CityHost.UA
Допомога і підтримка

Контент-план для соціальних мереж

 1546
04.02.2020
article

Просто створити сторінку в соціальній мережі недостатньо. Над нею потрібно постійно працювати, щодня розміщуючи нові публікації. Адже тільки так можна привертати увагу нових користувачів, і підігрівати інтерес тих, хто вже підписаний.

Якщо ідеї про публікації виникають в голові кожен день – це прекрасно. Але зазвичай натхнення вистачає ненадовго. Потім муза залишає, настає ступор .... І придумати, про що написати сьогодні, вже не виходить.

Щоб уникнути подібних ситуацій, потрібно заздалегідь складати контент план. Тобто, список публікацій на найближчі 3, 6, 12 місяців (як завгодно). Це помітно спростить роботу з наповнення сторінки в соцмережах.

Контент план: що це і для чого він потрібен

Контент план для соціальних мереж – це детальний графік майбутніх публікацій. Складається заздалегідь, до початку робіт зі сторінкою. Наявність контент-плану дає цілий ряд вигод:

  • правильна організація процесу маркетингу;
  • простий вибір теми (з тих, що вказані в контент-плані);
  • можливість дотримання потрібної послідовності публікацій;
  • нагадування про важливі дати (свята, ювілеї компанії, акції);
  • швидкий аналіз ефективності публікацій;
  • завчасна підготовка новин для розміщення.

контент-план

Складання контент-плану для соціальних мереж: корисні рекомендації

Складання контент-плану для соціальних мереж – завдання просте. Так, на перших порах доведеться витратити певний час. Але, трохи розібравшись і освоївшись, ви будете створювати його на порядок швидше. А потім зрозумієте, наскільки простіше і продуктивніше стала робота по наповненню сторінок в соцмережах.

Читайте також: В чому різниця між групою і бізнес сторінка Facebook.

Отже, розглянемо основні рекомендації, які допоможуть правильно складати контент-план:

  1. Подумайте, скільки постів в день хочете додавати. Оптимальна частота публікацій в соціальних мережах – 1-2 поста. Головне – створювати якісний контент, яким будуть ділитися підписники, залучаючи нових людей.
  2. Обов'язково прописуйте дати. І не забудьте зазначити свята та інші важливі дні, про які можна розповісти користувачам.
  3. Повідомляйте людям про події з життя компанії, про нову продукцію або послуги. Також завчасно інформуйте про майбутні заходи, онлайн-вебінари та інші події, щоб всі бажаючі встигли на них потрапити.
  4. Враховуйте потреби цільової аудиторії. Створювати контент потрібно відповідно до інтересів підписників.
  5. Аналізуйте сторінки конкурентів. Це допоможе уникнути непотрібних помилок. Постарайтеся визначити, які теми цікаві підписникам, і використовуйте їх у себе.
  6. Бачите, що певна тема користується попитом? Можна запланувати серію публікацій – особливо, якщо вона велика і є що розповісти.
  7. Застосовуйте прийоми SEO-оптимізації. Для сторінок в соцмережах теж можна використовувати ключові слова. Крім того, за ним можна підшукати нові цікаві теми для майбутніх постів.
  8. Дотримуйтеся балансу між видами контенту. Чергуйте текстові пости, відеоролики, пости з зображеннями. І не забувайте про елементарну формулу 4x1 (1 рекламна публікація на 4 звичайних).
  9. Якщо ведете сторінки в різних соціальних мережах – не дублюйте контент, навіть якщо тема однакова. Намагайтеся адаптувати публікації, адже всі соціальні мережі мають свої правила.
  10. Визначайте час публікації з розумом. На перших порах доведеться тестувати. Але коли ви визначите час Х (час піку) – намагайтеся публікувати контент за 20 хвилин до його початку. Інакше він просто загубиться в новинній стрічці підписників.

Як виглядає контент-план?

Простіше за все створювати контент-план в Excel (або в онлайн-аналозі від Google Документи). У даній програмі він легко редагується: при необхідності можна швидко вносити зміни або дописувати нову інформацію.

Для складання контент-плану є навіть спеціальні шаблони. Вони мають спільну структуру, але виглядають по-різному. Можна вибрати готовий шаблон або, подивившись доступні рішення, створити свій варіант.

Читайте також: Що таке backup.

Як мінімум в контент-плані повинні бути наступні пункти:

  • дата і час розміщення;
  • вид контенту (для зручності можна виділяти різними кольорами);
  • тема посту;
  • джерела інформації для постів, посилання на відеоролики або зображення.

создаем контент план

Додатково можна додати стовпці для оцінки ефективності розміщених постів (кількість лайків, репостів, коментарів). Це допоможе визначити найбільш затребуваний контент, щоб в подальшому приділити йому більше уваги.

Також можна писати тексти постів прямо в контент-плані (в окремому стовпці). Так, на це потрібен час, зате при розміщенні залишиться просто скопіювати і опублікувати заздалегідь підготовлену інформацію.

Підсумки

Тепер ви знаєте, як правильно скласти контент-план для соціальних мереж. Як бачите, нічого складного немає. Достатньо почати – і далі робота піде як по маслу. Зате завдяки наявності контент-плану більше не виникне проблем з тим, що публікувати в соціальних мережах. Якщо публікація була корисною, рекомендуємо поділитися нею в соціальних мережах. Якщо вам потрібен надійний хостинг сайту, рекомендуємо перейти по посиланню і замовити один найвигідніших тарифів хостинг-компанії CityHost.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям: