CityHost.UA
Допомога і підтримка

Види соціальних сигналів

 985
10.02.2020
article

Контент соціальних мереж – ключовий аспект, необхідний для ефективного просування спільноти. Саме з його допомогою залучаються зацікавлені користувачі, які стають реальними клієнтами.

Але щоб домогтися такого результату, потрібно створювати цікавий і корисний матеріал (бажано, заздалегідь створивши детальний контент план). А для цього треба знати види контенту – щоб розуміти, які краще використовувати при просуванні спільноти.

Види контенту в соціальних мережах

Будь-який пост – це невеликий цеглинка. Щоб побудувати надійний фундамент – потрібно правильно викладати пости-цеглинки. Це гарантія успіху, тобто залучення нових підписників і потенційних покупців.

Які бувають типи контенту? Всього їх 5, і кожен з них має свої ключові особливості.

Інформаційний контент

Його ще називають новинним або інформаційним. Він допомагає завоювати довіру – це головне завдання даного виду контенту. Тому інформаційних постів повинно бути не менше 50% від загальної кількості публікацій в спільноті.

У них можна розповідати про:

  • історію фірми, досягнуті результати;
  • кваліфікацію працівників (проходження крутих тренінгів, отримання сертифікатів);
  • характеристики продукції;
  • переваги замовлення товару/послуги;
  • корисні фішки
  • процес використання товарів, які ви продаєте;
  • майстер-класи
  • новини у вашій галузі.

Також можна публікувати експертні та рейтингові огляди, думки відомих особистостей (блогерів), прогнози, тренди та ін.

виды контента

Продаючий контент

Даний вид контенту підштовхує людей до покупки, перетворює зацікавлених користувачів в реальних клієнтів. З його допомогою доноситься інформація, що ваші товари/послуги – саме те, що їм потрібно.

Рекомендована кількість таких постів – 30% від загальної кількості. При цьому вони повинні:

  • привертати увагу оригінальним заголовком;
  • демонструвати продукцію/послуги з хорошого боку;
  • обіцяти користувачеві допомогу в вирішенні його проблеми;
  • пояснювати, як правильно користуватися товарами;
  • пропонувати вигоди, яких немає у інших (акції, знижки);
  • детально описувати процес оформлення замовлення і способи оплати;
  • містити відгуки, які підтверджують попит на товари;
  • містити заклик до дії – бажано з обмеженням за часом, щоб користувачі швидко приймали рішення.

образовательный контент

Освітній контент

Він збільшує відсоток довіри підписників. До даного виду контенту відносяться:

  • оглядові статті;
  • пости, які розкривають знання, підтверджують компетентність в конкретній сфері;
  • online-консультації (для допомоги у вирішенні будь-яких проблем клієнтів);
  • залучення відомих експертів, які будуть ділитися своєю думкою з підписниками.

Комунікаційний контент

Даний тип контенту теж підвищує рівень довіри користувачів за рахунок різноманітних прийомів:

  • проведення опитувань, що стимулюють підписників брати участь в діалозі;
  • прохання залишати відгуки (негативні коментарі теж корисні, бо на їх основі можна поліпшити сервіс і більш якісно обслуговувати клієнтів);
  • прохання поділитися думкою (люди люблять, коли у них питають поради: досить вказати тему і почати розмову, щоб підвищити активність в спільноті, зробити її більш «живою»).

Але тут є 2 нюанси. Перший – комунікаційний контент працює тільки в розкручених спільнотах. Якщо ж підписників мало, то спілкування не буде. А нові користувачі, побачивши повну відсутність коментарів, не захочуть підписуватися.

І другий – спілкування завжди може перерости в скандал або безглузду суперечку. Тому за цим треба постійно стежити і вміти вчасно «гасити» назріваючий конфлікт.

Читайте також: В чому різниця між групою і бізнес сторінка Facebook.

развлекательный контент

Розважальний контент

Даний вид контенту є найбільш цікавим для користувачів. Адже саме за цим вони і заходять в соціальні мережі. Але він не допомагає безпосередньо вирішувати ваші бізнес-завдання. Тому, розважальним постам можна виділити 30% від їх загальної кількості – цього буде достатньо.

Залежно від тематики в подібних публікаціях можна використовувати:

  • красиві зображення;
  • цікаві історії;
  • зображення з милими звірятками;
  • жарти;
  • психологічні тести;
  • факти з категорії «Цікаве»;
  • музику;
  • відеоролики;
  • фрагменти з відомих фільмів.

Іншими словами, тут дозволяється все, що здатне підняти настрій користувачів, заставити їх посміхнутися. І, звичайно ж, затримати увагу, мотивувати гортати стрічку далі і читати інші пости.

Коли користувач в гарному настрої, він краще сприймає інформацію. І, можливо, пропоновані вами товари/послуги не залишаться без уваги. Так і працює розважальний контент.

Читайте також: Що таке backup.

Але він обов'язково повинен бути оригінальним. Люди часто підписуються на різні спільноти, і якщо вони побачать у вас те, що читали раніше на інших сторінках – їх інтерес відразу згасне. І потрібного результату добитися не вийде.

виды постов инстаграм

Види постів в Instagram

У кожної соціальної мережі свої правила. І використовувати однакові типи контенту на різних площадках буде неправильним рішенням.

Наприклад, в Instagram основний акцент робиться на зображеннях. Саме з їх допомогою доноситься потрібна інформація. А тексту тут мінімум, оскільки місцева аудиторія не любить багато читати.

Тому, розміщуючи пости в Instargam, дотримуйтеся наступних рекомендацій:

  • робіть акцент на візуальний контент (більше зображень, менше тексту);
  • публікуйте як мінімум 1 пост в день, щоб підтримувати зацікавленість цільової аудиторії;
  • розміщуйте новини максимально швидко;
  • в будні дні і в робочий час робіть акцент на інформаційному і продаючому контенті, у вихідні та у вечірній час – на розважальному;
  • не пишіть тексти довжиною більше 2200 символів (робіть коротше і яскравіше – величезні простирадла стомлюють користувачів);
  • розбавляйте тексти тегами та емодзі;
  • повідомляйте про важливі новини, акції, знижки через Stories (даний вид контенту показується тільки 24 години);
  • створюйте опитування, щоб підвищити рівень залученості.

виды постов фейсбук

Види постів в Facebook

У Фейсбуці зібрана більш доросла аудиторія. Вона відповідально підходить до покупки товарів, зважує плюси і мінуси. Тому тільки красивими картинками тут не обійтися.

Різновид типів контенту тут аналогічний, але акцент робиться трохи на іншому. Так, при публікації постів в Facebook можна слідувати таким рекомендаціям:

  • пишіть тексти потрібної довжини – тут зібралися любителі почитати, які осилять і великі простирадла (але контент повинен бути корисним або цікавим);
  • до кожної картинки дописуйте 100-150 символів тексту (одні фото тут малоефективні);
  • проводіть побільше рекламних акцій;
  • пропонуйте безкоштовні консультації;
  • надавайте більше інформації про знижки;
  • пропонуйте можливість протестувати продукт;
  • закріпіть пост, що містить важливу інформацію про фірму, продукцію, поточної акції (актуально тільки для бізнес-сторінок).

Підсумки

Тепер ви знаєте, які типи контенту використовуються в соціальних мережах, і зможете легко в них орієнтуватися. Як бачите, їх кількість завжди однакова. Але оскільки в кожної соцмережі свої правила, то і їх процентне співвідношення трохи змінюється. Так, в Instagram основний упор робиться на зображеннях, а в Facebook – на інформаційні та продаючі пости.

До речі, якщо у компанії є власний сайт – не забувайте про таку корисну фішку, як якісний хостинг сайту та кнопка соціальних мереж. Розмістивши її на веб-ресурсі, ви зможете залучити нових користувачів, які не знали, що у вас є спільнота в Facebook або Instagram.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям: