З метою підвищення ефективності вибору цільової аудиторії myTarget був доповнений опцією групування продуктів. Використовуючи її, рекламодавець зможе цілеспрямовано розміщувати свою рекламу і підвищувати доходи від неї. На відміну від цілого списку, згрупована реклама має більше впливу на користувачів. Більш того, можна комбінувати оголошення з різних напрямків, які між собою взаємодіють. Функція призначена для динамічного ремаркетингу.
Приклад: запущена рекламна компанія дорогих ноутбуків. Аудиторія зацікавлених осіб була досить широкою, але покупки зробила лише четверта частина. Для інших 75% запускається реклама на дешевшу версію товару.
Вам буде також цікаво: Безкоштовне створення сайту самостійно.
У групах можна створювати підгрупи, для яких будуть писатися різні тексти з різною акцентуацією. Для преміум-товарів акцент робитиметься на престиж і статус, для середнього сегменту на зручність у використанні і високу якість. Додаток передбачає широкий вибір фільтрів для створення підгруп. Власнику сайту надана можливість компілювати товари по одній або одразу кільком ознакам: ціна, назва, популярність бренду, модель, технічні характеристики і т.д. Рекомендовано перед запуском реклами уважно перевірити чи правильно підібрані комбінації в фільтрі.
Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах. Нагадаємо, що купити хостинг для WordPress або vps сервер, ви можете у хостинг-компанії CityHost. З технічних питань звертайтесь до онлайн чату або по телефону ☎ 0 800 219 220.