CityHost.UA
Допомога і підтримка

Мультипосилання: що це таке і як їх створювати за допомогою сервісів

 5778
22.09.2023
article

 

 

Мультипосилання — це зручний спосіб надати підписникам та потенційним клієнтам усю необхідну інформацію про компанію. Вони дозволяють обійти обмеження в Instagram, розмістивши максимум корисних відомостей на одній маленькій сторінці. Якість міні-лендингу впливає на показники звернень та продажів, тому важливо правильно підібрати платформу. Наша команда спростила процес, зібравши та проаналізувавши найкращі сервіси для створення мультипосилань з безкоштовним тарифом.

Що таке мультипосилання та для чого вони потрібні

Мультипосилання – це міні-лендинг, на якому розміщені всі посилання на ресурси компанії. Відкривши його, користувач може відразу дізнатися ключову інформацію, а потім подивитися набір сторінок та перейти на потрібну, наприклад, портфоліо спеціаліста або каталог товарів інтернет-магазину. Плюс можна зібрати всі соцмережі в одному місці, надавши підписнику та потенційному клієнту можливість вибору, а не обмежуючи його однією соціальною мережею.

що таке мультипосилання

Читайте також: Як створити свій сайт на шаблоні html та вивести його в інтернет — інструкція для початківців

Сучасні сервіси для створення мультипосилань дозволяють у пару кліків розробити сторінку, яка вирішуватиме наступні завдання:

  • централізація – зберігатиме посилання на ресурси компанії на одній фірмовій сторінці;

  • способи зв'язку – надаватиме зручний доступ до месенджерів, електронної пошти, мобільного телефону;

  • вирішення бізнес-завдань – прийматиме реєстрації та бронювання, зберігатиме акції та конкурси, інформацію про поточні та майбутні заходи;

  • збір зворотного зв'язку – надаватиме миттєвий доступ до опитувань або перенаправлятиме користувачів на відповідну сторінку;

  • брендування – підвищуватиме впізнаваність бренду завдяки логотипу, ілюстраціям, графічним елементам;

  • розширена аналітика – відображатиме ключові аналітичні відомості, враховуючи кількість кліків на кожне посилання, вік та країну користувача.

Мультипосилання в Україні потрібне кожній людині, яка бажає отримати вигоду від свого продукту. Наприклад, міні-лендинг часто використовують блогери (актори, письменники, музиканти), які бажають покращити показники на популярних майданчиках, будь то YouTube, TikTok, Spotify, Apple Music, Pinterest. А компаніям мультипосилання допомагають не тільки перенаправити підписників на потрібні сторінки, а й підвищити їхню лояльність до бренду.

Читайте також: Що таке tone of voice — яким тоном бренду говорити зі своєю аудиторією

Чим мультипосилання відрізняється від сайту

Мультипосилання відрізняється від сайту своєю структурою: один екран з коротким описом та ключовими посиланнями, замість численних блоків та сторінок на веб-ресурсі. Користувачеві не потрібно шукати потрібну інформацію, перемикаючись між сторінками, адже відомості про компанію та рекомендації винесені на перший екран. Це суттєво економить потенційним клієнтам час, підвищуючи їхню лояльність до бренду,  і відповідно, кількість звернень.

Для початківців та невеликих компаній мультипосилання – бюджетний варіант лендингу або багатосторінкового сайту. Багато сервісів для створення мультипосилань пропонують безплатний тариф, якого достатньо для розробки невеликої сторінки з фотографією, описом, рекомендаціями. Це дійсно вигідно, адже не потрібно платити веб-розробнику, купувати домен, щомісяця/щорічно сплачувати хостинг тощо.

Досвідченим фахівцям із постійними клієнтами, середньому та великому бізнесу вже потрібен сайт або інтернет-магазин. Але це не привід відмовлятись від мультипосилання, адже воно може допомогти перенаправити користувачів із соціальних мереж на веб-ресурс. До того ж мультипосилання допомагає відразу направити користувача на потрібну сторінку сайту, наприклад, каталог товарів або окремий продукт, портфоліо, блог зі статтями, відгуки клієнтів.

Чому такі популярні мультипосилання в Instagram

Основна причина популярності мультипосилання в Інстаграм – численні обмеження соціальної мережі. Instagram, як й інші соцмережі, намагається утримати користувача на своєму майданчику. Вона сприймає посилання на інші ресурси негативно, адже ви не просто йдете на інший майданчик, а ще й забираєте з собою користувачів.

мультипосилання в інстаграм

Instagram, щоб затримати користувачів, накладає низку обмежень:

  • коротке біо – розмір опису в шапці профілю максимум 150 символів;

  • незручні посилання в біо – раніше користувачі могли додати тільки один лінк, тому мультипосилання були особливо затребувані у бізнес-акаунтів. Зараз кожен може додати до 5 рекомендацій, але перемикатися між ними досі незручно, особливо, якщо порівнювати зі стильними лінками в міні-лендингу;

  • зникаючі посилання в історії – при додаванні stories можна вказати рекомендації, але такий контент зникне через 24 години;

  • неактивні посилання в постах – Instagram не дозволяє додавати активні рекомендації до постів.

Такі обмеження роблять мультипосилання в Інстаграм неймовірно популярними: ви дотримуєтеся правил майданчика та обходите обмеження одночасно. До того ж мультипосилання коротке, легко запам'ятовується та пишеться, тому людині досить один раз побачити рекомендацію, після чого вона зможе в будь-який час ввести посилання в адресному рядку браузера та перейти на гарно оформлену сторінку.

Які є сервіси для створення мультипосилань

Для створення міні-сайту не обов'язково мати навички програмування, витрачати величезну кількість часу та ресурсів. Головне – правильно підібрати майданчик, який надасть необхідні інструменти для розробки, редагування та аналізу ефективності міні-лендінгу. Ми заощадили ваш час, відібравши найкращі сервіси для створення мультипосилань, кожен з яких має безплатний тариф.

SendPulse – багатофункціональна маркетингова платформа

SendPulse – це популярна українська маркетингова платформа, яка надає можливість безкоштовно створити мультипосилання за 5 хвилин. Ви можете розробити готову візитку для перенаправлення користувачів на ключові ресурси компанії, оформлення портфоліо, реклами послуг та продуктів, прийому заявок від клієнтів, проведення акцій або конкурсів. І це все створюється у зручному конструкторі, який дозволяє відредагувати мультипосилання у будь-який час.

Сервіс для мультипосилань SendPulse

Сервіс SendPulse надає різноманітні функції для створення мультипосилання:

  • десятки готових яскравих шаблонів із можливістю редагування;

  • готова форма підписки для зручного збирання контактних даних;

  • підключення системи оплати, наприклад Fondy або PayPal;

  • швидкий запуск обмежених за часом акцій;

  • додавання автоматизованих повідомлень через чат-боти до WhatsApp, Instagram, Facebook, Telegram;

  • додавання систем аналітики, наприклад Google Analytics;

  • створення мультипосилань під таргетовану рекламу (піксель Facebook, проста верифікація домену через метатег).

Ви можете створити мультипосилання у SendPulse на необмеженому за часом безплатному тарифі. У ньому доступні вищеописані функції лише з обмеженою власною статистикою, менш функціональним таймером та закритим доступом до деяких не настільки суттєвих для міні-сайту функцій.

Читайте також: Прайс-агрегатори – як збільшити продажі за рахунок інших

Mssg.me – платформа для створення мультипосилань з функцією оплати

Сервіс для створення мультипосилань Mssg.me має значно менше можливостей, ніж SendPulse, але також надає базові інструменти та шаблони. Безплатно ви можете створити невеликий стильний міні-сайт з усіма ключовими сторінками, зокрема посилання на соцмережі та різні способи зв'язку.

Mssg.me – платформа для створення мультипосилань

У безкоштовній версії Mssg.me доступно:

  • 8 тем на вибір, які відрізняються палітрою кольорів;

  • оформлення профілю: додавання фото, заголовка, опису;

  • додавання посилань різних кольорів з іконками;

  • додавання месенджерів: WhatsApp, Telegram, Facebook Messenger;

  • сортування позицій рекомендацій;

  • класичний роздільник для групування блоків посилань;

  • базова аналітика: кількість переглядів візитки, кліків на рекомендації та месенджери.

Якщо цих функцій недостатньо, можете перейти на Mssg.me PRO, який коштує 5 доларів на місяць. Платний тариф відкриває доступ до додавання форм, каталогу товарів, цитат, списків, FAQ, таймеру, відео, докладної аналітики з підключенням сторонніх сервісів (Google Analytics, Facebook та TikTok pixel), та навіть підключення свого домену з безкоштовним SSL-сертифікатом. І це ще далеко не всі можливості!

Choko.Link – сервіс для створення мультипосилань з месенджерами

Choko.Link – зручний український сервіс для створення мультипосилань у мінімалістичному стилі. Він поступається попереднім платформам за кількістю доступних дизайнів, але також має всі необхідні інструменти, а платна версія коштує набагато дешевше.

Choko.Link – сервіс для створення мультипосилань

Серед численних можливостей Choko.Link варто виділити:

  • різноманітні кольорові теми із можливістю редагування;

  • стильні форми для збору заявок;

  • підключення популярних месенджерів, враховуючи WhatsApp, Facebook Messenger, Skype, Snapchat

  • власну детальну статистику переглядів та переходів;

  • просте підключення популярних систем аналітики Google Analytics та Facebook Pixel;

  • можливість додавання віджету мультипосилань на сайт.

У безоплатній версії Choko.Link можна створити одну сторінку з 5 блоками, а зі статистики є лише кількість переходів за посиланнями. У платній версії (50 гривень на місяць) можна створити до 11 мультипосилань із величезною кількістю блоків (до 25) на кожній. До того ж відкривається доступ до решти вищеописаних можливостей, а система автоматично видаляє напис «Хочу таку сторінку😍».

DigitTime – створення унікального мультипосилання зі зручним керуванням

DigitTime – це багатофункціональний сервіс для створення мультипосилань із повним контролем проектів. Він навіть має власну партнерську програму, яка дозволяє заробляти 20% з усіх платежів кожного користувача, який зареєструвався за вашим посиланням.

DigitTime – створення унікального мультипосилання

Серед численних можливостей DigitTime варто виділити:

  • створення унікального мультипосилання: індивідуальні кольори та дизайни, додавання своїх зображень, оптимізація сторінки;

  • автоматичні UTM-мітки для зручного відстеження дій відвідувачів;

  • підключення власного домену для покращення іміджу компанії та спрощеного просування міні-сайту;

  • додавання QR-кодів, які спрощують взаємодію з клієнтами;

  • підключення систем обробки платежів, наприклад PayPal;

  • збереження докладної статистики для аналізу даних та покращення ключових показників.

До недоліків безплатної версії DigitTime відноситься неможливість видалення логотипу платформи та рекламних оголошень. Проте вона приємно тішить можливостями (2 сторінки, 15 блоків, 10 посилань, 1 QR-код, збереження статистики, різні шрифти), вигідно відрізняючись від інших сервісів. До того ж завжди можна перейти на тариф PRO всього за 2.47 долара на місяць, отримавши ще більше можливостей, позбавившись логотипу платформи та реклами.

PassLink – красиві мультипосилання для соціальних мереж

PassLink – простий сервіс для створення мінімалістичних мультипосилань для соціальних мереж. Він пропонує платний та безоплатний тарифи, причому на останньому є достатньо інструментів для створення гарного міні-сайту. У безоплатній версії можна додати свій домен, а це позитивно впливає на репутацію компанії.

PassLink – красиві мультипосилання для соціальних мереж

Крім свого домену, PassLink абсолютно безкоштовно пропонує такі інструменти:

  • власні закінчення посилання;

  • прямі посилання для програм у телефоні;

  • власне фонове зображення;

  • різноманітні кольорові рішення для кнопок;

  • докладна внутрішня статистика (кількість переглядів та кліків).

На безкоштовному тарифі немає набридливих рекламних оголошень, але є логотип PassLinк. Однак ви завжди можете підключити платну версію (80 гривень на місяць), позбавившись позначки сервісу та додавши свій бренд внизу сторінки. Ви також отримаєте доступ до необмеженої кількості проектів, сторінок, рекомендацій та доменів, зможете використовувати свої шрифти, підключити Google Analytics та Facebook Pixels, встановити мета-теги (допоможуть просувати міні-сайт у пошукових системах).

Як правильно створити мультипосилання: покрокова інструкція зі скріншотами

Кожен вищеописаний сервіс для створення мультипосилань має базовий набір інструментів та розширені функції. Якщо хочете розробити міні-лендинг переважно для розміщення рекомендацій, тоді безкоштовної версії цілком достатньо. Якщо ж потрібне мультипосилання з унікальними дизайном та шрифтами, формами, QR-кодами, таймером, своїм доменом та іншими численними функціями, тоді варто перейти на платний тариф.

Ми розглянемо, як створити мультипосилання на SendPulse на безкоштовному тарифі:

  1. На головній сторінці натискаєте «Спробувати безкоштовно».

Як створити мультипосилання

  1. Реєструєтеся через стандартну форму (вводите ім'я, email, номер телефону, пароль), входите через акаунт Google або Facebook. Номер телефону потрібно вводити у всіх трьох способах реєстрації.

Реєстрація на SendPulse

  1. На вкладці «Сайти» натискаєте «Створити сайт безкоштовно».

Як створити сайт безкоштовно на сервісі SendPulse

  1. У спливаючому вікні вибираєте «міні-лендінг».

Створення міні-лендінгу на SendPulse

  1. Натискаєте на один з шаблонів, або створюєте новий сайт з чистого аркуша.

Вибір шаблона на SendPulse

На панелі керування ви можете користуватися величезною кількістю безкоштовних інструментів. Для нових користувачів система розробила невеликі підказки, які допоможуть грамотно використати сервіс для створення мультипосилання.

Налаштування мультипосилань на SendPulse

Наприклад, ви можете замінити стандартну картинку на власний логотип або переробити стандартні посилання, додавши свої рекомендації з іконками. А натиснувши кнопку «Стиль сторінки», можна експериментувати з основними кольорами, кнопками, стилем тексту, фоновим зображенням тощо.

Робота з дизайном мультипосилання на SendPulse

І, нарешті, після змін залишиться натиснути «Перегляд», щоб подивитися, як виглядає готова сторінка на комп'ютерах та мобільних пристроях.

Незалежно від обраної платформи, принцип створення мультипосилань на описаних у нашій статті сервісах ідентичний. Вам достатньо пройти реєстрацію та вибрати доступний шаблон, після чого можна поринути у його редагування з урахуванням власних потреб. У результаті ви отримаєте гарний міні-лендінг, завдяки якому зможете збільшити кількість підписників та лайків на всіх майданчиках, залучити потенційних клієнтів, підвищити лояльність до бренду!


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям:

Автор: Богдана Гайворонська

Журналіст (з 2003 року), IT-копірайтер (з 2013 року), контент-маркетолог Cityhost.ua. Спеціалізується на статтях про технології, створення та просування сайтів.