Нещодавно сервіс Яндекс.Маркет запустив функцію з аналізу цін на ринку. Тепер в особистому кабінеті на сторінці "Каталог" з'явилася додаткова вкладка, де зібрані продукти з завищеним прайсом. Програма аналізує товар, що залежався і не продається через неконкурентні ціни.
Продавець отримує звіт по товарам, на які у конкурентів цінник істотно нижче. Інформацію про такий самий товар в іншому магазині, можна знайти в розділі "Рекомендована ціна". Завдяки нововведенню власник магазину може вплинути на підвищення споживчого попиту, переглянувши цінову політику.
Вам буде також цікаво: Чому навчать на курсах по створенню сайтів?Звіту передбачає застосування декількох фільтрів:
- за середньозваженою ціною: ваші показники на 30% вище медіанної ціни платформи Яндекс.Маркет;
- конкурентна ціна нижче: в цьому підрозділі буде вказана найнижча актуальна ціна в інтернет-маркеті;
- не оптимальна ціна: тут вказані рекомендовані ціни, виходячи з запитів ринку на товари з актуального каталогу.
Внести коригування можна прямо в звіті. Система пропонує найкращий прайс в кожному конкретному випадку. Продавець може поставити мінімальну ціну на ринку, рекомендовану або на 1% нижче мінімальної. Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах. Нагадаємо, що купити хостинг або vps сервер, ви можете у хостинг-компанії CityHost. З технічних питань звертайтесь до онлайн чату або по телефону ☎ 0 800 219 220.