На платформі для розміщення таргетованної реклами відбулися приємні зміни: для прямих угод відкрита окрема вітрина. Завдяки апгрейту рекламодавці зможуть обирати майданчики і домовлятися з сайтами безпосередньо. Тепер зручніше конкретизувати і контролювати локацію оголошення на певному веб-сайті.
Нова опція доступна в особистому кабінеті в розділі "Інструменти". Рекламодавець вивантажує список майданчиків для розміщення свого матеріалу. "Вітрина" дає можливість сформувати звіт за декількома ознаками: частота показів, кількість відвідувачів, наявність мобільної версії.
Читайте також: Веб-аналітика: призначення і особливості.Більш повну інформацію про популярність контенту і цільову аудиторію сайту можна знайти в картці видавця. Нововведення значно спрощує роботу рекламодавців, створюючи можливості для прямого співробітництва з паблішерами. Тепер клієнти myTarget можуть самі керувати процесом розміщення матеріалу та погодження деталей.
Раніше платформа для рекламодавців запропонувала користувачам ряд аналітичних даних по монетизації для мобільних гаджетів. Звіт дозволяє бачити скільки грошей принесла реклама в певний період, всі покази, ціна за певну кількість контактів, скільки було відвідувачів, які побачили рекламу в додатку.
Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах і додавайтеся в наш Telegram канал. Нагадаємо, що купити хостинг України ви можете у хостинг-компанії CityHost. З технічних питань звертайтесь до онлайн чату або по телефону ☎️ 0 800 219 220.