CityHost.UA
Допомога і підтримка

Ключові помилки просування в соціальних мережах

 4365
02.03.2020
article

Оптимізатори та власники сайтів знають, наскільки сильно впливають соцмережі на позиції сайту у видачі. І навіть намагаються поліпшити різні види соціальних сигналів. Правда, не завжди роблять це правильно, що призводить до плачевного результату.

Тому в даній статті ми розглянемо основні помилки просування в соціальних мережах. Якщо їх не допускати – це вбереже вас від марної трати часу, зусиль і грошей.

1. Відсутність стратегії дій

Мабуть, головна помилка просування сайту в соціальних мережах – відсутність стратегії. Після створення спільноти її наповнення ведеться безладно. І це груба помилка, адже для успішного просування в соціальних мережах потрібно:

  • визначити конкретні цілі;
  • визначити цільову аудиторію (і переконатися, що вона присутня в конкретній соцмережі – Facebook, Twitter, Instagram);
  • скласти графік публікацій;
  • найняти менеджера для роботи з групою (наповнення, відстеження активності, спілкування з ком'юніті).

Всі інші помилки при просуванні в соц. мережах виходять з цієї. Якщо ж відразу грамотно скласти стратегію подальших дій – їх кількість скоротиться до мінімуму.

2. Безликі та нудні пости

Нудний і однотипний контент ніхто не любить. Звісно, потрібно публікувати інформацію про компанію, товари або послуги та ін. Але користувачі не будуть читати тільки рекламні пости – вони заходять в соцмережі не за цим. Їх в першу чергу цікавить розважальний контент:

  • відеоролики;
  • картинки з жартами і анекдотами;
  • конкурси;
  • голосування.

Такими постами і потрібно розбавляти однотипний контент у групі. Звичайно ж, картинки і відеоролики слід підбирати так, щоб вони хоча б частково підходили під тематику.

Також читайте: Як обрати домен для сайту.

3. Цензура коментарів

У багатьох групах видаляють негативні коментарі, залишаючи тільки позитивні. І це одна з типових помилок в соціальних мережах. Якщо група виглядає «білою і пухнастою» – користувачі ставляться до неї з підозрою. Вони прекрасно знають, що так не буває, і відсутність негативу явно натякає на жорстку цензуру.

Навпаки: потрібно залишати такі коментарі і намагатися вирішувати проблему користувачів. Так люди побачать, що хоч ви і помиляєтеся, але швидко виправляєте помилки. І заодно даєте компенсацію в якості вибачення (безкоштовну доставку, знижку на другу покупку і т.п.).

Якщо попадеться некультурна людина – з нею теж треба спілкуватися ввічливо, в офіційній формі. І лише коли вона проявить зайву настирливість – попередити її про можливість додавання в «чорний список». Підписними групи побачать це, і навіть стануть на ваш бік – адже подібних особистостей ніхто не любить.

ошибки в продвижении в социальных сетях

4. Наявність спаму

Якщо коментарі користувачів цензурити не потрібно, то відслідковувати і швидко видаляти спам – першочергове завдання. В іншому випадку група буде просто завалена спамними рекламними постами.

Звичайні користувачі не люблять заходити в подібні спільноти, оскільки в них складно знайти щось корисне. Та й тут явно видно, що групою не займаються – а значить, і зв'язатися з адміністрацією не вийде.

5. Рідкісна активність

Просування в соціальних мережах має здійснюватися регулярно. Тобто, потрібно скласти графік публікацій і строго його дотримуватися. Користувачі запам'ятають, коли з'являються нові пости, і будуть намагатися заходити в цей час.

Якщо ж публікувати їх періодично, за настроєм – діла не буде. Користувачі підпишуться, потім побачать, що в спільноті нічого не з'являється, і відпишуться. При такому підході збільшити кількість підписників не вийде, і сформувати у них позитивне ставлення до компанії – теж.

6. Надмірна активність

Це друга крайність попередньої проблеми. Не потрібно публікувати десятки постів на день – достатньо і двох-трьох. Адже якщо в новинній стрічці користувача будуть відображатися лише ваші оновлення – він їх приховає. Зайву нав'язливість не любить ніхто.

продвижение в социальных сетях ошибки

7. Економія на просуванні

Просування в соціальних мережах безкоштовним не буває. Якщо хочете досягти конкретного результату – будьте готові витратитися. Як мінімум потрібно платити:

  • менеджеру, який займається спільнотою;
  • копірайтеру, який пише унікальні пости;
  • фотографу, який створює унікальні фото для товарів або постів.

Також будуть витрати на рекламу спільноти в соцмережі і, можливо, на подарунки користувачам, задіяним в конкурсах.

Читайте також: В чому різниця між групою і бізнес сторінка Facebook.

8. Переоцінка можливостей

Намагаючись заощадити на просуванні, власники спільнот вирішують самостійно виконувати всі завдання. Тобто, переоцінюють свої можливості.

Тут про ефективність можна відразу забути. Одна людина не може все знати. Але навіть якщо і може – вона просто фізично не буде встигати виконувати всю роботу. Плюс із-за великого навантаження та постійного поспіху часто допускаються банальні помилки, які згадувалися вище.

Щоб цього уникнути, краще найняти 2-3 людей і розділити обов'язки між ними. Або звернутися до фахівців, які займаються просуванням в соцмережах, і просто контролювати їх роботу.

9. Відмова від реклами

Щоб на групу підписувалися люди – про неї повинні дізнатися. Для цього обов'язково потрібна реклама. Причому будь-яка. Замовте таргетовану рекламу, обмінюйтеся посиланнями з іншими спільнотами, додайте віджет на сайт – робіть що завгодно аби користувачі дізналися про те, що у компанії є сторінка в соціальних мережах.

10. Відсутність цільової аудиторії

Можна не допускати банальних помилок при просуванні в соціальних мережах, і все одно не отримати потрібних результатів. Причина тут криється в малій кількості зацікавлених користувачів (цільової аудиторії). Або в її повній відсутності.

Потрібно розуміти, що в ВКонтакті сидить молода аудиторія, а в Facebook або Одноклассниках – більш доросла. І якщо ви продаєте апарати для вимірювання тиску, то створювати групу у ВКонтакті не має сенсу (пенсіонерів там занадто мало).

11. Відсутність власної фішки, унікальності

У всіх спільнотах є смішні картинки, відеоролики, жарти. Але треба якось виділятися, зацікавлювати користувачів.

Наприклад, можна організовувати конкурси, нагороджувати кожного тижня активних підписників приємними подарунками, роздавати купони і знижки випадковим користувачам. Загалом, всіляко зацікавлювати їх, мотивувати заходити у групу і проявляти активність.

Підсумки

Тепер ви знаєте основні помилки, які найчастіше допускаються при просуванні в соціальних мережах. Ще раз пройдіться по даному списку і запам'ятайте головні моменти. Уникаючи подібних помилок при просуванні сайту в соціальних мережах, ви можете розраховувати на хороші результати. Тобто, на більш високі позиції сайту в пошуковій видачі (для чого і виконується ця робота).


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям: