CityHost.UA
Допомога і підтримка

Як правильно писати Title сторінки

 6140
10.06.2019
article

 

 

Title — це метатег, який визначає заголовок веб-сторінки у видачі пошукових систем, а також назву вкладки, у якій вона відкрита. Хоча він є лише однорядковим HTML-кодом, але відіграє одну з найважливіших ролей у пошуковому просуванні сайту. Грамотно створений тайтл здатен збільшити CTR, тобто переходи на інтернет-проект, відповідно, кількість цільової аудиторії та потенційних клієнтів.

Купити хостинг для сайту за розумною ціною

Чому важливо коректно вказати title

Ви вже знаєте, що таке тайтл, але важливо не просто його заповнити, а зробити це грамотно. І ось декілька ключових причин, чому важливо створювати правильний title:

  • Перше, що бачить користувач, який ввів у пошуковику запит і натиснув Enter — тайтли сайтів. Точність і релевантність зазначеної в них інформації у величезній мірі визначає, чи перейде користувач на веб-ресурс.
  • Оскільки title формує назву вкладки браузера, його коректне визначення впливає на те, чи зможе користувач швидко знайти сторінку, якщо відкрито багато таких вкладок.
  • Тайтл часто відображається як заголовок веб-сторінки під час розміщення посилання в соціальних мережах або його надсилання в месенджерах.
  • Для SEO title дуже важливий. Він допомагає пошуковим роботам зрозуміти, яка інформація вказана на веб-сторінці. Якщо текст нерелевантний інформаційному наповненню сторінки, тоді є величезний ризик зниження позицій у видачі.

Як написати ідеальний title

Як і інші метатеги, <title> розміщується всередині елемента <head>. У сучасних CMS для його створення або редагування зазвичай передбачене окреме поле в адміністративній панелі, тому змінювати код вручну не потрібно. На WordPress, Drupal, Shopify, Weblium, Solomono та інших системах керування контентом ви отримаєте доступ до налаштувань заголовків сторінок відразу після встановлення CMS. Створювати та редагувати метатеги можна в зручному графічному редакторі, що суттєво спрощує оптимізацію, особливо для людей без навичок програмування.

Залишається лише розглянути поради, як правильно писати title:

  • Наявність тегів. Мета-теги повинні бути на кожній веб-сторінці — правило, яке стосується і title, і description.
  • Оптимальний розмір. Якщо тайтл буде занадто довгим, пошуковики обріжуть його, а в кінці поставлять три крапки. Його довжина має бути в межах 30–65 символів (200–568 пікселів).
  • Головний ключ. Додайте високочастотний запит якомога ближче до початку тайтла.
  • Контроль ключів. Не перестарайтеся з ключовими словами — це може негативно позначитися на пошуковій оптимізації та погіршити позиції у Google.
  • Унікальні метатеги. Для кожної окремої сторінки прописуйте свій тайтл, адже веб-павуки ігнорують сторінки з дублями метатегів. А унікальний title, навпаки, підвищить шанси на покращення видимості веб-ресурсу.
  • Створюйте нове. Title не повинен дублювати тег заголовка H1.
  • Головне — користувачі. Тайтли важливі для пошукової оптимізації, але створювати їх потрібно перш за все з думкою про відвідувачів сайту. Після написання даного метатега, прочитайте його та подумайте, чи клікнули б у пошуковій видачі по ньому. Що це дасть веб-ресурсу, здогадатися нескладно — метатеги, складені з думкою про відвідувачів, помітно збільшують CTR.

Зверніть увагу! Крім розміщення ключових фраз в title, подумайте і про те, щоб вони були й у доменному імені. Почитати про те, що таке домен ви можете в іншій статті нашого блогу.

Коли пошуковики самі обирають тайтл

Іноді веб-майстри і SEO-фахівці стикаються із ситуацією, коли замість зазначеного ними title відображається зовсім інший його варіант. Пошукові системи можуть проігнорувати встановлені вами метатеги й автоматично згенерувати власні варіанти в таких випадках:

  • перенасичення ключовими фразами — приклади показують, що це також уповільнює швидкість руху ресурсу до ТОП-1;
  • тайтл нерелевантний інформаційному наповненню сторінки;
  • в <head> веб-сторінки встановлені метатеги для соціальних мереж — у таких випадках пошукові системи можуть згенерувати title з урахуванням інформації з них.

Пам’ятайте, що крім коректно прописаного тайтл, велику роль у пошуковій оптимізації грає і швидкість завантаження веб-сторінок. Орендуючи віртуальний сервер, ви забудете про затримки під час переходів між різними елементами сайту й появу помилок у разі різкого стрибка його відвідуваності.

Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах і додавайтеся в наш Telegram канал.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям:

Автор: Богдана Гайворонська

Журналіст (з 2003 року), IT-копірайтер (з 2013 року), контент-маркетолог Cityhost.ua. Спеціалізується на статтях про технології, створення та просування сайтів.