
В даний час є безліч сервісів, які займаються докладним аналізом конкурентів. Основна мета - пошук і вивчення особливостей, сильних і слабких сторін.
Коли проводити аналіз?
Експертизу варто проводити в наступних випадках:
- перед відкриттям бізнесу;
- при пошуку можливостей для просування;
- при підготовці прототипу майбутнього дизайну сайту.
Cервіси
Існує кілька популярних сервісів, які застосовуються для вивчення конкурентного середовища.
Hubspot's Marketing Grader
Головне призначення - повний огляд інтернет-маркетингу. Послідовність дій:
- вказівка адреси сайту конкурента;
- посилання на електронну пошту (для відправки відомостей);
- отримання інформації з аналізу.
Використання програми дозволяє виявити такі дані:
- пошукова оптимізація;
- SMM і інші показники.
- Також можна проаналізувати свій сайт за допомогою Hubspot's Marketing Grader і провести порівняння з конкурентами.
- Недолік - обов'язкова реєстрація.
Яндекс Wordstat
Основне призначення сервісу - SEO оптимізація і контекстна реклама. За допомогою цього інструменту можна скласти список найбільш часто використовуваних запитів. Саме їх вводять користувачі в рядок при пошуку інформації. Основна вимога - формування запитів повинно здійснюватися на мові аудиторії. Тому перед аналізом необхідно підібрати релевантні фрази.
Читайте також: Різниця між абсолютним і відносним URL.
Яндекс Wordstat виводить запити за попередній місяць. Також можна зробити сортування (за місцем проживання та іншими параметрами). Вкладка «Історія запитів» показує статистику і динаміку за минулі пару років. Вона дозволяє ознайомитися з сезонністю, зростанням і зниженням затребуваності аудиторії.
Serpstat
Вважається одним з найбільш корисних і затребуваних сервісів. Реєстрація не є обов'язковою умовою. Основне обмеження - кількість запитів.
Переваги:
- простота і зручність у використанні;
- наявність корисних функцій (аудит, пошук за ключовими словами, зворотні посилання);
- відстеження позицій сайтів.
Особливості аналізу:
- можливість обчислення ботів (здійснюється по сплеску трафіку);
- вивчення контекстної реклами конкурентів (закупівля, переходи, цінові характеристики кліка);
- процедура може проводитися за різними параметрами (наприклад, ключові слова, країна і інші);
Simply Measured
Додаток для моніторингу активності соціальних мереж. Після установки і запуску Simply Measured автоматично переходить на аккаунт конкурента в соціальній мережі (Twitter, Facebook) або на каналі YouTube. Таким чином, можна переглянути передплатників, дізнатися які слова вони вводять при пошуку. Мінус - складний і тривалий процес реєстрації в додатку.
Ahfers
Один з основних інструментів для SEO-фахівців. Призначення - здійснення аналізу сайтів конкурентів в прямому режимі. Процедура проводиться на підставі вивчення предмета посилальної маси, ключових слів та інших показників.
Читайте також: Facebook заявив про те, що він буде судитися.
SimilarWeb
Сервіс дозволяє відстежити такі показники:
- географічне розташування відвідувачів;
- деталізацію ключових слів;
- трафік конкурентів;
- активність;
- рекламний трафік.
Недоліки - можливість надання неточних даних, необхідність в установці розширення.
MegaIndex
Збір даних здійснюється по пошуковим запитам. Основні інструменти сервісу:
- аналіз зовнішніх посилань;
- виявлення параметрів (рівень затребуваності, відгуки, рейтинг);
- докладний моніторинг ресурсів;
- лічильник показник.
Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах. Нагадаємо, що купити надійний VPS сервер і зареєструвати домен com.ua ви можете у хостинг-компанії CityHost.