CityHost.UA
Допомога і підтримка

Зовнішня оптимізація

blog 559 Як розкрутити сайт за допомогою соцмереж

Соцмережі — додатковий спосіб просування сайту. Розповідаємо, як використовувати найпопулярніші платформи для SEO та підвищення трафіку.

blog 533 SEO на мінімалках — що власник сайту може зробити самостійно для просування сайту без залучення спеціалістів

SEO — довготривала та складна робота, яка потребує залучення спеціалістів. Але деякі покращення можливо провести на своєму сайті самостійно.

blog 495 Як додати компанію на Google Maps у 2023 році

Карти Google знову відкривають доступ до позначення об’єктів в Україні. Якщо ви досі не додали свій бізнес на карту — саме час це зробити.

blog 432 Як підвищити авторитет домена: перевірка та покращення показника DA

Що таке авторитет домену і як він впливає на SEO. Наші друзі з Collaborator.pro діляться дієвими порадами, як перевірити та підвищити DA.

blog 553 Як побудувати сильний посилальний профіль сайту у 2024 році

У цій статті ви знайдете всю найціннішу інформацію про лінкбілдінг та ефективні стратегії отримання посилань для свого сайту.

blog 527 Як робити UTM-мітки та для чого вони потрібні

Як дізнатися, яка з рекламних кампаній спрацювала краще, якщо вони запущені одночасно? За допомогою UTM-міток, про які поговоримо в цій статті.

blog 468 ТОП-10 порад із SEO та лінкбілдингу на 2023 рік

У грудні ми побували на SEO-конференції від Collaborator, дізналися багато цікавого. Яким буде просування сайтів у 2023 році: поради від лекторів

blog 373 Корисні вебінари від Collaborator у квітні

Хостинг-провайдер Cityhost виступає партнером у серії вебінарів від Collaborator. У матеріалі анонси вебінарів квітня. 

blog 539 Оновлення Google в березні 2024 року — пошукова система розгортає глобальний апдейт

Свіжі оновлення Google істотно вплинуть на видачу. Які дії тепер вважатимуться маніпуляціями — читайте у статті.

blog 508 Що таке посилання nofollow і dofollow, і чому обидва види потрібні для SEO-просування сайту

Створюєте стратегію побудови посилань і вирішуєте, чи потрібні вам nofollow? Прочитайте статтю, щоб дізнатися про їхній вплив на ранжування сайту

blog 453 Як вік сайту впливає на просування в Google

Скільки потрібно часу, щоб Google проіндексував сайт? Чи може молодий сайт одразу вийти в ТОП? Довго чекати? Відповідаємо на питання у статті.

blog 371 Як зробити SEO-рутину простіше і ефективніше: огляд сервісу PRNEWS.IO

PRNEWS.IO - сервіс, який дозволяє швидко і просто публікувати власні статті і прес-релізи в ЗМІ. У нашому огляді всі подробиці про сервіс.

Якщо внутрішня оптимізація сайту направлена ​​на роботу з самим веб-ресурсом, то зовнішня – на роботу з його посилальним профілем. За допомогою якісних посилань можна дати зрозуміти пошуковим системам, що проект цікавий користувачам, його обговорюють і рекомендують. Чим більше лінків – тим вище авторітность площадки в очах пошукових систем. Зрозуміло, посилання повинні бути якісними - однією кількістю потрібного результату не домогтися.

Основні види посилань

Щоб зовнішня оптимізація сайту дала хороший ефект, потрібно розбиратися в різновидах посилань. І розуміти, які використовувати, а від яких краще відмовитися.

Так, існують:

Всі вони пов'язані між собою і не виключають один одного. Наприклад, анкорне посилання може бути платним, відкритим, трастовим, активним. Або ж закритим, безкоштовним, неактивним, спамним і тимчасовим. Іншими словами, тут можливі комбінації в будь-якому порядку.

З яких посилань повинен складатися посилальний профіль? Складно сказати. Для кожного сайту контрольний профіль буде різним. Головне – щоб посилання були якісними. І бажано, звичайно ж, намагатися робити посилальний профіль максимально різноманітним, тобто використовувати різні види лінків. При такому підході зовнішня оптимізація дасть потрібний результат.

Виняток становлять посилання:

  1. Спамні. Вони мають низьку якість, та й за спам пошуковики по голові не погладять.
  2. Тимчасові. Подібні посилання треба щомісяця продовжувати. Якщо забути – вони миттєво зникнуть. Щоб уникнути цього, краще не використовувати їх зовсім.
  3. Закриті. Вони не передают вагу сайту, а тому в них немає ніякого сенсу. А якщо закриті посилання ще й покупні – то це і викинуті на вітер гроші.

Від даних лінків бажано відмовитися. А решту види можна використовувати в будь-якій комбінації.

Працюйте над зовнішньою оптимізацією з розумом!

Тепер ви знаєте, що таке зовнішня оптимізація. По суті, вона спрямована на роботу над репутацією сайту в очах пошукових систем. Чим більше у веб-ресурсу якісних посилань – тим вище авторитет. І тим кращими будуть позиції в пошуковій видачі.

Робота над посилальним профілем є важливою частиною пошукової оптимізації. Тому їй потрібно приділяти не меншу увагу, аніж внутрішньої оптимізації сайту. Детальніше про важливі аспекти роботи над зовнішньою оптимізацією читайте в блозі компанії CityHost.