CityHost.UA
Допомога і підтримка

Що таке ключові слова і як їх підібрати

24.04.2019
article

Підготовка до створення і запуску сайту - важливий процес, який вплине в майбутньому на успішність просування проекту. На цьому етапі створюється адаптивний дизайн, продумується структура, виконується технічна оптимізація, визначається, чи потрібна оренда виділеного сервера, VDS або віртуального хостингу.

Не менш важлива частина підготовки сайту до створення й запуску — визначення слів і фраз, за ​​якими майбутні клієнти будуть знаходити його в пошукових системах. Вивчивши викладену далі інформацію, ви зможете виконати частину завдань з просування самостійно і зменшити витрати на послуги СЕО-агентств.

 

Що таке ключові слова і фрази. Типи пошукових запитів

Ключові слова — це слова, які описують зміст сторінок сайту. Наприклад, один із релевантних ключовиків для українського інтернет-магазину взуття — «купити чоловічі туфлі в Україні».

Залежно від того, як часто користувачі з усього світу використовують певний запит для пошуку необхідної їм інформації, ключові слова бувають трьох типів:

  • Високочастотні (ВЧ). Найбільш висококонкурентні ключовики, просування сайту за якими — складний, довгий і дорогий процес. Їхня запитуваність перевищує 3 тис. разів на місяць. Приклад: «взуття».
  • Середньочастотні (СЧ). Такі ключові слова для сайту запитуються орієнтовно 1–3 тис. разів на місяць. Просування сайту за такими запитами — нескладний спосіб отримати хороші обсяги якісного трафіку. Приклад: «туфлі на підборах».
  • Низькочастотні (НЧ). Просування блогу, порталу або інтернет-магазину за такими ключовими словами — найпростіший спосіб швидко отримати трафік недавно створеним сайтам. Запитуваність НЧ ключів — до 1000 разів на місяць. Приклад: «літні чоловічі туфлі».

Крім поділу за кількістю запитів у місяць, пошукові ключові слова і фрази бувають:

  • Інформаційні. Використовуються, коли користувач хоче знайти інформацію, яка б вирішила конкретне питання. Приклад: «як вибрати чоловічі туфлі».
  • Комерційні (транзакційні). Ці запити допомагають користувачеві виконати певну дію. Приклад: «купити замшеві чоботи» або, якщо просувається сайт хостингової компанії — «замовити недорогий хостинг».
  • Навігаційні. Використовуються користувачами, які хочуть знайти конкретний сайт. Приклад: «офіційний сайт Адідас».

 

Кращі сервіси для підбору ключових фраз

Знаючи, що таке ключові слова, можна приступати до створення семантичного ядра. Воно являє собою набір ключових слів, які найбільш точно характеризують вид діяльності, товари або послуги на сайті. Рекомендуємо використовувати для цих цілей онлайн-інструменти Яндекс.Вордстат, Планувальник ключових слів Гугл, Серпстат і Семраш.

Яндекс.Вордстат

Визначає орієнтовну кількість показів рекламних оголошень у системі контекстної реклами Яндекс.Директ., які отримає сайт за певним запитом. Є детальна статистика за кількістю показів по місяцях, регіонах і типах пристроїв.
Переваги: ​​безкоштовний, є докладна статистика, легко зрозуміти, як правильно підібрати ключові слова.
Недоліки: без підключення через ВПН недоступний для жителів України.

Планувальник ключових слів Google

Веб-сервіс, аналогічний Яндекс.Вордстату, але створений для рекламної системи Google Ads. Використовується СЕО-фахівцями для пошуку ключових слів, аналізу вже створеного семантичного ядра, підбору додаткових ключовиків.
Переваги: ​​безкоштовний, є фільтрація за рівнем конкуренції,
Недоліки: можна скористатися лише після реєстрації в сервісі контекстної реклами Google Ads.

Serpstat

Комплексний веб-інструмент для СЕО-фахівців і маркетологів. Вміє аналізувати витрати конкурентів на рекламу, перевіряти, чи релевантні сторінки семантиці сайту, моніторити позиції в пошукових системах і, звичайно ж, робити підбір ключових слів для сайту максимально швидким.
Переваги: ​​безліч функцій для розробки маркетингової й СЕО-стратегії.
Недоліки: платний (від 182.4 долара на рік).

SEMrush

Як і Серпстат, також є багатофункціональним СЕО-сервісом. «Розвідка» конкурентів, збір семантичного ядра, аналіз рекламної стратегії, аналіз стратегії просування в соціальних мережах, онлайн-помічник у пошуку популярних тем для блогу — деякі з можливостей веб-інструменту.
Переваги: ​​зручний інтерфейс, багатьох функцій немає ні в одному з перерахованих сервісів.
Недоліки: дуже висока ціна (від 999.4 долара на рік)

Також читайте: Як обрати домен для сайту.

 

Правило № 1, яке слід знати під час підбору ключових слів

Знання того, як підібрати ключові слова — перший і дуже великий крок до створення успішного інтернет-магазину, порталу або блога. Важливо пам’ятати, що однією з грубих помилок недосвідчених СЕО-фахівців є перенасичення сторінок ключовими словами, а також використання однієї й тієї ж ключової фрази для просування відразу декількох сторінок. У першому випадку ресурс буде покараний різким падінням позицій, а в другому — повним видаленням посилань на деякі з результатів із видавання пошукових систем.

Щоби розробити оптимальну СЕО-стратегію, проаналізувати запити, за якими просуваються сайти конкурентів, і підібрати ключові слова, рекомендуємо використовувати веб-сервіс Serpstat. Гроші, витрачені на підписку на цей інструмент, окупаються за пару місяців, а навчитися користуватися ним зможуть навіть ті, хто знає лише теорію про пошукову оптимізацію, але ніколи не застосовував ці знання на практиці.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям: