Аналіз посилальної маси
Як здійснити аналіз посилальної маси сайту і які SEO інструменти для цього слід використовувати.
Що робити, якщо донор зворотнього посилання під АГС
Потрапити під АГС пошукової системи нескладно.
Як відключати посилання за допомогою Disavow Links Tool
Розглянемо один із способів позбавитися від неякісних зворотних посилань - спеціальний інструмент, призначений для їх відхилення.
Як і навіщо копіювати контрольний профіль
Перед початком робіт по зовнішній оптимізації сайту рекомендується проаналізувати посилальний профіль конкурентів.
Що таке крауд-маркетинг
Просування інтернет-проекту – це не тільки внутрішня і зовнішня оптимізація сайту.
Що таке вага сторінки сайту
Вага сторінки сайту – це її рейтинг, який виражений у вигляді посилальних рекомендацій.
Як видаляти спамні посилання на сайт
Кілька поганих беклінків може звести нанівець всю роботу по оптимізації. Розглянемо що з цим робити.
Ключові методи зовнішньої оптимізації сайту
Проставляти посилання для зовнішньої оптимізації сайту можна де завгодно.
Просуваємо сайт компанії в Google і Яндекс картах
У пошуковій видачі дуже часто виводяться результати з Google або Яндекс картою.
Що таке наскрізні посилання і яке їхнє призначення
Посилальний профіль сайту завжди складається з різних типів посилань. У тому числі і з наскрізних.
Як розміщувати крауд посилання на форумах
Згадування сайту на форумах - гарне бюджетне доповнення в нарощуванні посилальної маси. Розберемося як це робити.
Як не потрапити під фільтр Google і Яндекс
Що таке санкції пошукових систем пояснювати не потрібно.
Якщо внутрішня оптимізація сайту направлена на роботу з самим веб-ресурсом, то зовнішня – на роботу з його посилальним профілем. За допомогою якісних посилань можна дати зрозуміти пошуковим системам, що проект цікавий користувачам, його обговорюють і рекомендують. Чим більше лінків – тим вище авторітность площадки в очах пошукових систем. Зрозуміло, посилання повинні бути якісними - однією кількістю потрібного результату не домогтися.
Щоб зовнішня оптимізація сайту дала хороший ефект, потрібно розбиратися в різновидах посилань. І розуміти, які використовувати, а від яких краще відмовитися.
Так, існують:
Всі вони пов'язані між собою і не виключають один одного. Наприклад, анкорне посилання може бути платним, відкритим, трастовим, активним. Або ж закритим, безкоштовним, неактивним, спамним і тимчасовим. Іншими словами, тут можливі комбінації в будь-якому порядку.
З яких посилань повинен складатися посилальний профіль? Складно сказати. Для кожного сайту контрольний профіль буде різним. Головне – щоб посилання були якісними. І бажано, звичайно ж, намагатися робити посилальний профіль максимально різноманітним, тобто використовувати різні види лінків. При такому підході зовнішня оптимізація дасть потрібний результат.
Виняток становлять посилання:
Від даних лінків бажано відмовитися. А решту види можна використовувати в будь-якій комбінації.
Тепер ви знаєте, що таке зовнішня оптимізація. По суті, вона спрямована на роботу над репутацією сайту в очах пошукових систем. Чим більше у веб-ресурсу якісних посилань – тим вище авторитет. І тим кращими будуть позиції в пошуковій видачі.
Робота над посилальним профілем є важливою частиною пошукової оптимізації. Тому їй потрібно приділяти не меншу увагу, аніж внутрішньої оптимізації сайту. Детальніше про важливі аспекти роботи над зовнішньою оптимізацією читайте в блозі компанії CityHost.