд з іншими інструментами інтернет-реклами блог безпосередньо впливає на зростання відвідуваності сайту, а відповідно, і на збільшення кількості потенційних клієнтів. Пишіть статті одразу з урахуванням SEO, використовуйте ключові слова та фрази. Після того як статті проіндексуються - вносіть зміни, додавайте ключові слова якщо це потрібно. Підтримуйте актуальність матеріалів, пошукові мережі це люблять.
Перетворення читачів блогу на клієнтів компанії: цікава та актуальна інформація блогу приваблює нових читачів, підвищує рівень їхньої лояльності до бренду, і зрештою вони стають клієнтами компанії (кількість переходить у якість). Можливо ви не зможете конвертувати кожного читача в клієнта, але згадка про ваш бренд залишиться у голові клієнта і під час вибору послуги або товару, користувач згадає саме вашу компанію.
ТОП-6 порад для хорошого блогу
Просто зробити блог компанії це відносно просто - є багато безкоштовних рішень та шаблонів. А ось зробити так, щоб блог був реально цікавим та корисним для бізнесу це вже трохи складніше. Ми зібрали ТОП-6 порад про те, як зробити блог компанії реально популярним та корисним:
- Зрозумійте, що цікаво клієнтам. По перше - тематики для публікацій вашого блогу мають бути актуальними. Слідкуйте за трендами або створюйте їх. По друге - важливо, щоб у блозі клієнти мали можливість ставити питання і сперечатися в коментарях - так ви будете бачити, що їм цікаво і зможете формувати контент з огляду на реакції аудиторії. Публікації блогу мають вирішувати проблеми читачів чи допомагати їм користуватися вашим продуктом.
- Зробіть блог привабливим, зручним і читабельним. Окрему увагу варто приділити шаблону блогу. Адже, від того наскільки він привабливий та зручний для читання залежить те, як будуть контактувати з матеріалами читачі. Придивіться до візуального оформлення великих онлайн ЗМІ. Можна зробити схожу структуру матеріалів, місця для розміщення медіафайлів та банерів.
- Створюючи текст, не забувайте про візуальний контент. Інформативний матеріал – не означає нудний. Використовуйте інфографіки, картинки, відео, гіфки. Матеріали з медіафайлами читаються краще та мають більший показник перебування на сайті. Покажіть, що у вашому блозі є безліч захопливої інформації. Захопивши увагу читача, важливо підживлювати його інтерес і розважати.
- Спілкуйтесь із читачем однією мовою. Пишіть просто і зрозуміло. Читачам захочеться поділитися вашим постом з іншими, лише якщо вони знайдуть в ньому практичне вирішення проблеми, тому робіть чіткі висновки і давайте реальні рекомендації, які можна застосувати на практиці. Не пишіть нудними термінами, розжовуйте інформацію і подавайте ії як для не спеціалісту. Звичайно, ця рекомендація стане в нагоді для переважної більшості блогів, де читач не спеціаліст, а користувач. Та якщо основний читач вашого блогу - спеціаліст, підбирайте відповідну термінологію.
- Просувайте публікації блогу. У блозі можуть бути різні типи статей і багато вартісного контенту, але він не матиме сенсу, якщо його не читають. Щоб збільшити кількість прочитувань та переходів використовуйте платні варіанти просування. Для цього можна використовувати рекламу в соціальних мережах, наприклад, Facebook або рекламу в телеграм каналах.
- Персоналізуйте статті. Матеріали, які написанні не компанією загалом, а конкретним спеціалістам мають кращі показники прочитань та краще розповсюджуються. Додайте до кожної статті фото та короткий опис про людину яка працювала над матеріалом - її посаду в компанії, досвід та досягнення.
Як перетворити читача блогу на клієнта?
Пишіть статті як нативну рекламу. Ваш блог - це можливість плавно привести читача до вашої пропозиції. Не пишіть пряму рекламу, завуалюйте її під корисний контент, а ближче до кінця тексту розмістить посилання на замовлення послуги або купівлю товару.
Створюйте спеціальні пропозиції для читача. Пропонуйте читачам знижки інші додаткові переваги або бонуси в системі. Для цього можна розмістити привабливі графічні банери, або написати пропозицію словами. Ще, можна запропонувати знижки за умови, що читач блогу поділиться статею, напише коментар або лайкне пост. Це підвищить активність у блозі і приверне нових відвідувачів.
Працюйте з читачами та відвідувачами сайту. Обов'язково додайте в блог форму підписки. Користувачам, які захочуть отримувати інформацію про нові публікації відправляйте повідомлення про них. Не робіть розсилок після випуску кожної новини, краще - один раз на тиждень зібрати всі нові матеріали та відправити анонси про них користувачу. Не забудьте додати посилання на блог на основному сайті. Можна розмістити його у головному меню.
Отже, блог на сайті компанії допомагає залучати нову аудиторію і втримувати ту, що вже існує та позитивно впливає на репутацію бренду. Щоб сформувати репутацію компанії як експерта ринку, вам необхідно постійно відстежувати нову інформації зі сфери в якій ви працюєте та створювати нові цікаві матеріали. Своєчасне реагування на питання та коментарі в блозі додасть вам “ефекту присутності”. За допомогою блогу ви можете значно підвищити кількість відвідувань сайту, що дасть позитивний сигнал до пошукових мереж, адже поведінковий фактор теж враховується у ранжуванні. Додатково, блог дозволить підвищити кількість внутрішніх посилань, за їх допомогою ви можете передавати вагу потрібним сторінкам вже основного сайту.
Технічна реалізація блогу - окрема тема, якій ми обов'язково приділимо увагу і розкажемо про це в наступних матеріалах. Обмежимося лише коротким тезисом про те, що усі тарифи нашого хостингу підходять для створення, будь-яких, блогів на майже усіх доступних CMS та платформах.