Facebook – найпопулярніша платформа для просування бізнесу в інтернеті. Тут зібрана величезна аудиторія (близько 2 млрд. чоловік), 90% з якої – платоспроможна (старше 18 років). А для компанії це тільки плюс, оскільки спрощує пошук зацікавлених клієнтів, продаж товарів/послуг або розкручування бренду. Фейсбук – мабуть, найкращий варіант для бізнесу з того, що пропонують соціальні мережі.
Але перед тим як просуватися в ФБ, слід розібратися, в чому заключається відмінність групи в Facebook від бізнес сторінки. Адже на початковому етапі доведеться робити вибір.
Група або бізнес-сторінка: що краще?
Найпростіший спосіб зрозуміти, яка різниця між групою і бізнес сторінкою в Facebook – розібратися, що вони собою представляють. І порівняти їх особливості.
Всього в ФБ існує 4 види облікових записів:
- Особистий профіль. Призначений для конкретної особи. Для фірм і вигаданих персонажів даний варіант не підходить. Більш того – правила Facebook забороняють використовувати його для бізнес-задач. Єдине, що дозволяється – репости публікації зі сторінки. Функціонал особистого профілю стандартний: тут можна публікувати пости, репостити записи, які сподобались, спілкуватися з іншими людьми, писати коментарі, підписуватися на співтовариства, користуватися різними сервісами та додатками.
- Бізнес-сторінка. Підходить для будь-яких компаній. Може використовуватися для просування бізнесу, розкручування бренду та ін. Також правила Facebook дозволяють зареєструвати фан-сторінку. Функціонал тут величезний – привертати увагу зацікавленої аудиторії можна різними інструментами (їх багато, і з кожним роком стає тільки більше).
- Група. Це співтовариство, яке об'єднує підписників за конкретною ознакою. Наприклад, за інтересами. Призначена група Facebook для обговорень будь-яких питань. Але рекламувати її не можна. В цьому і полягає ключова відмінність групи і сторінки Facebook.
- Подія. Допомагає просувати конкретний проект. Наприклад, майбутній концерт, семінар, онлайн-тренінг та ін. Таким простим способом можна залучити користувачів на конкретну подію. А для розкрутки можна використовувати стандартну сторінку.
Підсумуємо. Особистий профіль для компаній не підходить. Подія – це тимчасове рішення, яке використовується для пошуку зацікавлених людей. Залишається тільки 2 варіанти: група і сторінка Facebook. Останню можна рекламувати, але це не всі її особливості. Щоб точно зрозуміти, який тип облікового запису вибрати, потрібно детально розглянути їх функціонал. Адже в даному випадку між ними величезна різниця.
Функціональні можливості групи і сторінки в Facebook
Бізнес-сторінка призначена для просування проектів. З її допомогою можна спілкуватися з покупцями, підігрівати інтерес, підвищувати лояльність до бренду.
Група ж більше призначена для обговорень. Наприклад, можна обговорювати нагальні питання або певні дії з партнерами.
З призначенням розібралися, тепер розглянемо їх функціональні можливості.
Функціонал бізнес-сторінки
Бізнес-сторінку може зареєструвати компанія або публічна особа. Причому для будь-яких завдань: щоб продемонструвати продукцію, популяризувати товари чи послуги.
Бізнес-сторінка використовується переважно для подачі матеріалу користувачам. Тобто, адміністратор публікує новини про компанію, акції, знижки та ін. Основний упор зроблений на це, а не на спілкування з клієнтами.
Тому і функціонал містить інструменти, що допомагають створювати якісний контент, який буде привертати увагу. Функції для комунікації теж є, але вона тут відсунута на другий план.
Ключові особливості бізнес-сторінки:
- Являється публічною і відображається в пошуковій видачі Facebook. Підписатися на неї може будь-хто. У творця немає можливості заборонити підписку – тільки встановити обмеження за віком та регіоном.
- Розміщені публікації відображаються в новинній стрічці підписників. Це можуть бути інформаційні пости, зображення, відео та ін.
- На бізнес-сторінці можна створювати блоки з відгуками, вакансіями та ін. Є можливість навіть додати вкладку «Магазин» для відображення популярних товарів.
- Особисті дані підписників приховані. Їх не бачить ніхто, в тому числі інші люди, які підписалися на сторінку.
- У розділі «Статистика» відображаються детальні дані за різними показниками.
- Можна присвоїти красиву URL-адресу.
- Можна налаштувати таргетовану рекламу, підключити потрібні додатки та сервіси, поставити кнопки заклику до дії.
- У відвідувачів є можливість запропонувати новину для публікації. Спочатку вона відправляється на модерацію. На сторінці новина з'явиться тільки після схвалення адміністратором.
- Учасники отримують сповіщення, якщо хтось відповість на їх коментар.
Функціонал групи
Учасниками групи може бути хто завгодно. Наприклад, партнери, підписники або користувачі з загальними інтересами. Тут на першому плані знаходиться комунікація, а тому функціонал містить інструменти, необхідні для комфортного спілкування.
Читайте також: Що таке backup.Ключові особливості групи:
- Група буває 3 видів. Публічна доступна всім. Для вступу в закриту групу треба подавати заявку. Її учасником можна стати тільки після схвалення заявки адміністрацією. Публікації в закритій групі видно лише учасникам. Секретна група не відображається в пошуку, і подати заявку тут не можна. Вступити в неї можна тільки по особистому запрошенню від адміністратора.
- Нові публікації майже не показуються в стрічці новин. Сповіщення про них приходять на e-mail.
- Немає функціоналу для створення блоків і підключення додатків.
- Немає функціоналу для розкрутки бренду. Можна тільки поставити логотип на аватар.
- Групу не можна рекламувати (як і окремі публікації в ній).
- Учасники групи бачать всю інформацію по іншим підписникам.
- У групі дозволяється писати пости, створювати опитування і групові чати, ставити лайки, залишати коментарі.
- Якщо хтось відповість на залишений коментар – та людина отримає сповіщення на e-mail, а не в самій соцмережі.
- Можна надіслати повідомлення всім користувачам одночасно. Але є обмеження – не більше 5000 чоловік за раз.
Підсумки
Тепер ви знаєте, в чому полягає різниця між групою і бізнес-сторінкою в Facebook. На підставі цієї інформації зробити вибір буде нескладно.
Якщо ваша задача – це просування сайту, розкрутка бренду, продаж товарів або послуг – вибирайте бізнес-сторінку, а також замовте надійний хостинг сайтів за оптимальною ціною у нас. Зв'язок з аудиторією тут теж буде, адже у підписників є можливість залишати коментарі та відгуки.
А якщо плануєте активно обговорювати бізнес-завдання з партнерами або обмінюватися думками з іншими людьми – створюйте групу. Адже тут є весь необхідний функціонал для подібних завдань.