Зі статті ви дізнаєтеся, що таке пошуковий робот та як ним керувати для отримання відвідувачів з пошукової системи.
Читачі заходять на сайт, не взаємодіють з ним і відразу виходять? Так виглядає відмова — важливий показник, про який ми розкажемо у цій статті.
SEO — довготривала та складна робота, яка потребує залучення спеціалістів. Але деякі покращення можливо провести на своєму сайті самостійно.
Ця стаття допоможе розібратися в SEO-оптимізації зображень для сайту, основних методах оптимізації та поширених помилках.
Детальний огляд зі скриншотами плагіну Yoast SEO на WordPress: від встановлення та базових налаштувань до оптимізації постів та сторінок.
Свіжі оновлення Google істотно вплинуть на видачу. Які дії тепер вважатимуться маніпуляціями — читайте у статті.
Карта кліків — один із найцікавіших методів аналітики. Він допоможе побачити, як користувачі взаємодіють із сайтом та куди найчастіше клікають.
Семантичне ядро — перший крок у створенні сайту. Грамотно зібрана семантика допоможе створити структуру сайту з високими шансами потрапити у ТОП.
Сучасний сайт неможливий без адаптації під екрани різних гаджетів. Читайте у статті про різні способи створення адаптивного сайту.
Коментарі у блозі — це чудовий спосіб покращити SEO сайту та створити лояльне ком’юніті користувачів. Як це зробити? Читайте у статті.
Заголовки та підзаголовки — важлива частина структури статті. Як їх складати, щоб покращити SEO-показники та зробити статтю цікавою для читача?
Під час наповнення сайту текстами потрібно враховувати не тільки SEO-стратегії створення контенту, а і приховане семантичне індексування — LSI.
Внутрішня оптимізація сайту – один з ключових етапів просування проекту. Направлена на роботу з самим проектом: починаючи від структури і закінчуючи контентом.
Внутрішня оптимізація в першу чергу виконується для користувачів, які будуть заходити на сайт. Від того, наскільки їм зрозуміла структура веб-ресурсу, наскільки легко вони зможуть знаходити потрібні розділи і оформляти замовлення, безпосередньо залежить прибуток компанії. Адже якщо пошуковики бачать, що інтернет-магазин людям подобається, і вони проводять на ньому багато часу – то підвищують позиції у видачі.
Якщо ж користувачі заходять і швидко виходять – значить, юзабіліті сайту залишає бажати кращого. Такий проект вимагає доопрацювання, а тому не заслуговує місця в ТОП-10.
Внутрішня оптимізація включає в себе роботу над:
Тепер ви знаєте, що таке внутрішня оптимізація, і що вона дає. Навіть перерахованих вище 6 пунктів достатньо, аби потрапити в ТОП пошукових систем. Але їх насправді набагато більше. Працювати з нею доведеться постійно, так як внутрішня оптимізація сайту не закінчується ніколи. Завжди можна щось поліпшити. Що саме – читайте в блозі компанії CityHost.