Корисні вебінари від Collaborator у квітні
Хостинг-провайдер Cityhost виступає партнером у серії вебінарів від Collaborator. У матеріалі анонси вебінарів квітня.
Поради по проведенню маркетингу в період пандемії
Пандемія COVID-19 поставила суспільство в надзвичайно складну ситуацію, що охоплює багато рівні.
Як дізнатися хостинг чужого сайту
Часто виникає необхідність дізнатися хостинг сайту. Наприклад, щоб зрозуміти, послугами якого провайдера користується конкурент.
Керівництво по використанню сервісу оцінки сайту PR CY
Всім, хто займається SEO-просуванням сайтів, потрібно обов'язково користуватися SEO сервісами
Як зробити SEO-рутину простіше і ефективніше: огляд сервісу PRNEWS.IO
PRNEWS.IO - сервіс, який дозволяє швидко і просто публікувати власні статті і прес-релізи в ЗМІ. У нашому огляді всі подробиці про сервіс.
Корисні сервіси для аналізу конкурентів
В даний час є безліч сервісів, які займаються докладним аналізом конкурентів.
Огляд сервісу SimilarWeb
Під час просування сайту потрібно не тільки перевіряти його трафік і позиції, але і стежити за конкурентами.
Огляд сервісу Quirktools
Адаптивність сайту – важливий момент, який треба враховувати при SEO-просуванні.
Фільтри пошукової системи Google
Фільтр Google Panda - являє собою алгоритм, в завдання якого входить песимізація позицій сайтів з контентом низької якості.
Що таке ранжирування посилань
Що значить ранжирування посилань? Це певний алгоритм, який застосовується пошуковими системами для розрахунку місця сайту
Огляд сервісу 2ip
Сервіс 2ip – один з популярних інструментів в арсеналі веб-майстрів і SEO-оптимізаторів.
Кращі сервіси для перевірки позицій сайту
Ручна перевірка позицій сайта - це довгий і тоскне справу. Краще користуватися сервісами.
Якщо внутрішня оптимізація сайту направлена на роботу з самим веб-ресурсом, то зовнішня – на роботу з його посилальним профілем. За допомогою якісних посилань можна дати зрозуміти пошуковим системам, що проект цікавий користувачам, його обговорюють і рекомендують. Чим більше лінків – тим вище авторітность площадки в очах пошукових систем. Зрозуміло, посилання повинні бути якісними - однією кількістю потрібного результату не домогтися.
Щоб зовнішня оптимізація сайту дала хороший ефект, потрібно розбиратися в різновидах посилань. І розуміти, які використовувати, а від яких краще відмовитися.
Так, існують:
Всі вони пов'язані між собою і не виключають один одного. Наприклад, анкорне посилання може бути платним, відкритим, трастовим, активним. Або ж закритим, безкоштовним, неактивним, спамним і тимчасовим. Іншими словами, тут можливі комбінації в будь-якому порядку.
З яких посилань повинен складатися посилальний профіль? Складно сказати. Для кожного сайту контрольний профіль буде різним. Головне – щоб посилання були якісними. І бажано, звичайно ж, намагатися робити посилальний профіль максимально різноманітним, тобто використовувати різні види лінків. При такому підході зовнішня оптимізація дасть потрібний результат.
Виняток становлять посилання:
Від даних лінків бажано відмовитися. А решту види можна використовувати в будь-якій комбінації.
Тепер ви знаєте, що таке зовнішня оптимізація. По суті, вона спрямована на роботу над репутацією сайту в очах пошукових систем. Чим більше у веб-ресурсу якісних посилань – тим вище авторитет. І тим кращими будуть позиції в пошуковій видачі.
Робота над посилальним профілем є важливою частиною пошукової оптимізації. Тому їй потрібно приділяти не меншу увагу, аніж внутрішньої оптимізації сайту. Детальніше про важливі аспекти роботи над зовнішньою оптимізацією читайте в блозі компанії CityHost.