CityHost.UA
Допомога і підтримка

Зовнішня оптимізація

blog 113 Керівництво по використанню сервісу оцінки сайту PR CY

Всім, хто займається SEO-просуванням сайтів, потрібно обов'язково користуватися SEO сервісами

blog 106 Покрокова інструкція як користуватися сервісом Smmplanner

Smmplanner – спеціалізований сервіс для просування сайту в соціальних мережах.

blog 101 Огляд сервісу work-zilla.com

Work Zilla – популярна біржа фріланса, з якою приємно працювати.

blog 99 Як знайти зовнішні посилання на сайт

Кількість і якість зовнішніх лінків, що посилаються на веб-сайт – один з ключових показників ефективності SEO

blog 114 Огляд сервісу Quirktools

Адаптивність сайту – важливий момент, який треба враховувати при SEO-просуванні.

blog 103 Корисні інструменти для визначення cанкцій пошукових систем

Якщо позиції сайту різко просіли, рекомендується відразу перевірити сайт на санкції з боку пошукових систем.

blog 102 Інструкція по роботі з сервісом linkpad

Під час роботи над зовнішньою оптимізацією сайту часто доводиться користуватися сервісом Linkpad.

blog 100 Як вибрати донор для зворотного посилання

Раніше пошуковикам подобалися сайти з великою кількістю зовнішніх посилань.

blog 112 Кращі сервіси для перевірки позицій сайту

Ручна перевірка позицій сайта - це довгий і тоскне справу. Краще користуватися сервісами.

blog 104 Як користуватися програмою Netpeak Spider

Netpeak Spider – популярна програма, що спеціалізується на технічному аудиті.

blog 98 Ознаки природних посилань

Пошуковики щорічно змінюють правила гри в SEO, придумують алгоритми, ускладнюють життя.

blog 96 Як працювати з біржею вічних посилань GoGetLinks

Біржа посилань GoGetLinks займає лідируюче місце серед аналогічних сервісів.

Якщо внутрішня оптимізація сайту направлена ​​на роботу з самим веб-ресурсом, то зовнішня – на роботу з його посилальним профілем. За допомогою якісних посилань можна дати зрозуміти пошуковим системам, що проект цікавий користувачам, його обговорюють і рекомендують. Чим більше лінків – тим вище авторітность площадки в очах пошукових систем. Зрозуміло, посилання повинні бути якісними - однією кількістю потрібного результату не домогтися.

Основні види посилань

Щоб зовнішня оптимізація сайту дала хороший ефект, потрібно розбиратися в різновидах посилань. І розуміти, які використовувати, а від яких краще відмовитися.

Так, існують:

Всі вони пов'язані між собою і не виключають один одного. Наприклад, анкорне посилання може бути платним, відкритим, трастовим, активним. Або ж закритим, безкоштовним, неактивним, спамним і тимчасовим. Іншими словами, тут можливі комбінації в будь-якому порядку.

З яких посилань повинен складатися посилальний профіль? Складно сказати. Для кожного сайту контрольний профіль буде різним. Головне – щоб посилання були якісними. І бажано, звичайно ж, намагатися робити посилальний профіль максимально різноманітним, тобто використовувати різні види лінків. При такому підході зовнішня оптимізація дасть потрібний результат.

Виняток становлять посилання:

  1. Спамні. Вони мають низьку якість, та й за спам пошуковики по голові не погладять.
  2. Тимчасові. Подібні посилання треба щомісяця продовжувати. Якщо забути – вони миттєво зникнуть. Щоб уникнути цього, краще не використовувати їх зовсім.
  3. Закриті. Вони не передают вагу сайту, а тому в них немає ніякого сенсу. А якщо закриті посилання ще й покупні – то це і викинуті на вітер гроші.

Від даних лінків бажано відмовитися. А решту види можна використовувати в будь-якій комбінації.

Працюйте над зовнішньою оптимізацією з розумом!

Тепер ви знаєте, що таке зовнішня оптимізація. По суті, вона спрямована на роботу над репутацією сайту в очах пошукових систем. Чим більше у веб-ресурсу якісних посилань – тим вище авторитет. І тим кращими будуть позиції в пошуковій видачі.

Робота над посилальним профілем є важливою частиною пошукової оптимізації. Тому їй потрібно приділяти не меншу увагу, аніж внутрішньої оптимізації сайту. Детальніше про важливі аспекти роботи над зовнішньою оптимізацією читайте в блозі компанії CityHost.