Просування власного ресурсу починається з простих кроків: якісного рекламування себе і щирості. Розкажіть про свою унікальність і потрібність клієнту, дайте відповідь на питання, чому послуга підійде конкретно йому. Говоріть тільки правду, адже репутацію важко заробити, легко втратити.
Багато клієнтів боятися довіряти новачкам тому, що шахраї і халтурники створюють гарні обкладинки, за якими немає нічого путнього.
Стаття присвячена не тільки SEO-фахівцям, але і їхнім клієнтам:
- Розберемося як клієнтам не стати жертвою нечистих на руку людей, а фахівцям вирости довисокого рівня якості.
- Є певні аксіоми, про які треба знати: якість сайту і адекватне насичення.
- Розглянемо детально постулати.
- Якість.
- Пунктуація і грамотність. Неприємно читати текст з "очепятками" і без ком.
- Ваші відео мають відповідати контенту. Погано, коли картинка не відповідає змісту. Наприклад, ви продаєте літнє взуття, а на фото болотні чоботи.
Не "перенасичуйте" клієнта
Запам'ятайте розробники і заказчики: не захоплюйтесь ключовими словами. Якщо ви будете тикати назва продукту в кожному реченні, це тільки погіршить вашу популярність, а зробить текст нав'язливим і неприємним .
Хороший хостинг-це міцний фундамент
Кожному започаткуванню потрібно міцно пустити коріння. Для цього потрібно "стабільно стояти на ногах" і розуміти, що ваш сайт не буде "ковбасити" по всьому інтернету. Вам потрібні міцний постійний зв'язок, захищеність і збереження даних, також впевненість в тому, що, змінюючи інтернет-провайдера, ви не втратите свої накопичення. Хостинг-це своєрідна банківська комірка ... В якій "банк" ви підете: дорогий швейцарський або дешевий "ми відкрилися і раді допомогти" - виключно ваш вибір. Про хостинги краще почитати окремо тут.
"Скупий платить двічі"
Не економте на сеошніках, програмістах і копірайтерах. Вам потрібен гарний соковитий текст, щоб продати вашу продукцію, платіть фахівцям. Нагадаємо: 50% успіху, це перший погляд, а дивляться зараз через "вікно" монітора. Тепер, ми готові дати вам кілька рекомендацій.
Наші секрети
Уникайте клішированного підходу: максимум-мінімум..пять, один, три сто запитів. Немає ніякого обмеження на кількість запитів для вашого сайту. Запит- це ключові слова. Просто не варто довбати читача назвою продукту, наприклад, якщо ви сто разів в тексті напишіть слово "банан", це не зробить контент популярним, а навпаки дратівливим, і за фруктами покупець піде в Сільпо, а не до вас.
Не обмежуйтеся в семантиці і не бійтеся своєї багатоплановості. Якщо Ви випускаєте труби, крани, а заодно і раковини, не варто в одному пості акцентувати увагу тільки на кранах. Говоріть про повний спектр послуг. Станьте своєрідним супермаркетом: ми профі в декількох областях. Різноплановість приваблює.
Викиньте з голови залежність від "Чарівника країни Оз". SEO фахівці не маги або фокусники. Без вашого напряму і розуміючи того, що і як ви хочете промотувати, вони не створять унікальність. Спеціаліст зі створення сайту повинен розуміти, кінцевий продукт Компанії і на кого він розрахований. Підсумок: розробникам варто правильно ставити запитання, підприємцям максимально просто і доступно розповідати про свій бізнес.
Читайте також: Що таке ранжирування посилань."Швидко можна тільки ноги промочити". І профі і клієнти повинні усвідомлювати: якісний продукт створюється в результаті тривалих зусиль і хорошої роботи. Склепати сайт за півдня можна тільки на "так-сяк". Замовляючи послугу, розраховуйте на те, що ви не отримаєте "гарячий пиріжок" через п'ять хвилин. Якщо компанія за маленькі гроші пропонує швидкий успіх-це просте шахрайство. В цьому випадку перевірте репутацію компанії.
Останній міф: "Страшні алгоритми ранжирування". Звучить загрозливо, як Амазонский алігатор. Часто цим поняттям лякають власників сайтів, які починають свою діяльність. Трохи більше про страхи. Спрощенно- це система оцінки вашого сайту з точки зору інформативності, яка включає в себе певні поняття.
Читайте також: Як правильно скласти url-адреса.Складно вибрати правильну щільність ключових слів, без зайвого спаму самостійно, відстежити унікальність контексту і правильність посилань на потрібні адреси, теж складно. Якщо ви найнятий фахівець, у вас є спеціальні інструменти відстеження цього. Коли потрібно замовити послугу і бути спокійним, зверніть увагу на читабельність тексту, легкість переходу між лінками, чи немає дратівливих повторень. І, звичайно, чи чіпляє текст читача саме вашим продуктом.
Наприклад, ви продаєте в'єтнамки. Навряд в цьому випадку підійде текст про теплі країни і білий пісок. Якщо не буде значків: "літнє взуття", "пляжні аксесуари", "шльопанці і в'єтнамки" і т.д., не варто витрачати зусилля і ресурси на таку розробку.
Наостанок скажемо вам: міфипритаманнні дитячим книжкам, які батьки читають на ніч. Перш ніж прийняти рішення про вибір фахівця, який займеться просуванням вашого сайту, пошукайте подібний матеріал в мережі. І ... не забудьте поділитися нашою статтею, якщо вона здалася вам цікавою.
Отже, Google як завжди підтримав розробників, розбивши їх страхи в дрібний пил. Залишайтеся з нами і стежте за новинами. Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах. Нагадаємо, що купити надійний VPS сервер і купити домен net ви можете у хостинг-компанії CityHost.