CityHost.UA
Допомога і підтримка

Просуваємо сайт компанії в Google і Яндекс картах

12.11.2019
article

У пошуковій видачі дуже часто виводяться результати з Google або Яндекс картою. Особливо по комерційним запитам. Вони займають більшу частину екрана, роблячи непомітними інші результати, що розташовані нижче. А крім карт тут показуються зображення, відеоролики, рекламні блоки…. І на першій сторінці залишається зовсім мало місця для стандартної видачі.

Виходить, що у сайтів, які здійснюють просування в Google і Яндекс картах, завжди буде перевага перед іншими у вигляді високого CTR. Адже, обираючи ресторан, кафе або службу з доставки піци в рідному місті, людина більше зацікавиться розгорнутим результатом з картою, графіком роботи, адресою, а не одним зі стандартних варіантів, які розташовані нижче.

Що робити в такому випадку? Теж просуватися в Яндекс і Гугл картах, отримуючи хороший трафік.

Підготовчі роботи перед розкруткою в Гугл Картах

Перед початком робіт потрібно впевнитися, що в семантичному ядрі є ключові слова, за якими виводяться результати з картою. Найпростіше це зробити за допомогою спеціалізованих сервісів. Наприклад, за допомогою Serpstat.

Тут можна перевірити список запитів і відфільтрувати їх по фільтру «Карти». Тобто, залишити тільки ті, за якими у видачі показуються елементи карти. Додатково сервіс підбере схожі запити, які можна додати в семантичне ядро, розширивши його.

Коли переконаєтеся, що є сенс збирати трафік з Гугл Карти – можна переходити до додавання організації в Google Maps. Для цього необхідно:

  • пройти реєстрацію в Google Мій Бізнес;
  • залишити мітку на карті;
  • вказати достовірну інформацію в профілі.

Рекомендації по розкрутці в Google Maps

У першій десятці показується тільки один чи два результата з картами. І якщо не просувати веб-ресурс в Google Maps, то він в ТОП-10 не з'явиться.

Місце у видачі залежить від:

  • впізнаваності бренду;
  • релевантності даних на сайті конкретному ключовику;
  • розміру території, яку охоплює компанія;
  • рівня задоволення людей, що скористалися її послугами раніше (тобто від оцінок, відгуків, рейтингів).

Читайте також: Що таке хостинг.

Щоб просування в Google Maps було ефективнішим, дотримуйтеся простих порад:

  1. В налаштуваннях профілю «Мій Бізнес» вкажіть правильну категорію (ту, яка відповідає послугам компанії). Придумайте оригінальний опис з входженням ключових слів, вкажіть контакти і графік роботи, додайте URL-адресу площадки і зв'яжіть її з профілем «Мій Бізнес».
  2. Збільште впізнаваність бренду, розмістивши на сторінці компанії фірмове лого.
  3. Використовуйте всі відповідні ключові фрази з семантики для оптимізації сторінок. Якщо знадобиться – створюйте нові сторінки і теж просувайте їх під Google Maps.
  4. Мотивуйте людей, які вже скористалися послугою, писати відгуки та ставити оцінки. Одного прохання зазвичай мало – це не працює. А ось пропозиція залишити відгук за знижку на друге замовлення – спосіб ефективний. Перші відгуки можуть залишити друзі, знайомі, родичі. Головне, аби вони жили в тому ж регіоні, де працює компанія.
  5. Створюйте видимість спілкування з клієнтами. Дякуйте за залишені відгуки, відповідайте на питання, даруєте знижки.
  6. Проявляйте активність в Google+. Можна розширювати кола, публікувати пости, вступати в співтовариства, створювати підбірки.

Також обов'язково потрібна грамотно налаштована мікророзмітка сайту. Завдяки їй в пошуковій видачі окрім карти будуть відображатися всі дані компанії: адреса, графік роботи, контакти. І це ще більше підвищить CTR.

Рекомендації по розкрутці в Яндекс.Картах

Яндекс Карта нічим не відрізняється від Google Maps. Тому рекомендації по просуванню будуть приблизно такими ж:

  1. Додайте веб-ресурс в Яндекс.Довідник.
  2. Вкажіть інформацію про організацію: вид діяльності, адресу, телефони, графік роботи.
  3. Оптимізуйте сайт: використовуйте максимум ключових запитів, грамотно розподіляйте їх по основним сторінкам (якщо потрібно – створюйте нові).
  4. Мотивуйте людей залишати коментарі та ділитися інформацією про компанію з друзями в соціальних мережах, спілкуйтеся з ними, відповідайте на питання, влаштовуйте акції, пропонуйте знижки в святкові і вихідні дні.

Хоча невелика відмінність все ж є. Реєстрація в Google Maps повністю безкоштовна. У Яндекса пропонується 2 варіанти: безкоштовний і платний. Зрозуміло, що останній дає деяку перевагу перед конкурентами, так як ви отримаєте пріоритетне розміщення на першій сторінці.

Чи варто просуватися в Google та Яндекс Картах?

Яндекс і Google карта підходять не всім. Просуватися під них має сенс тільки фірмам і закладам з прив'язкою до конкретного регіону. Найвигідніше така оптимізація буде для:

  • кінотеатрів;
  • ресторанів, кафе, барів;
  • закладів відпочинку;
  • компаній, які продають товари або надають послуги в конкретному місті.

В такому випадку можна отримати непоганий трафік на сайт з Яндекс Карти і з Google Maps.

Для компаній та інтернет-магазинів, що працюють по всій країні, цей спосіб не підходить. Їм краще зосередитися на стандартних методах – на внутрішній і зовнішній оптимізації сайту.

Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах і додавайтеся в наш Telegram канал. Нагадаємо, що купити хостинг України ви можете у хостинг-компанії CityHost. З технічних питань звертайтесь до онлайн чат або скористайтеся одним з номером телефону ☎️ 0 800 219 220.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям: