CityHost.UA
Допомога і підтримка

Що таке крауд-маркетинг

 371
13.11.2019
article

Просування інтернет-проекту – це не тільки внутрішня і зовнішня оптимізація сайту. Щоб добитися високих позицій у видачі, потрібно працювати над впізнаваністю бренду, лояльністю цільової аудиторії, залученням нових «теплих» користувачів, готових купити ваш товар. Для цього ідеально підходить крауд маркетинг. При грамотному підході він завжди дає потрібний ефект.

Поняття «крауд-маркетинг» походить від слова «crowd», що в перекладі з англійської означає «натовп». Тому головна його задача – впливати на натовп і його думку. Від класичної реклами він відрізняється ненав'язливістю та відсутністю агресивного «втирання». Крауд маркетинг – не просто потужний інструмент просування, а й потайний. У цьому його перевага.

Елементарний приклад. Людина приходить в магазин, до неї підходить продавець і починає розхвалювати товар, описуючи його плюси. Це очевидна спроба впарити конкретну модель. Шанси, що людина купить саме її, є, але невеликі. Набагато більше довіри викликає рекомендація друга, колеги, сусіда. Або навіть коментар незнайомої людини в мережі, але яка ділиться власним досвідом користування товаром (це завжди видно).

Крауд-маркетинг спрямований якраз на створення таких корисних рекомендацій від людей, які купили товар і випробували його в справі або скористалися послугами конкретної компанії. Радити може хто завгодно: власник сайту, SEO-оптимізатор, маркетолог чи реальний клієнт. Але простим користувачам не потрібно цього знати. Вони повинні думати, що відгук залишений реальним покупцем. В цьому і полягає мистецтво використання крауд маркетингу.

Важливо: Якщо у вас великий проект, рекомендуємо замовити надійний VPS сервер і забезпечити стабільну роботу сайту.

Особливості використання крауд-маркетингу при просуванні сайту

Крауд маркетинг вирішує наступні завдання:

  • підвищує впізнаваність фірми;
  • збільшує зростання брендового трафіку;
  • збільшує відвідуваність і кількість «теплих» користувачів;
  • покращує поведінкові фактори.

Також він спрощує нарощування посилальної маси сайту або ж допомагає отримати максимально природні лінки.

Через свою специфіку крауд маркетинг має певні недоліки або, точніше сказати, нюанси, які слід враховувати:

  • потрібно витрачати багато часу на пошук площадок, розміщення рекомендацій та очікування результату;
  • при написанні посту треба добре розбиратися в товарах, знати їх ключові переваги;
  • потрібно вміти писати максимально правдиві відгуки, щоб користувачі думали, що їх залишив реальний клієнт, а не маркетолог компанії.

За допомогою крауд маркетингу можна отримати хороший вихлоп, якщо відповідально підійти до роботи. Тому потрібно заздалегідь продумати 2 нюанси: хто буде розміщувати крауд посилання і на яких майданчиках.

Читайте також: Що таке хостинг.

Кому довірити розміщення крауд посилань?

Ідеально, якщо крауд маркетингом займатиметься власник сайту. Ніхто краще за нього не знає потреби цільової аудиторії та переваги товарів, що продаються. Але для розміщення крауд посилань потрібно витрачати час, щоб проаналізувати конкурентів, відібрати підходящі площадки, писати рекомендації, відстежувати активність в обговореннях та відповідати на питання (а вони завжди будуть).

Зрозуміло, що власнику сайту ніколи цим займатися, у нього є і більш важливіші справи. Тому часто розміщення крауд посилань на сайт доручають стороннім фахівцям. Благо тут є кілька варіантів на вибір.

Фрілансери

Фрілансери працюють без посередників, а тому пропонують низькі ставки. У цьому полягає головний плюс даного варіанту. Та й серед всіх виконавців, які відгукнулися на вакансію, завжди можна вибрати того, хто запропонує найменшу ставку.

Але є і мінуси. По-перше, доведеться витратити час, щоб знайти відповідного фахівця. По-друге, завжди є ризик отримати неякісну роботу. Також немає ніяких гарантій, що фрілансер не покине проект на будь-якій стадії, навіть не попередивши про це.

Штатні крауд-маркетологи в фірмі

Штатного співробітника контролювати набагато простіше. Рівно як і контролювати якість виконаної ним роботи. Можливо, вибраного виконавця доведеться навчати, але при такій співпраці це організувати нескладно.

До мінусів цього варіанту відносяться вищі витрати в порівнянні з наймом фрілансерів. Адже штатним співробітникам потрібно платити гарну зарплату (більше, ніж «вільним» виконавцям).

Сервіс крауд посилань

Третій варіант – сервіс крауд посилань. Подібні площадки з'явилися недавно, але вже користуються непоганою популярністю. По суті, сервіс крауд посилань – це посередник між власником сайту і фрілансерами. Він економить час на пошуки фахівців і контролює якість виконаної роботи. А натомість бере певний відсоток з кожного замовлення на сайті.

До плюсів цього варіанту належить висока швидкість виконання роботи і економія часу. А до мінусів – висока вартість (вище, ніж якщо шукати фрілансерів самостійно).

Аутсорсинг

І останній варіант – звернення в SEO-студію, яка займається просуванням сайтів. Як правило, такі компанії надають усі послуги, тому у них завжди можна замовити крауд маркетинг.

Плюси аутсорсингу:

  • фірма сама стежить за роботою своїх працівників;
  • гарантія якості розміщених крауд посилань;
  • юридичний захист від шахрайства (перед початком співпраці підписується договір).

До мінусів відносяться величезні витрати. Адже аутсорсинг – найдорожчий варіант отримання крауд посилань. І другий ризик – якщо співробітники недостатньо добре вивчать специфіку вашого бізнесу, це може негативно позначитися на кінцевому результаті.

На яких площадках розміщувати крауд посилання?

Крауд посилання проставляються в коментарях, відгуках, рекомендаціях і порадах. Для отримання максимального ефекту їх потрібно публікувати на відповідних площадках. На яких? Варіантів багато, тому розглянемо їх докладніше.

Соціальні мережі

Розміщувати коментарі та рекомендації можна у Вконтакті, Facebook, Twitter та інших соціальних мережах. Для публікації підійдуть будь-які групи та сторінки з підписниками, які цікавляться вашою продукцією.

Також можна мотивувати покупців залишати відгуки у групах вашої компанії в різних соціальних мережах.

Тематичні форуми

На тематичних форумах сидять користувачі, які вже готові придбати товари, але не визначилися, де брати. Ви можете допомогти їм з вибором магазину, розповівши про покупку із вказанням URL-адреси сайту або згадуванням назви фірми.

Опубліковувати відгуки та рекомендації дозволяється як в нових, так і в існуючих обговореннях. В останньому випадку можна підштовхнути користувачів до дискусії, запитавши думки про конкретну фірму або попросивши відгукнутися тих, хто вже звертався до неї.

Сервіси відповідей

Йдеться про сервіси на кшталт «Відповіді Mail.ru», Яндекс.Знатоки і т.п. Одні користувачі задають питання, інші – відповідають. Якщо написати грамотний коментар з прихованою рекламою сайту – високі шанси, що люди як мінімум перейдуть по залишеному посиланням і подивляться асортимент магазині. А, можливо, і куплять товар, який сподобався.

Тематичні блоги

Рекомендується вибирати сайти популярних блогерів з величезною кількістю підписників. Певна річ, блог повинен бути тематичним, щоб цільова аудиторія цікавилася рекламованими товарами або послугами.

Опубліковувати крауд посилання можна в коментарях під статтями. Також на блогах є можливість розміщувати власний контент з посиланнями, але це вже буде не зовсім крауд-маркетинг.

Сайти-відгуковики

Мова йде про сайти типу Otzovik, IRecommend, Yell.ru. Вони користуються популярністю за рахунок практичних і розгорнутих відгуків з фото та відеоматеріалами. По таким постам відразу видно, що людина купила товар і ділиться власною думкою. Це викликає довіру користувачів, навіть якщо автор публікації залишив посилання на магазин, де замовляв продукцію.

Те ж можете робити і ви. А крім публікації власних відгуків тут є можливість залишати коментарі під постами інших користувачів.

Довідники організацій

На довідкових ресурсах можна оцінювати роботу організації та якість її продукції, залишати відгуки. Цілком непоганий варіант для отримання перших крауд посилань.

Мобільні сервіси Google Play і App Store

При наявності у фірми мобільного ПО в сервісах Google Play і App Store користувачам буде доступне посилання для його завантаження. А додатково – відгуки людей, які встановили программу і випробували її в справі. Залишити тут свій коментар можете і ви.

Як правильно розміщувати крауд посилання?

Пам'ятайте: чим менш помітний ваш рекламний пост – тим більший інтерес проявлять користувачі. Тому крауд посилання в постах і рекомендаціях не завжди проставляються у вигляді активного лінку. Найчастіше просто вказується назва бренду чи марка товару. Іноді залишається доменне ім'я сайту, але неклікабельне.

Чим більше корисної інформації в коментарі – тим вище ймовірність, що користувачі зайдуть на рекламований сайт. І відсутність активного лінку не стоятиме на заваді. Користувачі можуть ввести назву компанії в пошуковику і знайти її сайт. Так ви отримуєте відразу безліч плюсів: нового «теплого» клієнта, перехід на веб-ресурс з пошуку, зростання брендового трафіку, поліпшення позицій у видачі. І, можливо, навіть повноцінне замовлення.

Якщо ж коментар максимально стислий, не несе корисної інформації і містить активне посилання – це явно говорить про його рекламний характер. Як мінімум, це насторожить користувачів. А в гіршому випадку адміністрація площадки і зовсім видалить цей коментар.

Також пости і рекомендації не повинні виглядати спамними. Якщо крауд-маркетингом займаються сторонні фахівці, обов'язково відстежуйте відгуки, які вони розміщують про компанію. Адже через спам легко втратити лояльність користувачів і всі отримані раніше напрацювання.

Підсумки

Крауд-маркетинг – потужний інструмент для просування сайту. Він дає чудові результати, але тільки при грамотному підході до справи. Складайте рекомендації та відгуки так, щоб вони приносили максимальну користь іншим користувачам. Не пишіть неправдиві коментарі – обман якщо і приведе людей, то тільки на час. А коли правда розкриється – компанія втратить репутацію, яку буде дуже складно відновити.

Тому використовуйте чесні способи: найміть грамотних фахівців, які вникнуть в специфіку вашого бізнесу і складуть грамотні коментарі, відгуки, рекомендації. Або займіться цим самі. При залишенні крауд посилань з ненав'язливими натяками на компанію і її товари чи послуги ефекту буде набагато більше, ніж при агресивній рекламі.

Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах і додавайтеся в наш Telegram канал. Нагадаємо, що купити хостинг України ви можете у хостинг-компанії CityHost. З технічних питань звертайтесь до онлайн чат або скористайтеся одним з номером телефону ☎️ 0 800 219 220.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям: