Соцмережі — додатковий спосіб просування сайту. Розповідаємо, як використовувати найпопулярніші платформи для SEO та підвищення трафіку.
SEO — довготривала та складна робота, яка потребує залучення спеціалістів. Але деякі покращення можливо провести на своєму сайті самостійно.
Карти Google знову відкривають доступ до позначення об’єктів в Україні. Якщо ви досі не додали свій бізнес на карту — саме час це зробити.
Що таке авторитет домену і як він впливає на SEO. Наші друзі з Collaborator.pro діляться дієвими порадами, як перевірити та підвищити DA.
У цій статті ви знайдете всю найціннішу інформацію про лінкбілдінг та ефективні стратегії отримання посилань для свого сайту.
Як дізнатися, яка з рекламних кампаній спрацювала краще, якщо вони запущені одночасно? За допомогою UTM-міток, про які поговоримо в цій статті.
У грудні ми побували на SEO-конференції від Collaborator, дізналися багато цікавого. Яким буде просування сайтів у 2023 році: поради від лекторів
Хостинг-провайдер Cityhost виступає партнером у серії вебінарів від Collaborator. У матеріалі анонси вебінарів квітня.
Свіжі оновлення Google істотно вплинуть на видачу. Які дії тепер вважатимуться маніпуляціями — читайте у статті.
Створюєте стратегію побудови посилань і вирішуєте, чи потрібні вам nofollow? Прочитайте статтю, щоб дізнатися про їхній вплив на ранжування сайту
Скільки потрібно часу, щоб Google проіндексував сайт? Чи може молодий сайт одразу вийти в ТОП? Довго чекати? Відповідаємо на питання у статті.
PRNEWS.IO - сервіс, який дозволяє швидко і просто публікувати власні статті і прес-релізи в ЗМІ. У нашому огляді всі подробиці про сервіс.
Якщо внутрішня оптимізація сайту направлена на роботу з самим веб-ресурсом, то зовнішня – на роботу з його посилальним профілем. За допомогою якісних посилань можна дати зрозуміти пошуковим системам, що проект цікавий користувачам, його обговорюють і рекомендують. Чим більше лінків – тим вище авторітность площадки в очах пошукових систем. Зрозуміло, посилання повинні бути якісними - однією кількістю потрібного результату не домогтися.
Щоб зовнішня оптимізація сайту дала хороший ефект, потрібно розбиратися в різновидах посилань. І розуміти, які використовувати, а від яких краще відмовитися.
Так, існують:
Всі вони пов'язані між собою і не виключають один одного. Наприклад, анкорне посилання може бути платним, відкритим, трастовим, активним. Або ж закритим, безкоштовним, неактивним, спамним і тимчасовим. Іншими словами, тут можливі комбінації в будь-якому порядку.
З яких посилань повинен складатися посилальний профіль? Складно сказати. Для кожного сайту контрольний профіль буде різним. Головне – щоб посилання були якісними. І бажано, звичайно ж, намагатися робити посилальний профіль максимально різноманітним, тобто використовувати різні види лінків. При такому підході зовнішня оптимізація дасть потрібний результат.
Виняток становлять посилання:
Від даних лінків бажано відмовитися. А решту види можна використовувати в будь-якій комбінації.
Тепер ви знаєте, що таке зовнішня оптимізація. По суті, вона спрямована на роботу над репутацією сайту в очах пошукових систем. Чим більше у веб-ресурсу якісних посилань – тим вище авторитет. І тим кращими будуть позиції в пошуковій видачі.
Робота над посилальним профілем є важливою частиною пошукової оптимізації. Тому їй потрібно приділяти не меншу увагу, аніж внутрішньої оптимізації сайту. Детальніше про важливі аспекти роботи над зовнішньою оптимізацією читайте в блозі компанії CityHost.