CityHost.UA
Допомога і підтримка

Соціальні мережі

blog 130 Види соціальних сигналів

Контент соціальних мереж – ключовий аспект, необхідний для ефективного просування спільноти.

blog 129 Контент-план для соціальних мереж

Просто створити сторінку в соціальній мережі недостатньо.

blog 131 Що таке Open Graph

Якщо SEO просування не приносить належних результатів – можливо, ви не використовуєте всі доступні можливості.

blog 128 У чому різниця між групою і бізнес сторінка Facebook | CityHost

Facebook – найпопулярніша платформа для просування бізнесу в інтернеті.

Не виходить вивести сайт в ТОП-10? А чи врахували ви ключові фактори його просування? Зовнішня і внутрішня оптимізація сайту – це добре, але недостатньо. Адже поліпшити позиції також допомагає просування в соціальних мережах. Яким чином?

При ранжируванні видачі пошуковики дивляться на соціальні чинники: лайки, репости, відгуки. Чим більше подібних сигналів, тим вище рейтинг сайту в очах Google і Яндекса. І тим краще позиції у видачі.

Просування сайту в соціальних мережах: як правильно організувати процес?

Аби просування сайту в соціальних мережах дало результат, потрібно створити групу на кожній окремій площадці. Як мінімум, на найбільш авторитетних.

Twitter

Сьогодні Twitter вважається однією з популярних соцмереж. Йому пошуковики приділяють особливу увагу. Вони відстежують будь-які пости, в яких є посилання на сайт. І заодно дивляться на кількість підписників, постів, реакцію читачів.

Просування в соціальних мережах бажано починати з Twitter. Щоб отримати помітний результат, можна розмістити пости у знайомих з розкрученими акаунтами (у яких багато фоловерів). Або замовити публікацію постів у авторитетних користувачів. Якщо вони пару раз згадають ваш сайт на сторінці – це може дати відчутний вихлоп для сайту.

Також обов'язково заведіть особистий аккаунт в Twitter. А потім регулярно публікуйте анонси про нові статті, розміщені на сайті.

продвижение в социальных сетях

Facebook і ВКонтакті

Просування в цих соціальних мережах виконується за стандартним принципом:

Для початку можна запросити до спільноти друзів, знайомих, щоб вони писали коментарі, ставили лайки, робили репости – тобто проявляли активність і нарощували соціальні сигнали, які відстежуються пошуковиками.

Далі можна організовувати конкурси і вікторини з призами для учасників. Обов'язковими умовами має бути «поставити лайк і зробити репост». Це дозволить в короткі терміни обзавестися новими підписниками.

Youtube

Просування в соціальній мережі Youtube теж приносить результат. Адже це найпопулярніший відеохостинг в світі. Так, тут розміщується тільки відеоконтент, але й через Youtube теж можна отримувати соціальні сигнали, які враховуються пошуковими системами. Особливо Гуглом, адже це його проект.

Принцип просування сайту в Youtube трохи відрізняється. В даному випадку треба створити власний канал і розміщувати тематичні відеоролики. При великій кількості переглядів, коментарів і лайків пошуковики нагородять сайт високими позиціями у видачі.

Instagram

Це незвичайна соціальна мережа, основна фішка якої – розміщення графічного контенту (тобто картинок і фотографій). Підходить лише тим, чиї товари або послуги можна красиво подати у вигляді зображень.

Просувати тут компанію, яка продає гайки і болти, явно не вийде. Зате розкрутити магазин дитячих іграшок, колясок, смартфонів, одягу та інших подібних речей – простіше простого.

Інші соцмережі

До цього списку входять Однокласники і Pinterest. Обидві соціальні мережі вважаються малоперспективними, оскільки слабо впливають на просування сайту. Та й аудиторія там сидить специфічна, якій складно щось продати.

Наприклад, Однокласниками користуються люди віку 40+, які заходять переважно поспілкуватися з давніми друзями по школі, технікуму, університету. Їх не цікавить розважальний контент, конкурси, вікторини та інші фішки, якими зазвичай зацікавлюють користувачів. Тому розраховувати на високу активність не доводиться. А якщо не буде соціальних сигналів – то і позиції сайту у видачі залишаться незмінними.

Підсумки

Сьогодні у будь-якої компанії повинен бути не тільки сайт, але і власні спільноти в соцмережах. Як мінімум у найбільш авторитетних. Так можна не тільки отримувати соціальні сигнали, які враховуються пошуковими системами, але і безпосередньо спілкуватися з цільовою аудиторією, підтримувати з нею зв'язок, підігрівати її і стимулювати здійснювати покупки. Головне – щоб у сайту був якісний хостинг, і сторінки при переході по посиланню з соцмереж відкривалися в лічені секунди.