CityHost.UA
Допомога і підтримка

Як зробити хайлайтс в Інстаграм: покрокова інструкція

 28773
24.01.2024
article

 

 

Instagram Highlights – це відома функція однієї з найбільших соцмережі у світі, яка дала змогу розвивати бренд навіть без свого сайту. Вона стала «золотою серединою» між публікаціями, створення яких вимагає багато часу, та швидкоплинними сторізами. І хоча така можливість з'явилася ще у 2017 році, багато людей не знає, як зробити хайлайтс в Інстаграм, скільки додавати stories в категорію та чому потрібно одразу продумувати їхню структуру. Однак не варто хвилюватися, адже прямо зараз ми розберемо всі можливості «вічних сторіз» та дамо відповіді на поширені запитання.

Що таке хайлайтс в Інстаграм та для чого вони потрібні

Хайлайтс (Stories Highlights) в Instagram – це функція, яка дозволяє користувачам зберігати та відображати свої тимчасові сторіз у вигляді постійних колекцій на своїх профілях. Кожна колекція складається з певної кількості історій, які користувачі можуть передивлятися навіть через 24 години після їх додавання в соцмережу.

Як виглядають хайлайтс в Інстаграм на сторінці Cityhost

Ви можете подивитися, як виглядають хайлайти на офіційній сторінці Cityhost в Інстаграм. І рекомендуємо одразу підписатися, щоб більше дізнаватися про нашу роботу. Тут ми розповідаємо про наші основні послуги, такі як хостинг або сервери, ділимося новинами та цікавими статтями з блогу. 

Хайлайтс знаходяться після біографії користувача та перед публікаціями. І таке розміщення компанії та особисті бренди успішно використовують в наступних цілях:

  • Зручна навігація. Можна розподілити усі важливі історії по окремих категоріях (про компанію, продукти, відгуки тощо), створивши зручну навігацію для користувачів Instagram.

  • Окрема бізнес-інформація. Категорія «Про нас» допомагає підсилити бренд, розповідаючи про історію компанії, цінності, команду, цікаві факти в більш неформальний спосіб, аніж публікації.

  • Залаштункові моменти. Знайомство читачів зі співробітниками, процесом створення та реалізації продуктів.

  • Реальні відгуки. Окрема категорія з 5-10 відгуками здатна чудово розповісти про окрему людину або компанію, переконати користувача соцмережі скористатися послугами або придбати товар.

  • Найкращі продукти. Такий хайлайт відображає кращі товари та послуги, допомагаючи зміцнити бренд та підвищити продажі.

  • Корисна інформація. Хайлайтс з корисною інформацією (підбірки сервісів, поради, інструкції) відображають щире прагнення допомогти людям, що підвищує лояльність користувачів до бренду.

Хайлайтс схожі на навігацію сайтів: як і відвідувач веб-ресурсу, користувач Інстаграм може перейти на конкретну сторінку та дізнатися лише ту інформацію, яка йому потрібна. Тобто вам буде легше перенаправити людину на сайт компанії, адже вона вже познайомиться з основною структурою веб-ресурсів за допомогою Stories Highlights. 

Читайте також: Мультипосилання: що це таке і як їх створювати за допомогою сервісів

Недорогий та захищений український хостинг для сайту

Зручна навігація: правила створення ефективних хайлайтсів

Основна задача «вічних сторіз» – створити для користувача зручний шлях від першого знайомства з брендом до потрібної дії, наприклад, замовлення продукту чи використання послуги. Вам потрібно одразу зробити план, а вже потім кожна людина сама вирішить, чи їй краще вибрати окрему категорію, чи дивитися highlights з першої до останньої.  

Для отримання найкращого ефекту радимо дотримуватися основних правил створення хайлайтсів:

  • Обмежена кількість категорій. На телефоні відображається 4-5 категорій – достатньо для ознайомлення з брендом, без витрати додаткового часу користувача на пролистування хайлайтсів.

  • Обмежена кількість символів. Назва категорії може складатися максимум з 15 символів з пробілами, при цьому відображається лише 10 символів.

  • Професійні обкладинки. Рекомендуємо створювати обкладинки в одному стилі (кольори бренду або мінімалістичний варіант), які одразу будуть інформувати користувача про вміст категорії.

  • Правильні розміри. Основне зображення категорії повинно бути розміром 1080 x 1920 пікселів зі співвідношенням сторін 9:16. 

  • Додавання активних або архівних сторіз. Вміст категорії може складатися лише з історій після 2017 року або з моменту активації архіву. І хайлайтси можна створювати лише з опублікованих сторіз.

  • Правильна кількість «вічних сторіз». До своїх найкращих моментів можна додати максимум 100 сторіз. Однак ми радимо обмежитися 5-10 сторізами, щоб не перевантажувати користувача інформацією.

  • Автоматична зміна структури. Після додавання нової сторіз в хайлайтс, він автоматично переноситься на перше місце.

Останній момент дуже неприємний, адже порушує продуману вами структуру, тобто шлях користувача від першого знайомства з компанією до замовлення продукту. Якщо хочете відновити початкову послідовність іконок після оновлення highlights, зробіть наступне: 

  1. Відкрийте потрібну категорію.

  2. Натисніть три крапки.

  3. Перейдіть в редагування хайлайтс.

  4. Додайте будь-яку історію.

Коли категорія перейде на потрібне вам місце, знову її відкрийте, натисніть три крапки та «Редагувати». Знайдіть останню додану сторіз та просто її видаліть. Так ви зможете завжди спокійно оновлювати Instagram Highlights, зберігаючи продуману вами структуру категорій.

Читайте також: Що таке коефіцієнт залучення в соціальних мережах

Як створити обкладинку для хайлайтс в Інстаграм

В правилах хайлайтс ми вказали пункт «Професійні обкладинки». Для їх створення не потрібно наймати професійного дизайнера чи витрачати час на вивчення Photoshop. Для цього підійде безкоштовна Canva, працювати з якою можна в браузері, десктопній версії або в додатку на смартфоні. 

Ми створили покрокову інструкцію зі створення обкладинки для хайлайтс в Canva:

  1. Перейдіть на сторінку з шаблонами.

Шаблони для інстаграм хайлайтс на сервісі Canva

  1. Виберіть та натисніть на потрібний шаблон.

  2. Якщо тема подобається, натисніть «Налаштувати».

Як створити обкладинку для хайлайтс на сервісі Canva

  1. Потім виберіть «Файл» та натисніть «Скачати».

Як створити іконку для Інстаграм хайлайтс

  1. Виберіть потрібні налаштування та натисніть «Завантажити».

Як завантажити шаблон для Інстаграм хайлайтс з Canva

  1. Розпакуйте архів та видаліть непотрібні іконки.

  2. Перейдіть до редагування потрібного хайлайтсу в Інстаграм.

  3. Натисніть «Змінити обкладинку» та додайте зображення. 

Для використання Canva достатньо пройти стандартну реєстрацію через email чи швидку за допомогою однієї з соцмереж або акаунта Gmail. Сервісом можна користуватися безкоштовно, але деякі функції та шаблони будуть недоступні. Хоча обрані шаблони завжди можна відредагувати, змінивши будь-які деталі, враховуючи фон, кольори, іконки, ефекти.

Процес редагування шаблону для Інстаграм хайлайтс

Як зробити хайлайтс в Інстаграм: покрокова інструкція

Перед створенням «вічних сторіз» радимо детально продумати їхню структуру та наповнення. Для кращого планування використовуйте перевірений принцип: від «користувач вас не знає» до «людина вам довіряє та готова стати вашим клієнтом». Тобто спочатку познайомте її з брендом, покажіть закулісні моменти та відгуки клієнтів, потім представте свої продукти/послуги, а останню категорію виділіть під заклик до дії.

Тепер детально розглянемо, як зробити хайлайтс в Instagram:

  1. Перейдіть у свій профіль.

  2. У відповідному місці натисніть «+» («Створити»).

Як створити хайлайтс в Інстаграм: етап 2

  1. Виберіть потрібні історії з архіву (нагадуємо: хайлайтси можна наповнювати лише вже опублікованими історіями) та натисніть «Далі».

Як створити хайлайтс в Інстаграм: етап 3

  1. Вкажіть назву хайлайта (до 15 символів з пробілами).

Як створити хайлайтс в Інстаграм: етап 4

  1. Натисніть «Редагувати обкладинку» та додайте зображення.

  2. Натисніть «Готово», а потім повторіть ті ж самі дії для кожної категорії. 

Є й інший спосіб створити хайлайтс в Інстаграм:

  1. Перейдіть у свій профіль.

  2. Натисніть на три риски в верхньому правому кутку.

Альтернативний спосіб створити хайлайтс в Інстаграм

  1. Виберіть «Архів».

Альтернативний спосіб створити хайлайтс в Інстаграм: етап 3

  1. Натисніть на потрібну історію, а потім «У вибране».

Альтернативний спосіб створити хайлайтс в Інстаграм: етап 4

  1. Далі виберіть потрібну категорію або створіть нову.

  2. Додайте назву та натисніть «Готово».

Тільки враховуйте наступне: якщо створюєте новий хайлайтс таким способом, потім потрібно буде окремо додавати обкладинку. Але в цьому немає нічого складного:

  1. Натисніть на потрібну категорію.

  2. Натисніть на три крапки в нижньому правому кутку.

Як додати обкладинку хайлайтс в Інстаграм

  1. Виберіть «Редагувати вибране».

  2. Виберіть «Редагувати обкладинку».

  3. Додайте зображення та натисніть «Готово».

Однак на цьому Instagram не зупинився, а вирішив ще більше спростити процес додавання контенту в Highlights. Ви можете просто перейти у свої історії та натиснути «У вибране», після чого додати історію в наявну категорію або створити нову.

Сторіз залишаються в хайлайтсі до тих пір, поки ви самі їх не вилучите (або не видалите саму категорію). Однак ми рекомендуємо оновлювати вміст highlights принаймні кожні 8-12 тижнів, щоб завжди давати потенційним клієнтам нову інформацію.

Читайте також: Як створити бізнес-сторінку в Facebook

Висновок

Хайлайтс в Інстаграм – це безкоштовний ефективний спосіб розповісти користувачам однієї з найпопулярніших соцмереж у світі про ваш бренд, команду, показати закулісні моменти, відгуки, продукти або послуги та ціни, поділитися корисною інформацією. Правильно створена стратегія роботи з Instagram Highlights допоможе покращити репутацію бренду, знайти нових клієнтів та підвищити продажі.

Створення хайлайтс в Інстаграм складається з максимально простих дій, а весь процес займає 3-5 хвилин. Завдяки шаблонам можна швидко знайти гарні іконки або створити на їхній основі брендовані обкладинки категорій. А наповнювати «вічні сторіз» можна вже опублікованими історіями, постійно підтримуючи інтерес користувачів до вашого бренду!

Де вигідно купити домен сайту в Україні


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям:

Автор: Богдана Гайворонська

Журналіст (з 2003 року), IT-копірайтер (з 2013 року), контент-маркетолог Cityhost.ua. Спеціалізується на статтях про технології, створення та просування сайтів.