CityHost.UA
Допомога і підтримка

У чому різниця між групою і бізнес сторінка Facebook | CityHost

 5167
04.02.2020
article

Facebook – найпопулярніша платформа для просування бізнесу в інтернеті. Тут зібрана величезна аудиторія (близько 2 млрд. чоловік), 90% з якої – платоспроможна (старше 18 років). А для компанії це тільки плюс, оскільки спрощує пошук зацікавлених клієнтів, продаж товарів/послуг або розкручування бренду. Фейсбук – мабуть, найкращий варіант для бізнесу з того, що пропонують соціальні мережі.

Але перед тим як просуватися в ФБ, слід розібратися, в чому заключається відмінність групи в Facebook від бізнес сторінки. Адже на початковому етапі доведеться робити вибір.

Група або бізнес-сторінка: що краще?

Найпростіший спосіб зрозуміти, яка різниця між групою і бізнес сторінкою в Facebook – розібратися, що вони собою представляють. І порівняти їх особливості.

бизнес страница фейсбук

Всього в ФБ існує 4 види облікових записів:

  1. Особистий профіль. Призначений для конкретної особи. Для фірм і вигаданих персонажів даний варіант не підходить. Більш того – правила Facebook забороняють використовувати його для бізнес-задач. Єдине, що дозволяється – репости публікації зі сторінки. Функціонал особистого профілю стандартний: тут можна публікувати пости, репостити записи, які сподобались, спілкуватися з іншими людьми, писати коментарі, підписуватися на співтовариства, користуватися різними сервісами та додатками.
  2. Бізнес-сторінка. Підходить для будь-яких компаній. Може використовуватися для просування бізнесу, розкручування бренду та ін. Також правила Facebook дозволяють зареєструвати фан-сторінку. Функціонал тут величезний – привертати увагу зацікавленої аудиторії можна різними інструментами (їх багато, і з кожним роком стає тільки більше).
  3. Група. Це співтовариство, яке об'єднує підписників за конкретною ознакою. Наприклад, за інтересами. Призначена група Facebook для обговорень будь-яких питань. Але рекламувати її не можна. В цьому і полягає ключова відмінність групи і сторінки Facebook.
  4. Подія. Допомагає просувати конкретний проект. Наприклад, майбутній концерт, семінар, онлайн-тренінг та ін. Таким простим способом можна залучити користувачів на конкретну подію. А для розкрутки можна використовувати стандартну сторінку.

Підсумуємо. Особистий профіль для компаній не підходить. Подія – це тимчасове рішення, яке використовується для пошуку зацікавлених людей. Залишається тільки 2 варіанти: група і сторінка Facebook. Останню можна рекламувати, але це не всі її особливості. Щоб точно зрозуміти, який тип облікового запису вибрати, потрібно детально розглянути їх функціонал. Адже в даному випадку між ними величезна різниця.

Функціональні можливості групи і сторінки в Facebook

Бізнес-сторінка призначена для просування проектів. З її допомогою можна спілкуватися з покупцями, підігрівати інтерес, підвищувати лояльність до бренду.

Група ж більше призначена для обговорень. Наприклад, можна обговорювати нагальні питання або певні дії з партнерами.

З призначенням розібралися, тепер розглянемо їх функціональні можливості.

Функціонал бізнес-сторінки

Бізнес-сторінку може зареєструвати компанія або публічна особа. Причому для будь-яких завдань: щоб продемонструвати продукцію, популяризувати товари чи послуги.

Бізнес-сторінка використовується переважно для подачі матеріалу користувачам. Тобто, адміністратор публікує новини про компанію, акції, знижки та ін. Основний упор зроблений на це, а не на спілкування з клієнтами.

Тому і функціонал містить інструменти, що допомагають створювати якісний контент, який буде привертати увагу. Функції для комунікації теж є, але вона тут відсунута на другий план.

Ключові особливості бізнес-сторінки:

  1. Являється публічною і відображається в пошуковій видачі Facebook. Підписатися на неї може будь-хто. У творця немає можливості заборонити підписку – тільки встановити обмеження за віком та регіоном.
  2. Розміщені публікації відображаються в новинній стрічці підписників. Це можуть бути інформаційні пости, зображення, відео та ін.
  3. На бізнес-сторінці можна створювати блоки з відгуками, вакансіями та ін. Є можливість навіть додати вкладку «Магазин» для відображення популярних товарів.
  4. Особисті дані підписників приховані. Їх не бачить ніхто, в тому числі інші люди, які підписалися на сторінку.
  5. У розділі «Статистика» відображаються детальні дані за різними показниками.
  6. Можна присвоїти красиву URL-адресу.
  7. Можна налаштувати таргетовану рекламу, підключити потрібні додатки та сервіси, поставити кнопки заклику до дії.
  8. У відвідувачів є можливість запропонувати новину для публікації. Спочатку вона відправляється на модерацію. На сторінці новина з'явиться тільки після схвалення адміністратором.
  9. Учасники отримують сповіщення, якщо хтось відповість на їх коментар.

Функціонал групи

Учасниками групи може бути хто завгодно. Наприклад, партнери, підписники або користувачі з загальними інтересами. Тут на першому плані знаходиться комунікація, а тому функціонал містить інструменти, необхідні для комфортного спілкування.

Читайте також: Що таке backup.

Ключові особливості групи:

  1. Група буває 3 видів. Публічна доступна всім. Для вступу в закриту групу треба подавати заявку. Її учасником можна стати тільки після схвалення заявки адміністрацією. Публікації в закритій групі видно лише учасникам. Секретна група не відображається в пошуку, і подати заявку тут не можна. Вступити в неї можна тільки по особистому запрошенню від адміністратора.
  2. Нові публікації майже не показуються в стрічці новин. Сповіщення про них приходять на e-mail.
  3. Немає функціоналу для створення блоків і підключення додатків.
  4. Немає функціоналу для розкрутки бренду. Можна тільки поставити логотип на аватар.
  5. Групу не можна рекламувати (як і окремі публікації в ній).
  6. Учасники групи бачать всю інформацію по іншим підписникам.
  7. У групі дозволяється писати пости, створювати опитування і групові чати, ставити лайки, залишати коментарі.
  8. Якщо хтось відповість на залишений коментар – та людина отримає сповіщення на e-mail, а не в самій соцмережі.
  9. Можна надіслати повідомлення всім користувачам одночасно. Але є обмеження – не більше 5000 чоловік за раз.

Підсумки

Тепер ви знаєте, в чому полягає різниця між групою і бізнес-сторінкою в Facebook. На підставі цієї інформації зробити вибір буде нескладно.

Якщо ваша задача – це просування сайту, розкрутка бренду, продаж товарів або послуг – вибирайте бізнес-сторінку, а також замовте надійний хостинг сайтів за оптимальною ціною у нас. Зв'язок з аудиторією тут теж буде, адже у підписників є можливість залишати коментарі та відгуки.

А якщо плануєте активно обговорювати бізнес-завдання з партнерами або обмінюватися думками з іншими людьми – створюйте групу. Адже тут є весь необхідний функціонал для подібних завдань.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям: