Вага сторінки сайту – це її рейтинг, який виражений у вигляді посилальних рекомендацій.
Кілька поганих беклінків може звести нанівець всю роботу по оптимізації. Розглянемо що з цим робити.
Проставляти посилання для зовнішньої оптимізації сайту можна де завгодно.
Під час роботи над зовнішньою оптимізацією треба враховувати безліч нюансів.
Посилальний профіль сайту завжди складається з різних типів посилань. У тому числі і з наскрізних.
Згадування сайту на форумах - гарне бюджетне доповнення в нарощуванні посилальної маси. Розберемося як це робити.
Що таке санкції пошукових систем пояснювати не потрібно.
Приступаючи до роботи над зовнішньою оптимізацією, потрібно визначитися зі стратегією просування посиланнями.
Розглянемо один із способів позбавитися від неякісних зворотних посилань - спеціальний інструмент, призначений для їх відхилення.
Перед початком робіт по зовнішній оптимізації сайту рекомендується проаналізувати посилальний профіль конкурентів.
Гостьовий постинг – один із способів отримання зовнішніх посилань для сайту.
Зовнішня оптимізація передбачає проставлення посилань на сторонніх ресурсах.
Якщо внутрішня оптимізація сайту направлена на роботу з самим веб-ресурсом, то зовнішня – на роботу з його посилальним профілем. За допомогою якісних посилань можна дати зрозуміти пошуковим системам, що проект цікавий користувачам, його обговорюють і рекомендують. Чим більше лінків – тим вище авторітность площадки в очах пошукових систем. Зрозуміло, посилання повинні бути якісними - однією кількістю потрібного результату не домогтися.
Щоб зовнішня оптимізація сайту дала хороший ефект, потрібно розбиратися в різновидах посилань. І розуміти, які використовувати, а від яких краще відмовитися.
Так, існують:
Всі вони пов'язані між собою і не виключають один одного. Наприклад, анкорне посилання може бути платним, відкритим, трастовим, активним. Або ж закритим, безкоштовним, неактивним, спамним і тимчасовим. Іншими словами, тут можливі комбінації в будь-якому порядку.
З яких посилань повинен складатися посилальний профіль? Складно сказати. Для кожного сайту контрольний профіль буде різним. Головне – щоб посилання були якісними. І бажано, звичайно ж, намагатися робити посилальний профіль максимально різноманітним, тобто використовувати різні види лінків. При такому підході зовнішня оптимізація дасть потрібний результат.
Виняток становлять посилання:
Від даних лінків бажано відмовитися. А решту види можна використовувати в будь-якій комбінації.
Тепер ви знаєте, що таке зовнішня оптимізація. По суті, вона спрямована на роботу над репутацією сайту в очах пошукових систем. Чим більше у веб-ресурсу якісних посилань – тим вище авторитет. І тим кращими будуть позиції в пошуковій видачі.
Робота над посилальним профілем є важливою частиною пошукової оптимізації. Тому їй потрібно приділяти не меншу увагу, аніж внутрішньої оптимізації сайту. Детальніше про важливі аспекти роботи над зовнішньою оптимізацією читайте в блозі компанії CityHost.