Контент соціальних мереж – ключовий аспект, необхідний для ефективного просування спільноти. Саме з його допомогою залучаються зацікавлені користувачі, які стають реальними клієнтами.
Але щоб домогтися такого результату, потрібно створювати цікавий і корисний матеріал (бажано, заздалегідь створивши детальний контент план). А для цього треба знати види контенту – щоб розуміти, які краще використовувати при просуванні спільноти.
Види контенту в соціальних мережах
Будь-який пост – це невеликий цеглинка. Щоб побудувати надійний фундамент – потрібно правильно викладати пости-цеглинки. Це гарантія успіху, тобто залучення нових підписників і потенційних покупців.
Які бувають типи контенту? Всього їх 5, і кожен з них має свої ключові особливості.
Інформаційний контент
Його ще називають новинним або інформаційним. Він допомагає завоювати довіру – це головне завдання даного виду контенту. Тому інформаційних постів повинно бути не менше 50% від загальної кількості публікацій в спільноті.
У них можна розповідати про:
- історію фірми, досягнуті результати;
- кваліфікацію працівників (проходження крутих тренінгів, отримання сертифікатів);
- характеристики продукції;
- переваги замовлення товару/послуги;
- корисні фішки
- процес використання товарів, які ви продаєте;
- майстер-класи
- новини у вашій галузі.
Також можна публікувати експертні та рейтингові огляди, думки відомих особистостей (блогерів), прогнози, тренди та ін.
Продаючий контент
Даний вид контенту підштовхує людей до покупки, перетворює зацікавлених користувачів в реальних клієнтів. З його допомогою доноситься інформація, що ваші товари/послуги – саме те, що їм потрібно.
Рекомендована кількість таких постів – 30% від загальної кількості. При цьому вони повинні:
- привертати увагу оригінальним заголовком;
- демонструвати продукцію/послуги з хорошого боку;
- обіцяти користувачеві допомогу в вирішенні його проблеми;
- пояснювати, як правильно користуватися товарами;
- пропонувати вигоди, яких немає у інших (акції, знижки);
- детально описувати процес оформлення замовлення і способи оплати;
- містити відгуки, які підтверджують попит на товари;
- містити заклик до дії – бажано з обмеженням за часом, щоб користувачі швидко приймали рішення.
Освітній контент
Він збільшує відсоток довіри підписників. До даного виду контенту відносяться:
- оглядові статті;
- пости, які розкривають знання, підтверджують компетентність в конкретній сфері;
- online-консультації (для допомоги у вирішенні будь-яких проблем клієнтів);
- залучення відомих експертів, які будуть ділитися своєю думкою з підписниками.
Комунікаційний контент
Даний тип контенту теж підвищує рівень довіри користувачів за рахунок різноманітних прийомів:
- проведення опитувань, що стимулюють підписників брати участь в діалозі;
- прохання залишати відгуки (негативні коментарі теж корисні, бо на їх основі можна поліпшити сервіс і більш якісно обслуговувати клієнтів);
- прохання поділитися думкою (люди люблять, коли у них питають поради: досить вказати тему і почати розмову, щоб підвищити активність в спільноті, зробити її більш «живою»).
Але тут є 2 нюанси. Перший – комунікаційний контент працює тільки в розкручених спільнотах. Якщо ж підписників мало, то спілкування не буде. А нові користувачі, побачивши повну відсутність коментарів, не захочуть підписуватися.
І другий – спілкування завжди може перерости в скандал або безглузду суперечку. Тому за цим треба постійно стежити і вміти вчасно «гасити» назріваючий конфлікт.
Читайте також: В чому різниця між групою і бізнес сторінка Facebook.Розважальний контент
Даний вид контенту є найбільш цікавим для користувачів. Адже саме за цим вони і заходять в соціальні мережі. Але він не допомагає безпосередньо вирішувати ваші бізнес-завдання. Тому, розважальним постам можна виділити 30% від їх загальної кількості – цього буде достатньо.
Залежно від тематики в подібних публікаціях можна використовувати:
- красиві зображення;
- цікаві історії;
- зображення з милими звірятками;
- жарти;
- психологічні тести;
- факти з категорії «Цікаве»;
- музику;
- відеоролики;
- фрагменти з відомих фільмів.
Іншими словами, тут дозволяється все, що здатне підняти настрій користувачів, заставити їх посміхнутися. І, звичайно ж, затримати увагу, мотивувати гортати стрічку далі і читати інші пости.
Коли користувач в гарному настрої, він краще сприймає інформацію. І, можливо, пропоновані вами товари/послуги не залишаться без уваги. Так і працює розважальний контент.
Читайте також: Що таке backup.Але він обов'язково повинен бути оригінальним. Люди часто підписуються на різні спільноти, і якщо вони побачать у вас те, що читали раніше на інших сторінках – їх інтерес відразу згасне. І потрібного результату добитися не вийде.
Види постів в Instagram
У кожної соціальної мережі свої правила. І використовувати однакові типи контенту на різних площадках буде неправильним рішенням.
Наприклад, в Instagram основний акцент робиться на зображеннях. Саме з їх допомогою доноситься потрібна інформація. А тексту тут мінімум, оскільки місцева аудиторія не любить багато читати.
Тому, розміщуючи пости в Instargam, дотримуйтеся наступних рекомендацій:
- робіть акцент на візуальний контент (більше зображень, менше тексту);
- публікуйте як мінімум 1 пост в день, щоб підтримувати зацікавленість цільової аудиторії;
- розміщуйте новини максимально швидко;
- в будні дні і в робочий час робіть акцент на інформаційному і продаючому контенті, у вихідні та у вечірній час – на розважальному;
- не пишіть тексти довжиною більше 2200 символів (робіть коротше і яскравіше – величезні простирадла стомлюють користувачів);
- розбавляйте тексти тегами та емодзі;
- повідомляйте про важливі новини, акції, знижки через Stories (даний вид контенту показується тільки 24 години);
- створюйте опитування, щоб підвищити рівень залученості.
Види постів в Facebook
У Фейсбуці зібрана більш доросла аудиторія. Вона відповідально підходить до покупки товарів, зважує плюси і мінуси. Тому тільки красивими картинками тут не обійтися.
Різновид типів контенту тут аналогічний, але акцент робиться трохи на іншому. Так, при публікації постів в Facebook можна слідувати таким рекомендаціям:
- пишіть тексти потрібної довжини – тут зібралися любителі почитати, які осилять і великі простирадла (але контент повинен бути корисним або цікавим);
- до кожної картинки дописуйте 100-150 символів тексту (одні фото тут малоефективні);
- проводіть побільше рекламних акцій;
- пропонуйте безкоштовні консультації;
- надавайте більше інформації про знижки;
- пропонуйте можливість протестувати продукт;
- закріпіть пост, що містить важливу інформацію про фірму, продукцію, поточної акції (актуально тільки для бізнес-сторінок).
Підсумки
Тепер ви знаєте, які типи контенту використовуються в соціальних мережах, і зможете легко в них орієнтуватися. Як бачите, їх кількість завжди однакова. Але оскільки в кожної соцмережі свої правила, то і їх процентне співвідношення трохи змінюється. Так, в Instagram основний упор робиться на зображеннях, а в Facebook – на інформаційні та продаючі пости.
До речі, якщо у компанії є власний сайт – не забувайте про таку корисну фішку, як якісний хостинг сайту та кнопка соціальних мереж. Розмістивши її на веб-ресурсі, ви зможете залучити нових користувачів, які не знали, що у вас є спільнота в Facebook або Instagram.