CityHost.UA
Допомога і підтримка

Веб-аналітика: призначення і особливості

 3724
22.09.2020
article

Якщо не користуватися веб-аналітикою, то сайт просувається наосліп. Аналітика допомагає дізнатися все про сайт, який просувається і його користувачів. Розглянемо по порядку. Кількість унікальних відвідувачів в день. Якщо отримане значення розділити на кількість сторінок на сайті, можна вивести середнє значення: скільки відвідувачів припадає на кожну сторінку. Погано, коли на 100 сторінок доводиться 3 відвідувачами на добу. Добре, коли на 3 сторінки доводиться 100 відвідувачів на добу.

Кількість неунікальний відвідувачів допоможе зрозуміти, наскільки цікавий сайт тим, хто одного разу на ньому побував. За допомогою аналітики можна дізнатися про відвідування сторінок, які збирають найбільше відвідувачів з пошукових систем, і мертві, на яких взагалі немає нікого. В аналітиці можна побачити зовнішні сторінки, які дають відвідувачів на сайт. Значить, реклама себе виправдала, і можна співпрацювати далі.

Читайте також: Як правильно вибрати веб-студію.

Подивитися географію відвідувачів, час заходу. Якщо сайт збирає вечірню публіку більше, ніж ранкову, значить нові статті потрібно публікувати за 1-2 години до вечірнього потоку. Аналітики фіксують сесії. Можна побачити середній час проводження на сайті. Отримана інформація дає чітке розуміння, які статті в подальшому потрібно писати, як працює SEO стратегія.

Цілі веб-аналітики

Непряма мета веб-аналітики: допомогти сайту просунутися в топ. Основна мета: зібрати інформацію, і на основі аналізу побудувати стратегію для просування в ТОП. Ще аналіз допомагає виявити мертві сторінки, на яких немає жодного відвідувача. Можливо, на неї накладено фільтр і з нею треба щось зробити. Аналіз вдалих сторінок дасть картину: чим вони так привабливі для відвідувачів і пошукових систем. Отриману інформацію можна використовувати при створенні нових сторінок. Просто повторити стратегію: від підбору ключів і написання тексту, до покупки реклами або нарощування посилальної маси.

Аналітика допоможе в перерозподілі рекламного бюджету. Якщо позбутися від сайтів-п'явок, які даремно викачують гроші і дають негативний ефект, і перекинути гроші на покупку додаткових посилань на сайтах, які дають приплив цільових відвідувачів, то можна зробити проект комерційно успішним.

Читайте також: Як видалити непотрібні плагіни і шаблони WordPress.

Як отримати веб-аналітику

Потрібно зареєструватися в панелях для веб.мастеров в Яндекс і Гугл. Взяти у них коди, вставити в код головної сторінки аналізованого сайту. Через добу в панелі почнуть відображатися дані. За ним складно проводити аналіз, потрібно зібрати інформацію хоча б за тиждень. Глибокий аналіз можна зробити з даними за місяць.

Види WEB-аналітики

Веб-аналітика буває комплексної і наскрізною. Комплексна аналітика заснована на лічильниках. Це сухі цифри: скільки прийшло, скільки залишилося на сайті. Наскрізна аналітика дозволяє відстежити і проаналізувати рух користувача: з якого рекламного джерела прийшов, на яку сторінку потрапив, по яким розділах сайту прогулявся, скільки хвилин витратив на кожну сторінку, через скільки і з якої сторінки вийшов.

Кому потрібна веб-аналітика: оптимізаторів, власникам сайту, вебмаркетологам для успішної побудови подальшої маркетингової стратегії і взагалі всім, хто займається веденням просувається проекту.

Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах. Нагадаємо, що купити недорогий хостинг для сайту, а також зареєструвати домен org, ви можете у хостинг-компанії CityHost в два кліка.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям: