CityHost.UA
Допомога і підтримка

Як дізнатися ключові слова чужого сайта

 664
07.08.2020
article

Щоб ефективно просувати сайт процес необхідно провести збір семантики, це не просто, але абсолютно необхідно. Список ключових слів для безлічі ніш бізнесу складається з величезної кількості спеціальних слів і виразів, які стають основою для пошуку.

Нерідко, особливо якщо ви тільки почали розбиратися з просуванням свого контенту, при кластеризації підборі пошукових слів виникають помилки, Ці недоліки можуть привести до великих незапланованих витрат. Успіх просування веб-платформи залежить від правильно складеного змістовного ядра. Цільовій аудиторії буде складно знайти саме ваш сайт в результатах пошуку через незначні на перший погляд помилки. У цьому випадку варто врахувати досвід конкурентів. Для досягнення своєї мети і досконалості в стратегії просування потрібно перейняти сильні сторони суперників по бізнесу.

Виявляємо конкурентів

В першу чергу потрібно правильно вибрати напрямок пошуку. Якщо ваше завдання з’явитися в перших рядках пошукових систем, аналізу повинні піддаватися ті веб-ресурси, які висвічуються в топах згідно ваших ключових запитів. Вибирати потрібно компанії, які мають з вами приблизно однакові умови боротьби за покупців, рівні вам обсяги виробництва або схожі послуги. Наприклад у вас компанія по догляду за будинком: дрібний ремонт, прибирання приміщень.

Читайте також: Як легко встановити тему WordPress.

Вашим конкурентом може бути рекрутингове агенство по найму персоналу подібного профілю. Скільки буде таких суперників, залежить від зацікавленості у послугах в тому ореолі, який ви обслуговуєте. Проаналізуйте всі, використовуючи ваші ключові слова і широкі можливості пошукових систем. Поставте себе на місце клієнта і зробіть той самий алгоритм дій: в прихованому режимі введіть потрібну фразу в рядок пошуку. Так ви зможете визначити своїх найближчих бізнес-суперників.

Як визначити ключовики конкурентів?

Після того, як ви склали список своїх безпосередніх суперників, на підставі якого потрібно буде збирати змістовне ядро, почніть аналізувати ключові слова. Це можна зробити різними способами. Нижче кілька найпопулярніших з них.

serpstat

Serpstat- один з найвідоміших. Цей сервіс надає перевагу большості фахівців в області пошуку інженірінга і оптимізації сайту

Є платна і безкоштовна версія. Перша набагато просунутіша і дозволяє створити список слів, за яким конкурентний сайт ранжируется. Безоплатна версія видає дуже обмежений функціонал. Для отримання звіту в спеціальній вкладці "Аналіз ключових фраз" потрібно вказати потрібну інформацію: дані певної сторінки, для цього вказати "URL", або ключові слова в опції "Головний домен". Після введення даних адреси або потрібної сторінки, в найбільш прийнятній пошуковій системі вибираємо "Знайти".

Читайте також: Як створити свій успіх або контент-план новачкові.

Ця опція дає можливість дізнатися всі нюанси ранжування: які фрази і слова впливають на рейтінг сайту, частота запитів, характеристики трафіку, де саме знаходиться ключове слово в контексті і як часто вживається.

букварикс

Букварікс - в принципі, був створений як безкоштовний сервіс, але є і версія з абонплатою

В урізаній версії не потрібна реєстрація, а при заповненні анкети та оплати підписки ви отримуєте більш широкі можливості. Однак в разі пошуку ключових слів конкурентів досить першого варіанту, який дає в списку до тисячі ключових запитів кожного домена. Цей сервіс дуже простий і зрозумілий у використанні. У рядку пошуку вписуємо доменне ім'я конкурента, вказуємо пошукову систему і цікавий для нас регіон. Регіони, які доступні: Київ, Мінськ, Україна. Пошуковими системами можуть бути Google і Яндекс.

Букварікс створений для того, щоб аналізувати СЯ відразу декількох сайтів (до тридцяти). В результаті буде складено список запитів, що відповідають суто за просування даних веб-ресурсів. Єдиним недоліком є ​​те, що не можна перевірити візуалізацію конкретної сторінки бізнес-суперника.

xSE-Ranking

SERanking.ru - ресурс з величезною кількістю функцій на платній основі, він порівнює ключові слова на своєму сайті з ресурсом конкурентів

Надається можливість проаналізувати весь сайт або його окремі сторінки, а також вибрати область і систему пошуку. Звіт видає дані по частоті запиту, його локації та рейтинг платформи у видачі. Також можна знайти відповіді на інші важливі питання про створення конкурентної ефективної семантики. Ці функції надаються в платній версії, безкоштовна значно урізана і надає тільки десять ключових слів, які відповідають за ранжування.

Читайте також: Як користуватися сервісом Адвего.

Megaindex - надає платну послугу, яка аналізує пошукові ресурси конкурентів. Версія без реєстрації сильно скорочує свої послуги до п'яти ключових слів веб-сайту, який піддається аналізу.

Сплачена версія дає порівняльні характеристики:

  • де знаходиться ваш запит стосовно подібного;
  • динаміка видимості;
  • в якому співвідношенні перетинаються ключові слова.

pr-cy

PR-CY - менш розвинена версія ніж інші, наприклад Serpstat

Але інструментів сервісу досить для отримання звіту про семантичних особливостях конкурентних сайтів. Безкоштовна версія не вимагає реєстрації. У спеціальному розділі пошуку розміщені дані про основні ключові слова і вирази, які є сигнальними для пошукових систем Яндекса і Google. Звісно ж є аналіз кількості показів в пошуковику.

Платна версія дозволяє додатково визначити сторінку, яка спливає при запиті. Звіт формується на основі Megaindex. SpyWords вимагає обов'язкової реєстрації. Без проходження процедури ви побачите тільки обмежений аналіз даних за запитами, спливає протягом останніх чотирьох тижнів. Для розширення можливостей і отримання більш поглибленого розуміння, потрібно вибрати тариф, який надасть певні дані.

Розглядаємо пошукові слова на сайті бізнес-суперників

Якщо правильно підійти до аналізу, можна зробити висновок, що далеко не вся ключова семантика, що просуває сайт конкурента може бути використана для власного сайту. У ключових виразах і словах можуть утримуватися специфічні дані: країна, регіон або місто, назва компанії, умови обслуговування або доставки, які не відповідають вашому бізнесу, не кажучи вже про банальні помилки. Не варто сліпо копіювати слова, що просувають контент, і переписувати семантичне ядро ​​конкурента. Проявіть кмітливість, виберіть ті, які найбільш близькі саме вам і найточніше відображають специфіку вашої діяльності.

Підсумки. При виборі оптимізатора потрібно переконатися, що він буде використовувати можливості сайту по-повній. Переймати успішний досвід просування у конкурентів не просто нормальна, але і правильна практика, що дозволяє швидко і ефективно вирішити своє завдання, а так само вчитися на чужих помилках. Такий вихід особливо рекомендований тим, хто тільки вийшов на ринок і почав просувати свій продукт. Грунтуючись на досягненнях суперників, ви швидше вийдете в ТОП і оптимізуєте свою роботу. На сьогоднішній день існує безліч безкоштовних і не дуже дорогих сервісів, які допоможуть вам провести якісний аналіз. Радимо вам оперувати семантичними даними конкурентів для створення власного успішного контенту, який легко буде знаходити ваша цільова аудиторія по правильно обраним вами ключовим словам.

Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах. Нагадаємо, що купити надійний VPS сервер і купити домен net ви можете у хостинг-компанії CityHost.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям: