Що таке SEO-аудит сайту та як провести його самостійно
Ми підготували докладний гайд, як самостійно провести SEO-аудит сайту: від збору стартових даних до покрокового аналізу та внесення змін.
Як використовувати Google Keyword Planner для пошуку ключових слів
Хочете безкоштовно зібрати ключові слова для сайту? Використовуйте Google Keyword Planner, але спершу дізнайтеся, як обійти його обмеження.
Як адаптувати свій сайт для мобільних пристроїв
Сучасний сайт неможливий без адаптації під екрани різних гаджетів. Читайте у статті про різні способи створення адаптивного сайту.
Як залучити більше коментарів до свого блогу
Коментарі у блозі — це чудовий спосіб покращити SEO сайту та створити лояльне ком’юніті користувачів. Як це зробити? Читайте у статті.
Огляд Rank Math SEO: потужний плагін із безліччю функцій — плюси та мінуси широкого арсеналу інструментів
Rank Math — безкоштовне рішення для оптимізації сайту. І ми пропонуємо дізнатися, як налаштувати SEO-плагін з описом кроків та скриншотами.
Що таке пошуковий робот та як ним керувати
Зі статті ви дізнаєтеся, що таке пошуковий робот та як ним керувати для отримання відвідувачів з пошукової системи.
Показник відмов на сайті — як його аналізувати та зменшити
Читачі заходять на сайт, не взаємодіють з ним і відразу виходять? Так виглядає відмова — важливий показник, про який ми розкажемо у цій статті.
SEO на мінімалках — що власник сайту може зробити самостійно для просування сайту без залучення спеціалістів
SEO — довготривала та складна робота, яка потребує залучення спеціалістів. Але деякі покращення можливо провести на своєму сайті самостійно.
Що таке AMP сторінки та як їх додати на сайт
AMP сторінки здатні збільшити швидкість сайту та примножити трафік, а разом з тим зашкодити веб-ресурсу. Чому? Дізнайтеся в новій статті.
Як покращити SEO свого сайту за допомогою Yoast SEO
Детальний огляд зі скриншотами плагіну Yoast SEO на WordPress: від встановлення та базових налаштувань до оптимізації постів та сторінок.
Оновлення Google в березні 2024 року — пошукова система розгортає глобальний апдейт
Свіжі оновлення Google істотно вплинуть на видачу. Які дії тепер вважатимуться маніпуляціями — читайте у статті.
Що може розказати теплова карта сайту та як її створити
Карта кліків — один із найцікавіших методів аналітики. Він допоможе побачити, як користувачі взаємодіють із сайтом та куди найчастіше клікають.
Внутрішня оптимізація сайту – один з ключових етапів просування проекту. Направлена на роботу з самим проектом: починаючи від структури і закінчуючи контентом.
Внутрішня оптимізація в першу чергу виконується для користувачів, які будуть заходити на сайт. Від того, наскільки їм зрозуміла структура веб-ресурсу, наскільки легко вони зможуть знаходити потрібні розділи і оформляти замовлення, безпосередньо залежить прибуток компанії. Адже якщо пошуковики бачать, що інтернет-магазин людям подобається, і вони проводять на ньому багато часу – то підвищують позиції у видачі.
Якщо ж користувачі заходять і швидко виходять – значить, юзабіліті сайту залишає бажати кращого. Такий проект вимагає доопрацювання, а тому не заслуговує місця в ТОП-10.
Внутрішня оптимізація включає в себе роботу над:
Тепер ви знаєте, що таке внутрішня оптимізація, і що вона дає. Навіть перерахованих вище 6 пунктів достатньо, аби потрапити в ТОП пошукових систем. Але їх насправді набагато більше. Працювати з нею доведеться постійно, так як внутрішня оптимізація сайту не закінчується ніколи. Завжди можна щось поліпшити. Що саме – читайте в блозі компанії CityHost.