CityHost.UA
Допомога і підтримка

Внутрішня оптимізація

blog 564 Що таке пошуковий робот та як ним керувати

Зі статті ви дізнаєтеся, що таке пошуковий робот та як ним керувати для отримання відвідувачів з пошукової системи.

blog 549 Показник відмов на сайті — як його аналізувати та зменшити

Читачі заходять на сайт, не взаємодіють з ним і відразу виходять? Так виглядає відмова — важливий показник, про який ми розкажемо у цій статті.

blog 533 SEO на мінімалках — що власник сайту може зробити самостійно для просування сайту без залучення спеціалістів

SEO — довготривала та складна робота, яка потребує залучення спеціалістів. Але деякі покращення можливо провести на своєму сайті самостійно.

blog 512 SEO-оптимізація зображень: як оптимізувати картинки на сайті

Ця стаття допоможе розібратися в SEO-оптимізації зображень для сайту, основних методах оптимізації та поширених помилках.

blog 557 Як покращити SEO свого сайту за допомогою Yoast SEO

Детальний огляд зі скриншотами плагіну Yoast SEO на WordPress: від встановлення та базових налаштувань до оптимізації постів та сторінок.

blog 539 Оновлення Google в березні 2024 року — пошукова система розгортає глобальний апдейт

Свіжі оновлення Google істотно вплинуть на видачу. Які дії тепер вважатимуться маніпуляціями — читайте у статті.

blog 530 Що може розказати теплова карта сайту та як її створити

Карта кліків — один із найцікавіших методів аналітики. Він допоможе побачити, як користувачі взаємодіють із сайтом та куди найчастіше клікають.

blog 473 Як самостійно створити семантичне ядро

Семантичне ядро — перший крок у створенні сайту. Грамотно зібрана семантика допоможе створити структуру сайту з високими шансами потрапити у ТОП.

blog 555 Як адаптувати свій сайт для мобільних пристроїв

Сучасний сайт неможливий без адаптації під екрани різних гаджетів. Читайте у статті про різні способи створення адаптивного сайту.

blog 537 Як залучити більше коментарів до свого блогу

Коментарі у блозі — це чудовий спосіб покращити SEO сайту та створити лояльне ком’юніті користувачів. Як це зробити? Читайте у статті.

blog 513 Як оформлювати заголовки в статтях для кращого SEO та читабельності — технічні та стилістичні поради

Заголовки та підзаголовки — важлива частина структури статті. Як їх складати, щоб покращити SEO-показники та зробити статтю цікавою для читача?

blog 472 Що таке LSI-текст і як його писати

Під час наповнення сайту текстами потрібно враховувати не тільки SEO-стратегії створення контенту, а і приховане семантичне індексування — LSI.

Внутрішня оптимізація сайту – один з ключових етапів просування проекту. Направлена ​​на роботу з самим проектом: починаючи від структури і закінчуючи контентом.

Внутрішня оптимізація в першу чергу виконується для користувачів, які будуть заходити на сайт. Від того, наскільки їм зрозуміла структура веб-ресурсу, наскільки легко вони зможуть знаходити потрібні розділи і оформляти замовлення, безпосередньо залежить прибуток компанії. Адже якщо пошуковики бачать, що інтернет-магазин людям подобається, і вони проводять на ньому багато часу – то підвищують позиції у видачі.

Якщо ж користувачі заходять і швидко виходять – значить, юзабіліті сайту залишає бажати кращого. Такий проект вимагає доопрацювання, а тому не заслуговує місця в ТОП-10.

Основні етапи внутрішньої оптимізації сайту

Внутрішня оптимізація включає в себе роботу над:

  1. Контентом. Контент – це не тільки тексти. Це все, що розміщується на сайті: опис товарів, перелік характеристик, зображення, відео. Те, що надає користувачам інформації про продукцію або послуги. Для користувачів контент повинен бути експертним і корисним, а для пошукових систем – унікальним та оптимізованим.
  2. Структурою сайту. Пошукові системи уважно аналізують структуру веб-ресурсу. Вони дивляться, наскільки грамотно вона побудована, чи дотримана ієрархія, чи правильно розподілені ключові запити по сторінках, чи зручно користувачам орієнтуватися на сайті.
  3. Title. Це важливий елемент оптимізації коду сторінок. По ньому пошуковики розуміють, під які ключові слова просувається конкретний розділ. А користувачі бачать Title в пошуковій видачі. Якщо даний заголовок їх зацікавить – вони зайдуть до вас, а не до конкурентів.
  4. Заголовком H1. Якщо Title відображається в пошуковій видачі, то заголовок H1 – на самій сторінці. За важливістю вони приблизно однакові. Для пошукових систем – це додатковий фактор, що показує, по яких запитах просувається сторінка. А користувачам він допомагає визначити тематику сайту і зрозуміти, в якому розділі вони зараз знаходяться.
  5. Підзаголовками H2. Вони розбавляють об'ємний контент, дозволяють пробігтися очима по тексту і швидко знайти абзац, що містить потрібну для людини інформацію. Google з Яндексом теж враховують підзаголовки H2, їх кількість, корисність, розташування. Плюс їх можна оптимізувати під другорядні запити, тим самим отримавши непогану надбавку трафіку за додатковими ключовими словами.
  6. Перелінковкою. Внутрішня перелінковка сайту – потужний інструмент для оптимізації. Притому – безкоштовний. Проставляючи посилання на різних сторінках в межах сайту можна грамотно розподіляти вагу, «переводити» користувачів на корисні для них розділи і навіть покращувати позиції в пошуковій видачі.

Внутрішня оптимізація – фундамент вашого сайту

Тепер ви знаєте, що таке внутрішня оптимізація, і що вона дає. Навіть перерахованих вище 6 пунктів достатньо, аби потрапити в ТОП пошукових систем. Але їх насправді набагато більше. Працювати з нею доведеться постійно, так як внутрішня оптимізація сайту не закінчується ніколи. Завжди можна щось поліпшити. Що саме – читайте в блозі компанії CityHost.