Фільтр Google Panda - являє собою алгоритм, в завдання якого входить песимізація позицій сайтів з контентом низької якості.
Що значить ранжирування посилань? Це певний алгоритм, який застосовується пошуковими системами для розрахунку місця сайту
Сервіс 2ip – один з популярних інструментів в арсеналі веб-майстрів і SEO-оптимізаторів.
Ручна перевірка позицій сайта - це довгий і тоскне справу. Краще користуватися сервісами.
Пандемія COVID-19 поставила суспільство в надзвичайно складну ситуацію, що охоплює багато рівні.
Часто виникає необхідність дізнатися хостинг сайту. Наприклад, щоб зрозуміти, послугами якого провайдера користується конкурент.
Всім, хто займається SEO-просуванням сайтів, потрібно обов'язково користуватися SEO сервісами
Smmplanner – спеціалізований сервіс для просування сайту в соціальних мережах.
В даний час є безліч сервісів, які займаються докладним аналізом конкурентів.
Під час просування сайту потрібно не тільки перевіряти його трафік і позиції, але і стежити за конкурентами.
Адаптивність сайту – важливий момент, який треба враховувати при SEO-просуванні.
Якщо позиції сайту різко просіли, рекомендується відразу перевірити сайт на санкції з боку пошукових систем.
Якщо внутрішня оптимізація сайту направлена на роботу з самим веб-ресурсом, то зовнішня – на роботу з його посилальним профілем. За допомогою якісних посилань можна дати зрозуміти пошуковим системам, що проект цікавий користувачам, його обговорюють і рекомендують. Чим більше лінків – тим вище авторітность площадки в очах пошукових систем. Зрозуміло, посилання повинні бути якісними - однією кількістю потрібного результату не домогтися.
Щоб зовнішня оптимізація сайту дала хороший ефект, потрібно розбиратися в різновидах посилань. І розуміти, які використовувати, а від яких краще відмовитися.
Так, існують:
Всі вони пов'язані між собою і не виключають один одного. Наприклад, анкорне посилання може бути платним, відкритим, трастовим, активним. Або ж закритим, безкоштовним, неактивним, спамним і тимчасовим. Іншими словами, тут можливі комбінації в будь-якому порядку.
З яких посилань повинен складатися посилальний профіль? Складно сказати. Для кожного сайту контрольний профіль буде різним. Головне – щоб посилання були якісними. І бажано, звичайно ж, намагатися робити посилальний профіль максимально різноманітним, тобто використовувати різні види лінків. При такому підході зовнішня оптимізація дасть потрібний результат.
Виняток становлять посилання:
Від даних лінків бажано відмовитися. А решту види можна використовувати в будь-якій комбінації.
Тепер ви знаєте, що таке зовнішня оптимізація. По суті, вона спрямована на роботу над репутацією сайту в очах пошукових систем. Чим більше у веб-ресурсу якісних посилань – тим вище авторитет. І тим кращими будуть позиції в пошуковій видачі.
Робота над посилальним профілем є важливою частиною пошукової оптимізації. Тому їй потрібно приділяти не меншу увагу, аніж внутрішньої оптимізації сайту. Детальніше про важливі аспекти роботи над зовнішньою оптимізацією читайте в блозі компанії CityHost.