CityHost.UA
Допомога і підтримка

Огляд сервісу SimilarWeb

 16435
13.01.2020
article

Під час просування сайту потрібно не тільки перевіряти його трафік і позиції, але і стежити за конкурентами. Крім вас в пошукових системах просуваються тисячі інших веб-ресурсів. І щоб їх обійти, за ними треба стежити і оперативно реагувати на успіхи, придумуючи контрзаходи. Для цієї задачі ідеально підійде інструмент SimilarWeb. Що це?

Сервіс SimilarWeb – функціональний інструмент для комплексного аналізу сайтів. У тому числі і ваших конкурентів. З його допомогою можна знайти лідерів в конкретній ніші і перевірити всі ключові пункти: канали просування, адаптивність сайту та ін. Інформація виводиться в табличному і графічному вигляді, а при необхідності її можна вивантажити файлом для докладного вивчення на ноутбуці чи смартфоні.

Пару слів про інструмент SimilarWeb

SimilarWeb – англомовний сервіс, і це може викликати труднощі у користувачів, які погано володіють англійською. Але з іншого боку тут можна аналізувати площадки з різних країн світу – а це вже однозначний плюс.

Що стосується доступності, то інструмент SimilarWeb являється умовно-безкоштовним. Стандартні функції доступні всім. Але якщо потрібно регулярно аналізувати сайти, то бажано оформити платну підписку. Так сервіс буде показувати набагато більше інформації по будь-якому веб-ресурсу.

Як працювати з сервісом SimilarWeb: детальна інструкція

Простому вебмайстру чи оптимізатору вистачить і стандартних функцій, доступних у безкоштовній версії SimilarWeb. Власне, нижче ми розглянемо детальну інструкцію, як працювати з сервісом, і яку інформацію можна отримати.

Реєстрація на SimilarWeb не потрібна. Досить просто зайти на головну сторінку і в верхньому лівому кутку вказати домен сайту конкурента. Через пару секунд сервіс покаже корисні блоки даних:

  1. Трафік. Тут відображається трафік з усіх пристроїв за останні півроку, кількість візитів, середня тривалість відвідувань, кількість переглянутих сторінок, процент відмов.
  2. Географія. Тут показується статистика відвідувань з різних країн. На карті світу виділені ключові регіони, і поруч показаний відсоток користувачів, які заходять з кожної конкретної країни.
  3. Канали трафіку. Виводиться діаграма, в якій показані всі джерела трафіку: пошуковий, реферальний, рекламний, з соцмереж і т.д. І поруч – відсоток користувачів, які дає кожен канал.
  4. Детальна інформація про шляхи користувачів. Тут показується, звідки прийшли користувачі (з Яндекса, Гуглу або іншого сайту), і куди пішли після вивчення інформації на веб-ресурсі конкурента. Якщо знову в пошукову систему – то свою проблему вони не вирішили.
  5. Пошуковий трафік. В даному блоці показується більше інформації по трафіку з пошуку. Зокрема, відображається відсоток природного і сплаченого трафіку. І поруч – найбільш популярні ключові запити, за якими користувачі заходять на сайт.
  6. Соціальний трафік. Тут відображається трафік з соцмереж. На основі простої гістограми нескладно зрозуміти, яка площадка приводить найбільшу кількість користувачів, а з якою варто попрацювати щільніше.
  7. Інтереси аудиторії. Тут показуються найбільш популярні категорії площадки. А нижче – сайти конкурентів, якими теж цікавляться користувачі.

Ось таким чином виконується аналіз конкурентів за допомогою SimilarWeb. Але це за умови, що ви їх знаєте. А якщо ні? Що робити в такому випадку? Спеціально для таких ситуацій у сервіса є додаткові інструменти.

Як виконати аналіз конкурентів за допомогою SimilarWeb, про яких ви не знаєте?

Якщо конкуренти невідомі, їх можна знайти за допомогою спеціального функціоналу SimilarWeb.

Перший спосіб – вибрати в меню пункт «Resources», а потім відкрити пункт «Top Websites».

симиларвеб

Для економії часу вкажіть конкретну категорію (галузь) та країну. Так вдасться відфільтрувати величезний список сайтів і відобразити ті, які вважаються кращими в сфері.

У безкоштовної версії показується 5 конкурентів. Якщо цього мало – можна оформити платну підписку. А далі залишиться скопіювати URL-адреси і проаналізувати сайти конкурентів окремо (за приведеною вище інструкцією).

Другий спосіб складніше, плюс тут потрібна платна підписка для доступу до розділу «Tools». На вибір пропонуються такі функції:

  1. Custom Dashboards. Це спеціальна панель моніторингу. Її можна налаштувати, щоб сервіс щодня відстежував показники веб-ресурсу конкурента.
  2. Website Analysis. Покращена версія інструменту, що аналізує відвідуваність площадки. Показує більше даних, ніж безкоштовний аналог.
  3. Industry Analysis. Даний інструмент аналізує заповнюваність і рівень конкурентності в конкретній ніші в рамках зазначеної країни. Актуальний для тих, хто не визначився з тематикою сайту. Адже з його допомогою можна зрозуміти, в якій галузі найвигідніше створювати новий веб-ресурс.
  4. Keyword Analysis. Виводить дані по конкурентному запиту. Показує його частотність, середню ціну за клік, частку природного і платного трафіку та ін.

Кому підійде сервіс SimilarWeb?

Виконувати аналіз сайту сервісом SimilarWeb можуть всі бажаючі. Якщо у вас невеликий сайт-візитка чи блог – вистачить і безкоштовної версії, адже інформації вона надає достатньо. Власникам середніх і крупних площадок бажано оформити хоча б мінімальну підписку, щоб провести аналіз сайту з сервісом SimilarWeb і отримати більше корисної інформації.

А оптимізаторам, які просувають клієнтські веб-ресурси, бажано брати більш дорогий тариф. Він окупиться в будь-якому випадку. Зате по кожному аналізованому сайту сервіс SimilarWeb надаватиме максимум інформації, аж до наявності VPS серверу – а в подібних випадках важлива кожна дрібниця.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям: