Покрокова інструкція як користуватися сервісом Smmplanner
Smmplanner – спеціалізований сервіс для просування сайту в соціальних мережах.
Як знайти зовнішні посилання на сайт
Кількість і якість зовнішніх лінків, що посилаються на веб-сайт – один з ключових показників ефективності SEO
Як і де розміщувати безкоштовні зворотні посилання на сайт
Певна річ, знайдені площадки треба обов'язково перевіряти на якість, дивитися їх авторитетність.
Корисні інструменти для визначення cанкцій пошукових систем
Якщо позиції сайту різко просіли, рекомендується відразу перевірити сайт на санкції з боку пошукових систем.
Інструкція по роботі з сервісом linkpad
Під час роботи над зовнішньою оптимізацією сайту часто доводиться користуватися сервісом Linkpad.
Основні біржі вічних посилань
Пропонуємо вам огляд п'яти найкращих бірж вічних посилань, на яких можна отримати якісні посилання.
Як користуватися програмою Netpeak Spider
Netpeak Spider – популярна програма, що спеціалізується на технічному аудиті.
Ознаки природних посилань
Пошуковики щорічно змінюють правила гри в SEO, придумують алгоритми, ускладнюють життя.
Як працювати з біржею вічних посилань GoGetLinks
Біржа посилань GoGetLinks займає лідируюче місце серед аналогічних сервісів.
Як працювати з біржею Miralinks
Miralinks – одна з популярних площадок для розміщення вічних посилань.
Якщо внутрішня оптимізація сайту направлена на роботу з самим веб-ресурсом, то зовнішня – на роботу з його посилальним профілем. За допомогою якісних посилань можна дати зрозуміти пошуковим системам, що проект цікавий користувачам, його обговорюють і рекомендують. Чим більше лінків – тим вище авторітность площадки в очах пошукових систем. Зрозуміло, посилання повинні бути якісними - однією кількістю потрібного результату не домогтися.
Щоб зовнішня оптимізація сайту дала хороший ефект, потрібно розбиратися в різновидах посилань. І розуміти, які використовувати, а від яких краще відмовитися.
Так, існують:
Всі вони пов'язані між собою і не виключають один одного. Наприклад, анкорне посилання може бути платним, відкритим, трастовим, активним. Або ж закритим, безкоштовним, неактивним, спамним і тимчасовим. Іншими словами, тут можливі комбінації в будь-якому порядку.
З яких посилань повинен складатися посилальний профіль? Складно сказати. Для кожного сайту контрольний профіль буде різним. Головне – щоб посилання були якісними. І бажано, звичайно ж, намагатися робити посилальний профіль максимально різноманітним, тобто використовувати різні види лінків. При такому підході зовнішня оптимізація дасть потрібний результат.
Виняток становлять посилання:
Від даних лінків бажано відмовитися. А решту види можна використовувати в будь-якій комбінації.
Тепер ви знаєте, що таке зовнішня оптимізація. По суті, вона спрямована на роботу над репутацією сайту в очах пошукових систем. Чим більше у веб-ресурсу якісних посилань – тим вище авторитет. І тим кращими будуть позиції в пошуковій видачі.
Робота над посилальним профілем є важливою частиною пошукової оптимізації. Тому їй потрібно приділяти не меншу увагу, аніж внутрішньої оптимізації сайту. Детальніше про важливі аспекти роботи над зовнішньою оптимізацією читайте в блозі компанії CityHost.