Будь-який власник сайту може зіткнутися з просіданням позицій через низькоякісні зворотні лінки. Для реабілітації площадки в очах пошукових систем тут необхідне фізичне видалення зовнішніх посилань. Але домовитися з власником сайту-донора або адміністрацією біржі виходить не завжди.
До 2012 року це вважалося проблемою, поки не з'явився Disavow Links Tool. Несподіваний подарунок від Google сподобався всім. Адже Disavow Links Tool – це спеціальний інструмент, розроблений для відхилення неякісних зворотних посилань. Так, за фактом він їх не видаляє. Але інструмент повідомляє пошуковику, щоб той не брав до уваги дані посилання при ранжируванні. І це суттєво полегшило роботу з посилальним профілем сайтів.
Що треба знати перед застосуванням інструменту?
-
Інструмент не видаляє зовнішні посилання, а тільки відхиляє їх. У списку лінків, що відображається в панелі веб-майстрів, вони залишаться, проте пошуковик перестане враховувати їх вплив при ранжуванні сайту.
-
Користуватися інструментом потрібно правильно. Відхиляти через нього посилання можна тільки при одержанні листа від Google про неякісні лінки. Або якщо точно впевнені, що позиції просіли через погані зворотні посилання. В іншому випадку інструмент тільки ускладнить розкручування сайту.
-
Процедура відхилення посилань виконується один раз. Google автоматично усуне негативний ефект від поганих лінків, і позиції сайту повернуться (якщо вони просіли з цієї причини). Відправляти додаткові запити про перегляд веб-ресурсу не потрібно.
-
Беклінки відхиляються не відразу. На обробку запиту і переіндексацію посилань потрібно пару тижнів.
-
Google радить використовувати Disavow Links Tool як останню міру. Наприклад, коли не виходить видалити лінки іншими способами.
Читайте також: Що таке хостинг.
Як працювати з Disavow Links Tool: покрокова інструкція
-
Виберіть посилання, які хочете видалити. Отримати їх список можна, вивантаживши з панелі вебмастерів в файлі формату .csv. Або ж проаналізувавши посилальний профіль сайту через спеціалізовані сервіси. А щоб охопити максимум лінків, пройдіться по всім дзеркалам сайту.
-
Проаналізуйте зібраний список посилань і видаліть їх вручну. Робити це можна за допомогою спеціальних сервісів або функціоналу Яндекс.Вебмастер. Для масштабних проектів має сенс замовити платний аудит з перевіркою посилального профілю. Головне завдання на даному етапі – постаратися видалити погані беклінки, зв'язавшись з власниками веб-ресурсів або адміністрацією біржі.
-
Збережіть у файлі ті посилання, що залишилися. Лінки, які не вдалося видалити стандартними способами, потрібно зберегти в текстовий файл і завантажити в Disavow Links Tool. Додатково можна прописати домени, для яких будуть ігноруватися всі сторінки. Реалізовується це за допомогою команди «domain:».
-
Зайдіть в Disavow Links Tool. Виберіть необхідний сайт, клацніть на кнопку «Відхилення посилань» і завантажте підготовлений раніше файл.
Далі залишиться просто чекати. Відключення посилань триває кілька тижнів, які необхідні на обробку запиту та переіндексацію.
Як відключити зворотні посилання для Яндексу?
У вітчизняного пошуковика подібний інструмент відсутній. І відключення зворотних посилань доводиться виконувати стандартними способами. А якщо не вийде – то це Яндекс не хвилює.
Допомоги не дочекатися і від технічної підтримки. Так, можна написати їм листа, і вони навіть відповідять, проте скажуть, що погані посилання ніяк не впливають на позиції вашого сайту. Хоча насправді негативний вплив все ж буде.
Єдине, що тут можна зробити – намагатися ретельно відбирати донорів, щоб потім не довелося відхиляти погані посилання. Так, вони будуть завжди. Але при мінімальній кількості їх вплив виявиться незначним. І якщо правильно нарощувати кількість посилань, зовнішня оптимізація все одно дасть потрібний результат.
Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах і додавайтеся в наш Telegram канал. Нагадаємо, що купити хостинг України ви можете у хостинг-компанії CityHost. З технічних питань звертайтесь до онлайн чату або по телефону ☎️ 0 800 219 220.