Всім, хто займається SEO-просуванням сайтів, потрібно обов'язково користуватися спеціалізованими сервісами для відстеження результатів. Навіщо? Щоб стежити за розвитком сайту і розуміти, що можна виправити і зробити краще.
Подібних сервісів існує багато, але, мабуть, одним з найкращих є PR-CY. Це багатофункціональний сервіс, що підтримує різні функції. Але в цій статті ми розглянемо тільки одну – «Аналіз сайту». З її допомогою можна швидко виконати аудит веб-ресурсу та оцінити його поточний стан. А потім виправити знайдені помилки і підвищити ефективність просування площадки в подальшому.
Як працювати з сервісом PR-CY: докладна інструкція
Працювати з PR CY дуже просто, і, чесно кажучи, інструкція тут не потрібна. Тому нижче ми просто розглянемо основні пункти, які показує сервіс. Все, що треба – відкрити PR-CY сервіс і вказати доменне ім'я сайту в потрібному полі.
І через пару секунд можна аналізувати наступні блоки:
- Загальна оцінка сайту. Показує якість веб-ресурсу в процентному співвідношенні. Тут же відображається кількість знайдених помилок.
- Пошукові системи. Показує інформацію про індексацію, а також Яндекс ІКС.
- Санкції і віруси. Відображає дані про наявність чи відсутність фільтру АГС, а також результати перевірки на віруси від Yandex і Google окремо.
- Трафік. Показує кількість відвідувачів на сайті за день/тиждень/місяць. При наявності платної підписки сервіс PR-CY відображає більше інформації: джерела трафіку, географію аудиторії, проведений час на веб-ресурсі, відсоток відмов та ін.
- Посилання на сайт. Показує дані по зовнішній оптимізації сайту. У тому числі: кількість беклінків і доменів, відсоток органічних і куплених посилань, останні 10 лінків (з датою їх появи).
- Соціальні мережі. Відображає активність у соціальних мережах. Показує наявність спільнот в Facebook і ВКонтакте, кількість лайків та інших сигналів активності.
- Оптимізація. Важливий блок, де перевіряються такі пункти як: заголовок головної сторінки H1, опис (Description), процент тошноти, розмір HTML-документа, код відповіді серверу, швидкість завантаження, кількість внутрішніх і зовнішніх посилань тощо. Навпроти пунктів, де все нормально, ставиться зелена галочка, а де є певні проблеми – червоний знак оклику.
- Серверна інформація. Показує IP-адреса, місце розташування сервера, вік домену і термін його закінчення, наявність або відсутність SSL-сертифіката, файлу robots.txt і карти сайту sitemap.
- Юзабіліті. В даному блоці показуються параметри, що впливають на швидкість завантаження сайту. Наприклад, час відповіді сервера, налаштування кешування, стиснення зображень та ін.
- Мобільність. Показує, наскільки грамотно сайт адаптований під мобільні пристрої. Тут перевіряється, чи все поміщається в область екрану, наскільки зручний розмір шрифту та ін.
Можливості платної версії PR-CY
За замовчуванням функціонал сервісу PR-CY урізаний, так як він безкоштовний і доступний для всіх бажаючих.
Читайте також: Що таке хостинг і як його замовити в CityHost.Але при підписці на будь-який платний тариф з'являється більше можливостей:
- періодичне оновлення даних (в автоматичному режимі);
- перевірка трафіку;
- перевірка поведінкових факторів;
- перевірка беклінків (в тому числі битих);
- аналіз історії подій, які відбулися з сайтом (щоб зрозуміти, чому він потрапив під фільтр);
- вивантаження звітів у вигляді PDF-файлу;
- поради щодо виправлення знайдених помилок та ін.
Втім, і в безкоштовній версії інструмент оцінки сайту PR-CY показує достатньо даних. Тому його можна сміливо додавати в свій арсенал і використовувати для безкоштовного аналізу веб-ресурсів.