CityHost.UA
Допомога і підтримка

Як оформити свій канал на YouTube

 12615
29.04.2020
article

Зареєструвати Youtube канал нескладно. Але він просто стане одним з багатьох і загубиться. Щоб зробити його популярним, необхідно вкласти чимало сил у створення якісних відеороликів. І перше, з чого треба почати – це оформлення Youtube каналу.

Чому? Youtube канал повинен бути привабливим для користувачів, запам'ятовуватися з першого разу, стимулювати на підписку і подальше відвідування. І цьому треба приділити особливу увагу. Як оформити Youtube канал? Цьому і присвячена наша стаття.

Оформлення Youtube каналу: покрокова інструкція

Плануючи створення Ютуб-каналу, необхідно продумати його ідею і спрямованість, визначити цільову аудиторію, поставити цілі, які він буде виконувати. Це ви вже повинні були зробити.

Тепер пора подумати про креативне оформлення. Навіть супер цікаві і корисні ролики можуть не знайти глядачів, якщо вибрана безглузда назва каналу на Youtube. Або якщо він погано оформлений.

Тому після реєстрації на Ютубі треба виділити час, щоб привести канал у належний вигляд. Це потрібно, аби зробити його унікальним, таким, що запам'ятовується, привертає увагу.

Для цього слід знати ключові етапи оформлення Youtube каналу. Їх багато, тому розглянемо кожен крок докладніше.

Назва

Назву Ютуб-каналу потрібно вводити на етапі реєстрації. Тому про неї слід подумати заздалегідь. Втім, на перших порах можна написати будь-яку назву, адже вона редагується в будь-який момент.

У назві вказують:

  1. Власне ім'я. Такий варіант підходить для людей, які ведуть особистий блог або відеощоденник. Вказують ім'я і користувачі, які просувають свої таланти або продають дизайнерські штучки.
  2. Найменування бренду. Даний варіант актуальний для комерційних проектів. Тобто, для компаній, які створюють Youtube-канал, щоб зробити просування сайту більш ефективним. І заодно – отримувати потік користувачів з нового джерела.
  3. Ключовий запит. Вказується основний, найбільш релевантний тематиці каналу запит. Такий, щоб користувачі відразу зрозуміли, чому він присвячений.

Аватар

Аватар – візитна картка Youtube-каналу. По ньому користувачі будуть пізнавати вас серед численних підписок. Він показується:

  • на головній сторінці;
  • в пошуку;
  • на сайтах статистики та реклами.

Також аватар показується в ваших коментарях. Тому необхідно постаратися зробити його унікальним, таким, що запам'ятовується і асоціюється лише з вашим каналом. Тут можна використовувати особисту фотографію, лого компанії або символ бренду. Звісно, шо картинка повинна бути якісною, чіткою, з високою роздільною здатністю.

Шапка

Шапка (обкладинка) відображається у верхній частині головної сторінки. Займає всю ширину екрану. Це перше, що бачать користувачі при відвідуванні каналу, тому постарайтеся максимально точно розкрити його специфіку за допомогою зображення. Так, щоб будь-яка людина зрозуміла, куди вона зайшла. Звісно, картинка повинна бути красивою та унікальною (брати з інтернету не рекомендується).

В обкладинці необхідно вказувати ключову інформацію про канал. Наприклад, доменне ім'я сайту, контакти для зв'язку, анонси, посилання, заклики до дії.

І обов'язково перевіряйте, як вона виглядає на різних пристроях. Користувачі заходять на Youtube-канал з комп'ютерів і ноутбуків, смартфонів і планшетів. А у всіх пристроїв різні розміри екранів.

Текстова інформація

Текст на Youtube каналі – один з ключових елементів для його просування. При написанні враховуйте прості рекомендації:

  • оптимальна довжина тексту – до 1000 символів без пробілів;
  • опис має бути коротким, лаконічним, без помилок;
  • описуйте специфіку каналу чітко і по суті, підкресліть, що користувачі отримають, якщо підпишуться;
  • вказуйте корисну і цікаву інформацію (про себе і свою творчість, про фірму або бренд);
  • прописуйте ключові запити для пошукових систем (але дотримуйтесь балансу, щоб зберегти читабельність).

Трейлер

Оскільки на Ютуб користувачі заходять дивитися, а не читати, то крім опису для каналу потрібно створити якісний трейлер. Він являє собою короткий відеоролик, який автоматично показується при відвідуванні головної сторінки. Розкажіть в ньому про власний проект так, щоб нові користувачі захотіли підписатися з перших секунд.

Плейлисти

Тематичні плейлисти допомагають розділити відеоконтент на групи. Вони відображаються на головній сторінці та допомагають користувачам швидше знаходити цікаві їм ролики. Так ви впіймаєте одразу двох зайців: збільшите зацікавленість людей і підвищите позиції у видачі.

Оформлення відео роликів

Викласти відеролік на Ютуб – це півсправи. Його ще треба грамотно оформити. Процес оформлення ділиться на 3 етапи:

  1. Заставка. Її називають прев'юшкою або мініатюрою. Вона відображає суть відео. Показується при першому відкритті ролика (до моменту його включення). Для оформлення заставки можна взяти вдалий кадр з самого відеоролику. Або ж створити її в Photoshop, придумавши креативний заголовок і додавши інші елементи, які будуть привертати увагу.
  2. Фірмовий логотип. Це напівпрозорий значок, який вставляється в відеороликах. Підтверджує приналежність контенту до вашого Youtube-каналу. При копіюванні роликів без дозволу користувачі відразу побачать, звідки вони взяті. Логотип не повинен відволікати від перегляду контенту, тому його оформляють просто і лаконічно. Головне – щоб він був чітким і добре помітним.
  3. Теги. Вони прописуються для пошукових систем. Містять найбільш релевантні ключові запити, за якими користувачі зможуть знайти вас з пошуку. Якщо не вставите теги самі – це автоматично зробить Youtube. Звісно, сервіс підбирає їх навмання, що погано позначиться на кількості переглядів і популярності каналу.

Підсумки

Тепер ви знаєте, як оформляти Youtube-канал, і навіщо це потрібно робити. Звертатися до фахівців не обов'язково. Маніпуляції дуже прості – достатньо мінімальних навичок роботи в Photoshop або іншому графічному редакторі. Також є безліч безкоштовних сервісів (Crello, Bannerboo) і навіть готові шаблони в самому Youtube.

Наведені вище поради універсальні і підходять усім: тим, хто створив Youtube канал для просування сайту, для продажу товарів або для заробітку на рекламі. Специфіка бізнесу та обрана тематика не мають в даному випадку ніякого значення.

Рекомендується продумувати оформлення до реєстрації каналу на Ютубі. Після створення ви відразу зможете грамотно його оформити і з перших днів залучати користувачів, які цікавляться вашою тематикою.

По мірі розвитку каналу оформлення можна міняти. І це доведеться робити. Коли обзаведетеся величезною кількістю підписників – оформлення можна доручити фахівцям. Адже у каналів-мільйонників шапка, аватар, трейлер та інші елементи повинні бути виконані на відповідному рівні.

 


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям: