CityHost.UA
Допомога і підтримка

Зовнішня оптимізація

blog 84 Як і навіщо копіювати контрольний профіль

Перед початком робіт по зовнішній оптимізації сайту рекомендується проаналізувати посилальний профіль конкурентів.

blog 81 Що таке гостьовий постинг

Гостьовий постинг – один із способів отримання зовнішніх посилань для сайту.

blog 77 Платні vs безкоштовні посилання

Зовнішня оптимізація передбачає проставлення посилань на сторонніх ресурсах.

blog 82 Ключові методи зовнішньої оптимізації сайту

Проставляти посилання для зовнішньої оптимізації сайту можна де завгодно.

blog 78 Неактивні і активні посилання сайту

Під час роботи над зовнішньою оптимізацією треба враховувати безліч нюансів.

blog 75 Безанкорні та анкорні посилання

Перш ніж починати нарощування посилальної маси, необхідно розуміти, що таке анкорні та безанкорні посилання.

blog 83 Як не потрапити під фільтр Google і Яндекс

Що таке санкції пошукових систем пояснювати не потрібно.

blog 76 Просування вічними і тимчасовими посиланнями

Приступаючи до роботи над зовнішньою оптимізацією, потрібно визначитися зі стратегією просування посиланнями.

blog 74 Нарощування маси сайту

Зовнішня оптимізація сайту передбачає нарощування посилальної маси.

Якщо внутрішня оптимізація сайту направлена ​​на роботу з самим веб-ресурсом, то зовнішня – на роботу з його посилальним профілем. За допомогою якісних посилань можна дати зрозуміти пошуковим системам, що проект цікавий користувачам, його обговорюють і рекомендують. Чим більше лінків – тим вище авторітность площадки в очах пошукових систем. Зрозуміло, посилання повинні бути якісними - однією кількістю потрібного результату не домогтися.

Основні види посилань

Щоб зовнішня оптимізація сайту дала хороший ефект, потрібно розбиратися в різновидах посилань. І розуміти, які використовувати, а від яких краще відмовитися.

Так, існують:

Всі вони пов'язані між собою і не виключають один одного. Наприклад, анкорне посилання може бути платним, відкритим, трастовим, активним. Або ж закритим, безкоштовним, неактивним, спамним і тимчасовим. Іншими словами, тут можливі комбінації в будь-якому порядку.

З яких посилань повинен складатися посилальний профіль? Складно сказати. Для кожного сайту контрольний профіль буде різним. Головне – щоб посилання були якісними. І бажано, звичайно ж, намагатися робити посилальний профіль максимально різноманітним, тобто використовувати різні види лінків. При такому підході зовнішня оптимізація дасть потрібний результат.

Виняток становлять посилання:

  1. Спамні. Вони мають низьку якість, та й за спам пошуковики по голові не погладять.
  2. Тимчасові. Подібні посилання треба щомісяця продовжувати. Якщо забути – вони миттєво зникнуть. Щоб уникнути цього, краще не використовувати їх зовсім.
  3. Закриті. Вони не передают вагу сайту, а тому в них немає ніякого сенсу. А якщо закриті посилання ще й покупні – то це і викинуті на вітер гроші.

Від даних лінків бажано відмовитися. А решту види можна використовувати в будь-якій комбінації.

Працюйте над зовнішньою оптимізацією з розумом!

Тепер ви знаєте, що таке зовнішня оптимізація. По суті, вона спрямована на роботу над репутацією сайту в очах пошукових систем. Чим більше у веб-ресурсу якісних посилань – тим вище авторитет. І тим кращими будуть позиції в пошуковій видачі.

Робота над посилальним профілем є важливою частиною пошукової оптимізації. Тому їй потрібно приділяти не меншу увагу, аніж внутрішньої оптимізації сайту. Детальніше про важливі аспекти роботи над зовнішньою оптимізацією читайте в блозі компанії CityHost.