Title — це метатег, який визначає заголовок веб-сторінки у видачі пошукових систем, а також назву вкладки, у якій ця веб-сторінка відкрита. Незважаючи на те, що тайтл — це однорядковий HTML-код, він грає не останню роль у пошуковому просуванні ресурсу і у разі правильного складання збільшує CTR (Click-Through Rate - співвідношення числа кліків по заголовку сайту в пошуковій видачі до загальної кількості його показів). Як і інші метатеги, розміщується всередині елемента
…. У популярних CMS для його визначення або зміни в адміністративній панелі відведено окреме поле і правка коду не потрібна. Якщо ви створюєте сайти на WordPress, Joomla!, OpenCart або PrestaShop — така опція буде доступна відразу ж після установки движка.Чому важливо коректно вказати title
- Перше, що бачить користувач, який ввів у пошуковику запит і натиснув Enter — тайтли сайтів. Точність і релевантність зазначеної в них інформації у величезній мірі визначає, чи перейде користувач на сайт.
- Оскільки title формує назву вкладки браузера, його коректне визначення впливає на те, чи зможе користувач швидко знайти її в разі, якщо відкрито багато таких вкладок.
- Тайтл часто відображається як заголовок веб-сторінки під час розміщення посилання в соціальних мережах або його відправки в месенджерах.
- Для SEO title дуже важливий. Він допомагає пошуковим роботам зрозуміти, яка інформація вказана на веб-сторінці. І, якщо текст сайту нерелевантний інформаційному наповненню сторінки, знизить її позиції у видачі.
Як скласти правильний тайтл
- Якщо title буде занадто довгим, пошуковики обріжуть його, а в кінці поставлять три крапки. Намагайтеся, щоби довжина цього метатега була в межах 30–65 символів (200–568 пікселів).
- Не перестарайтеся з ключовими словами — це може негативно позначитися на пошуковій оптимізації та погіршити позиції у видачі Гугла, Яндекса й Бінга.
- Для кожної окремої сторінки прописуйте унікальний тайтл. Що це дасть для пошукової оптимізації? Передусім те, що веб павуки не проігнорують сторінки з дублями метатегів, виконають їхнє сканування та індексування. У результаті, у пошукову видачу потрапить більше веб-сторінок, які, за умови їхньої правильної оптимізації, збільшать шанси сайту бути знайденим.
- Метатеги повинні бути визначені на кожній веб-сторінці — правило, яке стосується і title, і description.
- Додайте високочастотний запит якомога ближче до початку тайтла.
Зверніть увагу! Крім розміщення ключових фраз в title, подумайте і про те, щоби вони були й у доменному імені. Почитати про те, що таке домен ви можете в попередніх статтях нашого блогу.
- Title не повинен дублювати тег заголовка h1
- Незважаючи на те, що тайтли — важливі для пошукової оптимізації елементи, складайте їх із думкою про відвідувачів сайту. Після написання даного метатега, прочитайте його й подумайте, чи клікнули б у пошуковій видачі по ньому або, усе таки, відкрили б сайт з іншими варіантами тайтлів. Що це дасть сайту, здогадатися нескладно — метатеги, складені з думкою про відвідувачів, помітно збільшують CTR.
У яких випадках пошуковики визначають тайтл автоматично
Іноді веб-майстри і SEO-фахівці стикаються із ситуацією, коли замість зазначеного ними title відображається зовсім інший його варіант. Пошукові системи можуть проігнорувати встановлені вами метатеги й автоматично згенерувати власні варіанти в таких випадках:
- перенасичення ключовими фразами назв сайтів — приклади показують, що це також уповільнює швидкість руху ресурсу до ТОП-1;
- тайтл нерелевантний інформаційному наповненню сторінки;
- в елементі HEAD веб-сторінки встановлені метатеги для соціальних мереж — у таких випадках пошукові системи можуть згенерувати title з урахуванням інформації з них.
Пам’ятайте, що крім коректно прописаних метатегів велику роль у пошуковій оптимізації грає і швидкість завантаження веб-сторінок. Орендуючи віртуальний сервер, ви забудете про затримки під час переходів між різними елементами сайту й появу помилок у разі різкого стрибка його відвідуваності.
Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах і додавайтеся в наш Telegram канал. Нагадаємо, що купити український хостинг ви можете у хостинг-компанія CityHost. З технічних питань звертайтесь до онлайн чату або по телефону ☎️ 0 800 219 220.