CityHost.UA
Допомога і підтримка

Аналіз посилальної маси

 5640
21.11.2019
article

Посилальна маса сайту практично ніяк не впливає на позиції сайту…. Її нарощування втратило своє значення і актуальність…. Подібні висловлювання все частіше зустрічаються на SEO-форумах, в блогах та інших площадках.

Але практика показує, що лінки як і раніше враховуються при ранжируванні. Та й зовнішні посилання на сайт – не тільки один з ключових чинників, який враховується пошуковими системами. Завдяки їм люди дізнаються про новий бренд, про фірму та її товари або послуги. А це добре впливає на трафік сайту.

Тому не відмовляйтеся від посилальної маси, працюйте над нею і далі. Але обов'язково перевіряйте її ефективність. Як? Про це нижче.

Як правильно нарощувати посилальну масу?

У жодному підручнику немає точного списку пунктів, які допомогли б гарантовано отримати високі позиції у видачі. Але є загальні рекомендації по роботі над зовнішньою оптимізацією. Якщо їх дотримуватися, можна отримати досить якісний посилальний профіль:

  • старайтесь використовувати різні типи посилань (текстові та у вигляді картинок, відкриті та закриті від індексації);
  • проставляйте лінки на різних площадках: на форумах та інформаційних ресурсах, в блогах і соцмережах, каталогах і довідниках (чим більше різноманітності, тим краще);
  • комбінуйте анкорні та безанкорні лінки;
  • нарощуйте посилання плавно і поступово.

Як проаналізувати кількість посилань сайту?

Сервісу, який би міг перевірити посилальну массу сайту і оцінити її ефективність, не існує. На цей випадок у кожного SEOшника є власний чек-лист. По ньому він і виконує аналіз зовнішніх посилань клієнтських сайтів.

Важливо: Якщо у вас великий проект, рекомендуємо замовити надійний VPS сервер і забезпечити стабільну роботу сайту.

Але існують спеціалізовані сервіси та програми, які допомагають частково автоматизувати цю рутину. Найбільш популярними вважаються:

  1. Ahrefs. Це, можна сказати, кращий аналізатор сайту. Платний, але надає максимум інформації по посилальному профілю веб-ресурсів. Причому у вигляді простих графіків, діаграм, таблиць.
  2. Serpstat. Теж затребувана серед SEOшників платформа. Має широкий функціонал і надає безліч інструментів для аналізу беклінків. У якості джерела сервіс використовує дані з Majestic Site Explorer.
  3. NetPeak Checker. Це єдина в даному списку програма, а не онлайн-сервіс. Виконує масовий аналіз СЕО сайту. Також вміє порівнювати дані різних площадок за вказаними параметрами.
  4. MegaIndex. Виділяється на фоні інших аналогів тим, що вміє відрізняти природні та комерційні лінки. Це істотно спрощує роботу SEO-оптимізатора, дозволяючи більш точно виконати аналіз посилань конкурента.
  5. LinkPad. Показує динаміку нарощування беклінків за кілька років. Але цей сервіс рідко оновлює базу даних, тому нова інформація там з'являється з сильним запізненням.

Кожен аналізатор сайтів з наведеного списку здатний перевіряти кількість посилань будь-яких сайтів: як своїх (клієнтських), так і конкурентів. А якщо ще порівняти ключові показники і зробити грамотні висновки – тоді буде нескладно зрозуміти, що і як зробити, аби отримати хороший результат при роботі над зовнішньою оптимізацією.

Читайте також: Що таке хостинг.

На які параметри дивитися при аналізі посилальної маси?

SEO оцінка сайту виконується в кілька етапів. Під час аналізу оптимізатор проходиться по основним пунктам та збирає потрібну інформацію. Розглянемо основні критерії, на які треба звертати пильну увагу.

Анкор-лист

Найбільш якісними беклінками вважаються природні. Чим менше натяків на те, що це комерційне посилання – тим краще до нього відносяться пошуковики. Якісний анкор-лист складається в основному з безанкорних посилань. Анкорних має бути близько 10-30%.

Пошуковики негативно ставляться до анкор-листів, де зустрічаються переважно анкорні посилання. Тим більше – з однотипними запитами. Подібні сайти вони вважають спамними та швидко «нагороджують» їх санкціями.

Кількість сайтів

Якість посилального профілю безпосередньо залежить від донорів. Тому до їх вибору треба підходити грамотно. Перед розміщенням посилання перевіряйте донора на:

  • кількість відвідувачів (чим більше, тим краще);
  • ІКС Яндекса та інші системи оцінки ресурсів;
  • наявність фільтрів;
  • співвідношення вхідних та вихідних лінків (перших повинно бути більше).

Типи посилань

Найбільш важливими вважаються Dofollow лінки. Але якщо зловживати ними – це насторожить пошукових роботів. Тому посилальний профіль повинен містити і nofollow посилання (закриті від індексації).

Динаміка приросту доменів, що посилаються на сайт

Це вкрай важливий параметр. Динаміка приросту повинна бути плавною і поступовою. Якщо вона стрибкоподібна – тут явно були допущені помилки при роботі над зовнішньою оптимізацією. Різкі стрибки розцінюються пошуковими системами як спроба накрутки, а падіння явно натякають про придбання орендних беклінків.

Також дивіться на URL майданчиків-донорів. Якщо в посилальному профілі занадто часто зустрічається конкретне доменне ім'я сайту – це означає, що на ньому проставлена велика кількість посилань. Або ж одна, але наскрізна. Так робити не можна. В ідеалі на одному сайті повинне розміщуватися одне посилання. І обов'язково всередині тексту, а не в футері чи сайдбарі.

Підсумки

Аналіз посилальної маси – обов'язковий етап оптимізації сайту. Наскільки грамотно б не виконувалася робота, певні недоліки з'являються завжди. І чим раніше будуть виявлені і виправлені помилки – тим менше ризику потрапити під фільтри пошукових систем. І тим вищі шанси зайняти лідируючі позиції у видачі.

Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах і додавайтеся в наш Telegram канал. Нагадаємо, що купити хостинг України ви можете у хостинг-компанії CityHost. З технічних питань звертайтесь до онлайн чату або по телефону ☎️ 0 800 219 220.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям: