CityHost.UA
Допомога і підтримка

Поради по проведенню маркетингу в період пандемії

 164
30.06.2020
article

Пандемія COVID-19 поставила суспільство в надзвичайно складну ситуацію, що охоплює багато рівні. Він заразив не тільки людей, але навіть бізнес і економіку. Підприємці та менеджери соціальних мереж зіткнулися зі складним питанням: як проводити маркетингові заходи в умовах пандемії?

Коли карантин почав турбувати всіх без винятку, суспільне життя перейшла в Інтернет ще більше, ніж раніше. Більшість користувачів проводять час в соціальних мережах, що створює природну можливість збільшити кількість одержувачів повідомлень, що публікуються в популярних додатках. Тому власники сайтів не повинні відмовлятися від регулярних публікацій. Хоча пандемія сильно обмежує діапазон контенту, прийнятного для одержувачів, є деякі ідеї, які їм сподобаються.

Соціальні мережі

Період карантину, як це не парадоксально, є прекрасним часом для активізації використання соціальних мереж для спілкування з клієнтами. Приділіть особливу увагу темі контенту - цікавою ідеєю може бути інформування про вашу поточної організації і вашого життя, ряд рад або цікавих фактів з галузі, в якій ви працюєте, або міні-тренінги. Намагайтеся створювати контент максимально позитивно. Зараз це непросто, але користувачам потрібно трохи гумору і розваг. Якщо ви ведете онлайн-бізнес, не забудьте проінформувати одержувачів про поточні акції та інші новинки. Не забудьте планувати цю діяльність, використовуючи оптимальну частоту розміщення контенту. Занадто часті публікації можуть бути сприйняті спам, але і не дозволяйте своїм користувачам забути про вас.

Читайте також: Facebook заявив про те, що він буде судитися.

"Виклик" як ідея для утримання

Всім відома естафета в соціальних мережах, яка зобов'язує публікувати фотографії з вашого дитинства? Ви можете використовувати фотографії, які показують ваш офіс багато років тому, або фотографії з першої інтеграції. Можна створити потенційну візуалізацію вашого логотипу за останнє десятиліття або використовувати його до того, як він змінився

Зміни логотипу на час карантину

Все ще залишаючись на мить в темі логотипу, подивіться, як популярні бренди змінили свої відповідно з поточною ситуацією. Макдональдс розсунув арки, пропонуючи триматися на безпечній відстані. Подумайте, чи може подібне рішення працювати у вашому випадку. Мабуть карантин сприяє творчості.

Читайте також: Різниця між абсолютним і відносним URL.

Гастрономічна діяльність щодо пандемії

Пандемія і пов'язана з нею соціальна ізоляція були величезним ударом по гастрономії. Власники приміщень, крім переходу на виконання замовлень з доставкою, також були залучені до заходів з охорони здоров'я. Підготовка їжі для персоналу лікарні зустріла вкрай теплі реакції в мережі. На додаток до їжі гастрономія також відреагувала передачею санітарних предметів в установи - одноразові рукавички, маски, антибактеріальні засоби доставлялися з приміщень до лікарів, фельдшерам і медсестрам. На додаток до очевидної і відчутної користі для здоров'я, це також ефективна процедура для створення іміджу бренду.

Це створює імідж соціально зацікавленої компанії, яка в цій ситуації думає не тільки про власний прибуток. Може бути, ваша компанія також може допомогти охорони здоров'я в їх героїчну боротьбу з коронавірусів? Отже, пандемію варто розглядати як можливість експериментувати і пробувати нові рішення.

Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах. Нагадаємо, що купити надійний VPS сервер і зареєструвати домен com.ua ви можете у хостинг-компанії CityHost.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям: